Positiivisten ajatusten ketju

Tänään oli hyvä päivä. Sain nukkua pitkään ja kivutkin oli minimissään. Kyllähän sitä painetta jatkuvasti lantiossa on, mutta särkyä ei ollut. Illasta oli vielä lähdettävä yksin kävelylle tuhlaamaan energiaa. Olipa mukavaa auringon paisteessa tallustella (suht reippaasti jopa). :) Vauveli sais tulla niin vois sen kanssa tehdä vaunulenkkejä ja kuntoki vois palautua joskus!
 
Äiti oli juhannuksen meillä! :Heartred Asutaan kaukana sukulaisista, joten oli ihanaa kun äiti ehti näin pidennettynä viikonloppuna käymään vielä ennen vauvan syntymää (: Ja sain äidiltä lainaan ompelukoneen, entinen kun katkoo lankoja jatkuvasti. Nyt taas ompelut sujuu, jee (:
 
Kyllä! 0-21 päivää jäljellä! Mut noi 21 on yhtä hitaita kuin päivät 22-100....:wink ainakin viimeks oli. Kerkeepähän tehä kaikkea ja laittaa valmiiksi. Kolme viikkoa hyvää ruokaa, tvtä (muistaakseni viimeks siitä ei hetkeen sit mitään täysin katottu ees synnytyksen jälkeen -hitsi) ja sitä omaa aikaa. Kohta on taas menoa! :) nyt kun touhuaa tuon esikoistytön kanssa, josta tuli ja kasvaa niiiiiin ihana tyttö, niin ei seuraavan tytön syntymä kyllä ainakaan kaduta yhtään! Maltan tuskin odottaa, miten ihana parivaljakko täällä vuoden päästä touhuaa :Heartred ...Ja tappelee
 
Ihanaa oli viettää juhannus perheen kanssa. Välimatka on sen verran pitkä että ei olla nyt mun raskauden loppuaikana nähty usein kun en saa matkustaa. ♡ äiti ja sisko on mun parhaat ystävät, joten voisko ihanammin juhannusta viettää :) siihen vielä isä ja mies jotka tulee juttuun paremmin kun hyvin. Edes anopin sekoilut ei pilannu fiilistä :D
 
Olen tosi onnellinen ihanasta miehestäni :Heartred ensi sunnuntaina vietetään ensimmäistä hääpäivää. Monien mielestä varmaan ollaan tosi nopeasti edetty, kolme vuotta yhdessä joista yksi naimisissa ja nyt on jo toinen lapsi tulossa. Mutta aika lailla alusta lähtien tuntui niin oikealta kun vaan voi tuntua :) mieheni on myös paras ystäväni ja meillä on tosi hauskaa yhdessä, hän on huomaavainen, ajattelevainen, kiltti, hyvännäköinen ja hauska, ja mitä parhain isä. Ei voi olla kuin onnellinen siitä että olen hänet elämääni saanut :Heartred
Olen myös todella onnellinen ihanasta pojastani, kun aamulla otan hänet pötköttämään viereeni sänkyyn hiukset pörrössä hän kaivautuu kainaloon, sydämen täyttää niin pakahduttava onnentunne ja rakkaus :Heartred olen kyllä niin onnellinen ihanasta perheestäni, ja kohta siihen saadaan vielä täydennystä kun saadaan pieni tyttäremme syliin :)
 
Meillä on sellainen valokuvaseinä ja projektina oli maalata kaikki pienet kehykset valkoisiksi. Samalla laittaa lisää kuvia kehyksiin. Tänään sain vihdoin kaikki kehykset kuvineen seinälle ♡ sitten vain odottelmaan milloin vauvelista saa lisätä kuvia seinälle :)

Lisäksi tänään sain myytyä viime kesältä häämekkoni. Se on roikkunut haitolla siitä asti. Ihanaa että joku toinen voi juhlia samassa mekossa tärkeää päiväänsä :) :)
 
Voi mitä onnea Tanjamus!:)
Kuulostaa kovin tutulta, eikä meilläkään kyllä vauhti ole omaa päätä huimannut, eikä kyllä läheisiäkään, kun näkivät, miten hyvä meillä on toistemme kanssa :)
3,5vuotta oltu yhdessä, ja aika sama kaava: kohta ensimmäinen hääpäivä, esikoispoika pian 2v ja nyt toinen, tyttö, tulossa :)
Me oltiin kans alusta asti niin varmoja tästä, et edes asumatta päivääkään virallisesti yhdessä ostettiin suoraan asunto, kun samaan kaupunkiin hynttyyt yhteen lyötiin :grin
 
Se tunne kun viitsit kotona hillua toppimaisissa urheilurintsikoissa, eikä maha häiritse yhtään, kun se on kaikkee muuta kun läskiä (tai ainakaan sitä läskiä ei erota) :D oon kyllä yksin kotona mutta silti! Heitin topin pois pienen mutta hikisen lenkin jälkeen ku olin menossa jo suihkuun kunnes mies laittoi pikkuprojektiltaan viestiä että lämmitetään sauna. Jee saunaan!
 
Takaisin
Top