Positiivisten ajatusten ketju

Mää oon niin kiitollinen, että pystyn vielä päivittäin urheilemaan. Jaksaa tehä pitkiä lenkkejä kävellen tai pyörällä ja salillakin huhkia. Liikunta on mulle semmonen voimavara, että ihanaa, kun jalat vielä kantaa eikä vauva liiemmäksi estele ja vaikka kiloja onkin kerrytetty huolella. Kuullut tilanteista, joissa ei pysty kahteen viimoseen kuukauteen evääkään liikuttaa, niin saa olla kiitollinen :Heartred
 
Postista tuli Ruskovillan unipussi, 2 imetyspaitaa ja imetysliivit :)
Imetysliivit on jopa tukevat (toisin kuin aiemmin ostamani lörpöt), kyllä kannatti maksaa vähän enemmän.:grin

Ja juhannuksena pääsee mökille.:happy:
 
Gerbera minkä merkkiset tai mistä tilasit tukevat imetysliivit?? :eek: määki tahon!! :P
 
Enää viikonloppu, aka. 3 yötä, meidän ja isin välissä :Heartred Sunnuntaina ajetaan kotiin, puretaan muutaman viikon "karavaani", ja sit maanantaina iltapäivästä isiä vastaanottamaan!! Jeeeee!

Aivan ihana on nyt ilmakin, mahtavaa ulkoilla pojan kanssa, kun voi olla ilman ulkovaatteita :)
 
Carriwell Seamless GelWire Nursing Bra (maksaa eri nettikaupoissa n. 40e, riippuu vähän mistä tilaa).
Mä tilasin AT Lastenturvasta (sieltä sain kätevimmin kaikki mitä olin hakemassa) :)

Eihän varmaan mitkään imetysliivit vedä vertoja tavallisten liivien tuelle mutta nämä ko. liivit on jo aika lähellä siinä tuessa, ainakin näin yhden päivän käyttökokemuksella uskallan sanoa näin.:grin
Tavalliset liivit kun ei mene enää kunnolla päälle, puristaa ja tursuaa joka paikasta niin paljon, että tuntuu hyvin epämukavalta, sattuu jopa.:depressed:

(nimimerkillä pieni rinnanympärys+isot boobsit, jotka tod.näk.vielä kasvaa kun maitoa alkaa tulla) :eek:
 
Ainu kerhossa tuli tänää just sposti 10% alekoodiin tuonne lastenturvaan
Ite löysin nyt hyvät liivit kappahllista isoille rinnoille pienel ympäryksellä, joskaan ei ole niin tukevat jos sitä kaipaa.. Kahdet oli jotai päältä 20€, kuppikokoja ainaki E:n mitkä mie ostin. En sit tiedä jääkö pieneks maidon tullessa..
 
Kävin kaverin kanssa isolla kirkolla ostoksilla ja sillä aikaa mies oli viimein saanut pyykkikoneen pesukuntoon. Ja oli siivonnutkin. Kyllä nyt kelpaa huilia kun ekat vauvan pyykit on pesussa. :)
 
Mies lähti rellestään niin minä aijon löhötä koko illan sohvalla. :) Ostimpa ison irtokarkkipussin ja kokonaisen vesimelonin:Heartred
 
Saunassa käyty. Illalle ois vielä tiedossa sohvalla löhöilyä miehen kans. Lämpimiä voileipiä ja karkkia eväänä :p

Huomenna miehen ystävän häät sekä meidän ihka ensimmäinen hääpäivämme (ja samalla kihlapäivämme) ♡
 
tämä menee melkeen tippa linssiin-osioonkin mutta voi rakkaus :Heartred sanoin eilen miehelle että nyt tympäsee kun en oo ostanu niitä äippähousuja kun alkaa käydä vaatteet tosi vähiin enkä kehtaa verkkareissakaan joka paikkaan kulkea, ni hän oli kirpparilta löytänyt ja ostanut mulle ihan oikeen kokoset ja hyvännäköset äitiyshousut :Heartred
 
Windy!!! Miten ihana :Heartred Tollaset jutut on vaan niin parhaita asioita :)!!!
 
varsinkin kun tuo ei ole todellakaan mikään yleinen tapa :P
 
Häissä käyty ja ensimmäistä hääpäivää vietetty. Ihana päivä. :) Ei haittaa vaikka väsyttää ja jalat on kipeet.. oma rakas oli varannut minulle raskausajan hieronnan, en malttais millään odotella sitä aikaa!
 
Mahtava viikonloppu takana perheen kanssa. Oli niin ihanaa viettää pitkästä aikaa koko viikon loppu ilman että kumpikaan joutui olemaan töissä :happy: Ja se kun huomasi kuinka esikoinenkin nautti ajasta. Niin ja ilmakin oli mitä mahtavin. Näitä lisää kiitos!
 
Takaisin
Top