Positiivisuusketju...

Toivottavasti! Niin kamalalta ku kuulostaaki niin kiitos, oon jo niiiiiiin lopen kyllästyny tähän kipuiluun, raskaana olemiseen ja mahaan... :D mahtava ku tietää että ens viikolla tyyppi on sylissä! :)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Littlered, kiitos! :) en itsekkään oottanut että rupeaisivat aikaistamaan, mutta näköjään lääkäri älys että oon ihan oikiasti ollu tosi kipeä :) nyt vaan sitte meinaa paniikki iskeä että pitäis siivota ja puunata jnejne.. :D
Sanuliini, eiköhän se viimeistään viikon päästä.. ;)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Rv 39+0 ♥ !!! Vielä viikko ja jos ei LAhan mennessä ole vauva maailmassa niin käynnistäävät synnytyksen. :D

Nyt on kyl kiva herätä aamulla ja avata tämä palsta kun aika varmasti joka aamu on lisää vauvauutisia :love017 Unohtuu aina omat valivalit kun saa olla onnellinen teidän toisten puolesta :)

Takana pitkästä aikaa hyvin nukuttu yö, ainoastaan pissalla piti ravata 5 (!) kertaa yön aikana. Mikä mukavinta olo on oikeasti ihan pirteä jo nyt. Mitä tuolta toisesta keskustelua synnytystä edeltäviä oireita katselin, niin närästyksen loppuminen ja rakon painaminen voisivat olla merkkejä laskeutumisesta ja mieteinkin yöllä, että näin on nyt käynyt. No aamulla noustessa katselin peiliin, niin jos viikko sitten sanoin mahan laskeutuneen, niin nyt se on suorastaan pudonnut. Sanoinkin miehelle aamulla, että onkohan kaupoissa myytävänä kantoreppua raskausvatsalle laughing7

Ja kyllä tiedän, että laskeutuminen voi tapahtua paljonkin aikaisemmin synnytystä, mutta aina pitää olla positiivinen! Meijän vauva syntyy kuitenkin viimeistään lokakuussa, koska mahdollinen käynnistys tehdään 30.10 viimeistään. Huh, enää kaksi viikkoa laskettuun :binkybaby

Voi että, varmasti ihana tietää että on varma päivä, deadline että vauvan saa sylkkyynsä :) Minkä takia sulla elwwis käynnistetään jos ei viimeistään laskettuna aikana synny? :) Miten mulla on niin varma tunne että oman pikkusen kanssa menee kumminkin se kaks viikkoa yli :grin

Siis synnytystapa-arvion jälkeen tuli soittoa ä-polilta perään, että pitää vielä mennä synnärille viimoiselle kontrollikäynnille ja jos ei kuulema siihen mennessä ole vauva lähtenyt tulemaan, niin käynnistellään. Siis vauvan painoarvio oli 37+6 3,5kg eli jos menee LA:n yli paljonkin niin mennään sitten sektioon, jota tietenkään lääkärit tai minä ei halua. :) Siis näin minä ainakin ymmärsin, että vauva on jo sen verran iso, että ei muuten mahtuis syntyy alakautta ennää myöhemmin.

10 päivää laskettuun aikaan! \0/ Jaksaa jaksaa... Kävellessä tuntuu siltä, kuin pää tipahtais jo jalkojen välistä ulos. laughing7

Mä kävin tänään niiden kohonneiden maksan alat -arvojen takia ylävatsan tähystyksessä, en itsekään oo varma minkä takia, mut ilmeisesti varmuuden vuoksi lääkäri sinne passitti. No kaikki vaikutti olevan ok, ei häikkiä. Selvispä sekin, että mulla on tosi iso perna.. :O Kiitti vaan.. No, ehkä kuulen lääkäriltä lisää. Huomenna on aika äitiyspolille. Saa nähdä tekeekö taas sisätutkimuksen, siitä maanantaisesta oli niin paljon hyötyä, että pari päivää vuosin verimössöö ja nivusia vihloi seistessä. Mut ei käynnistänyt synnytystä tai ees supistuksia, ei. Sanoin miehelle, että kun lääkäri sanoi ärsyttävänsä kohdun suuta, niin kyllä se ärsyyntyikin ja varmaan kostoksi otti takapakkia ja ens kerralla muistuttaa koko reikä jotain mehupilliä. -.-

Positiivisin - kuljin pyörällä sairaalaan! Se oli helpompaa kuin kävely ja vähän sai sykettäkin nostettua, jota iltalyllerryslenkit ei tee. Nii ja eilen haravoin takapihan oikein riuskasti. Mitäs vielä keksisi..

Rv 39+4

Sama meininki täällä Styid - nivuset on ihan pullamössöä, reisiä ei saa enää yhteen ja joku kumma mötikkä painaa alaspäin niin että tuntuu että se tulee ulos - ja eiköhän se kohta sieltä tuu! Jee!
Mun kaveri pelotteli mua salamasynnytyksellä, apua. Onkohan tää kakkosvauvan synnyttäminen ihan oikeasti tosi tosi paljon nopeampi proseduuri kuin ekan? Mitä jos vauva syntyykin kesken taksimatkaa?
Tänään 38+6 eli viikko ja päivä laskettuun aikaan, HUI :happy090

Jee, lokakuu tullaan muistamaan aina valtavan jännityksen-, suurien tunteiden ja malttamattoman odotuksen kuukkautena! Voi kun osan näistä ihmeellisistä fiiliksistä voisi laittaa purkkiin ja sitten joidenkin vuosien päästä katsoa, millainen sekopää sitä on ollut :)

Ilmat viilenee ja raskaus lähenee loppuaan --> pakkailen kesä/mammavaatteita pois ja kaappiin tavalliset vaatteet odottamaan. Miten voikaan olla näin onnellinen kun pitkästä aikaa näkee lempifarkkunsa :)

Tänään on laskettuaika! :) Isukki alottaa tämän päivän jälkeen kesälomansa ja on maisemissa, kun lähtö tulee. :)
Mieltä rauhottaa kummasti, että on satavarmasti tuki ja turva synnytyssalissa mukana. <3 :)

Täällä tänään 36+1, huisia että enää alle neljä viikkoa laskettuun aikaan ja maksimissaan alle kuusi viikkoa koko raskautta :)

Jee, lokakuu tullaan muistamaan aina valtavan jännityksen-, suurien tunteiden ja malttamattoman odotuksen kuukkautena! Voi kun osan näistä ihmeellisistä fiiliksistä voisi laittaa purkkiin ja sitten joidenkin vuosien päästä katsoa, millainen sekopää sitä on ollut :)

Itselle viime aikojen Se juttu oli kun sain petata pienen tulokkaan pinnasangyn. Lakanat, pussilakana, reunukset, paivapeitto, torkkupeitto, vuodekatos ja pikkuinen nalle odottamassa sita... Oikeasti niin taydellinen kokonaisuus, varisavyltaan valkoinen/omenanvihrea... Ah, ma en edes kesta katsoa meijan pinnista ilman etta melkein itku nousee kurkkuun.

Kotipunttis :happy093

Nyt uskaltaa taas tehdä kun ei tarvitse pelästyä jokaista vihlasua! Koirankusetusliikkeet sivulle ja taakse tuntuu aika mukavalta alapäässä.. jos saisi veren kiertämään siellä kunnolla niin ehkä sekin auttaisi tähän :) Aika heikkoon happeen nuo lihakset ovat päässeet mutta eiköhän ne tästä lähde virkistymään pikkuhiljaa! Miten voikaan tulla näin positiivinen fiilis kun leikkii parin kilon painoilla puoli tuntia :smiley-bounce012

Takaisin