Positiivisten ajatusten ketju

syntyisikö tänään vauva? ainakin lähdetään taas yrittämään, jospa tällä kertaa ei tarvisi tulla enää kotiin vaan laittaisivat vauhtia kun ei tuolla herralla tunnu olevan omasta takaa mikään kiire tähän maailmaan :)
 
Ensinnäkin, tää ketjun nimi "Positiivisten ajatusten ketju" saa mun päässä soimaan jonku disney(?) piirroselokuvan(?) lausahduksen/laulahduksen (semmonen vikisevä ärsyttävä ääni) "oomituisten ootusten kerho" , mistä toi on?? :hilarious:

Mmm. Se positiivinen juttu: 12 päivän päästä saan pitkästä aikaa rahaa! johan tässä on viimesetki säästöpiilot koluttu ja luotot höylätty. Ei ne pienet tulot vaan ne suuret menot!
 
tää on niiiiiin mun vuosi ja mun päivä! Sain just tietää että mut on hyväksytty opiskelemaan monimuotona Sairaanhoitajaksi! siis ai että, oon niin onnellinen! Eka lukuvuosi menee mammalomaillen, ja sitten alkaa opiskelut!

Siis mikä vuosi! Ensin saan tietää alkuvuoden ultrassa, että olen onnellisesti raskaana ja sikiön sydän sykkii hyvin ja sitten saan koulupaikan sieltä
minne oon aina halunnut ja mahtaakohan vielä ennen loppuvuotta olla koristamassa mun nimetöntäkin jokin... mies vähän kun kysellyt sellaisia.. :D ah, tätä onnea!
 
Mä ymmärrän täysin ripsihuollon! Varasin vielä yhden ajan 39+ viikolle :D kyllä ne ripset piristää naamaa kummasti vaikka silmissä paistaa välillä tuhannen väsyny katse :) eikä tarvii meikata niin paljoa , piirrän vaan kulmat ja lets go :)
 
Mä en pystyny enää varaamaan aikaa ennen synnytystä kun nytkin oli tosi tukala maata siinä selällään, viimeks ei mitään ongelmaa :S
Minä kestovärjäsin kulmatkin niin en oo meikannu nyt pariin kuukauteen ollenkaan :D
 
Nyt on säärikarvat epiloitu pois (vähäksi aikaa). Voi olla että homma täytyy uusia vielä ennen kuin mukula syntyy, koska siihen voi mennä vielä jopa neljä(!!!!) viikkoa. :p
 
Onko teillä ripsipidennykset pysyneet hyvin raskauden aikana? Mulla oli viime kesänä pidennykset niin ne oli kyllä ihan uusimiskunnossa jo reilusti ennen neljää viikkoa.:shifty: Yhdessä huollossa kävin ja sen jälkeen päätin että sijoitan rahani muualle.:meh:
 
Takaisin
Top