Positiivisten ajatusten ketju

Mulla on nyt ollut huolto kolmen viikon välein mutta nyt tulee varmaan pidempi väli väkisinkin. Heti kun kotiudutaan sairaalasta niin huoltoaikaa saa alkaa varaamaan :D
 
Mulla on 2 vkon huollot, ilman niin tiheetä huoltoa en laittais koska sellaset puoliks tippuneet ripset on aika hirviömäistä katteltavaa :hilarious:

Oon tässä raskauden aikana huomannu et kyyneleet tekee superisti hallaa ripsille, ennen kun ei ollu tapana itkeskellä näin paljon:shy:
 
Mää oon käyny kolmen vkon välein (paitti tänään viime kerrasta on vaan 2vkoa ja räpsyt viel aivan kunnossa, mut otin varuks kun ei voi tietää millon bebe syntyy). Ja on pysyny samoin kuin muinakin kesinä :)
 
Pystyin pitkästä aikaa kävelemään yli kilometrin matkan! Aikaa meni yli tunti, mutta kipuja ei ollut eikä tullut (: Vauvan pää on tiukasti kiinnittynyt syvälle lähtöasemiin ja sen jälkeen kävely helpottui! Uskomatonta ja on aivan mahtava fiilis kun kuukausitolkulla olen päässyt vain korttelin ympäri kituen. Ah tätä onnea ja ihanuutta, että loppuraskauden viimeisille metreille tuli kauan odotettu nautittava raskaus, tästä jää hyvä muisto sittenkin! (:
 
Heräsin jo kuuden pintaan, mutta olinpa nukkunut yli 5 tuntia putkeen! :) kävin vessassa ja totesin että onpa hieno aamu kun jo lämmintä ja aurinko paistaa, ukko pääsi 7ltä töistä ni kävin aamu"lenkittämässä" hauvat kun ei näin lauantaiaamuisin ole montaa ihmistä ulkoilemassa vielä :P

Nyt kun pysyisi tunteroisen kaks vielä hereillä että saa soittaa anopille mökille et saisko viedä keskimmäisen koiravauvani sinne päiväksi leikkimään (virtaa kuluttamaan), vanhin turre siellä onkin jo kolmatta päivää :happy:
Ihanaa olla terve ja vaivaton!! :rolleyes::rolleyes:
 
Näin omat nilkat (luut) aamulla :woot: nyt ne on taas jo katoamassa, jalat seinällä makoilen ja mies tarjoutui lähtemään yksin ruokaostoksille ettei mun tarvii sit itkeä taas läskinilkkoja:shy:
 
Meillä vihdoin lapsen- ja koiranvahtiasiat kunnossa ja mies pääsee mukaan synnytykseen, jolleivät kaksoset päätä jostain syystä syntyä jo tänään (toistaiseksi ei tunnu siltä, onneksi). Helpottaa kovasti :)

Me muutettiin siis toukokuussa toiselle puolelle Suomea ja isovanhemmat jäivät pk-seudulle. Anoppi tulee huomenna ja on ensi viikon alkuun asti, jolloin mun vanhemmat tulevat meille.
 
Meillä vihdoin lapsen- ja koiranvahtiasiat kunnossa ja mies pääsee mukaan synnytykseen, jolleivät kaksoset päätä jostain syystä syntyä jo tänään (toistaiseksi ei tunnu siltä, onneksi). Helpottaa kovasti :)

Me muutettiin siis toukokuussa toiselle puolelle Suomea ja isovanhemmat jäivät pk-seudulle. Anoppi tulee huomenna ja on ensi viikon alkuun asti, jolloin mun vanhemmat tulevat meille.


Meilläkin sukulaiset asuvat toisella puolella suomea ja anoppi lupasi tulla 18.7, joten sen jälkeen saisi vauvakin syntyä, jotta mieskin pääsee mukaan :)
 
Takaisin
Top