Positiivisia testejä

Tein apteekin oman testin 2 kpl kun oli 4+0, en uskonut todeksi, joten seuraavana aamuna uudet testit :grin heitin tikut roskiin ja siitä pari päivää tein vielä 2 testiä, jotka siis säilytin, jotta voin ihastella niitä LOL!

Ihan hupsuksi tämä tekee :joyful:
 
Tein apteekin oman testin 2 kpl kun oli 4+0, en uskonut todeksi, joten seuraavana aamuna uudet testit :grin heitin tikut roskiin ja siitä pari päivää tein vielä 2 testiä, jotka siis säilytin, jotta voin ihastella niitä LOL!

Ihan hupsuksi tämä tekee :joyful:

Mä kans säilytin testin! :D Poikaystävä ei ihan ymmärrä ja halus jo heittää testin roskiin!
 
Mulla ei viivat oo juurikaan vahvistunu, mutta en tiiä, eihän ne vissiin kaikilla vahvistukaan... :bag:
 
Täällä tuli eilen hailakka plussa ja tänään yönyli (kuva) oli samanlaiset - ehkä hiukan vahvemmat ku eilen. Digi polttelee laukussa... Millä dpolla ootte tehnyt positiivisen digin? (Viikkonäytöllinen)

Teen siis noita kiinahalpiksia, niin saa himotestaaja uitella ihan rauhassa :hilarious: tuo kasetti on suunnilleen pc-liuskan kans samaa herkkyyttä. Tuo kiinaliuska yllätti, koska niillä saa normaalisti viskoa kuikkaa :wideyed:
 

Liitteet

  • IMG_20180514_050921.jpg
    IMG_20180514_050921.jpg
    269.6 KB · Katsottu: 74
Täällä tuli eilen hailakka plussa ja tänään yönyli (kuva) oli samanlaiset - ehkä hiukan vahvemmat ku eilen. Digi polttelee laukussa... Millä dpolla ootte tehnyt positiivisen digin? (Viikkonäytöllinen)

Teen siis noita kiinahalpiksia, niin saa himotestaaja uitella ihan rauhassa :hilarious: tuo kasetti on suunnilleen pc-liuskan kans samaa herkkyyttä. Tuo kiinaliuska yllätti, koska niillä saa normaalisti viskoa kuikkaa :wideyed:
Mitä, mitä, jeeeee!! :dance018
Lähtisipä siitä vahvistumaan!

Mä taisin tehdä digin ekan kerran dpo14 ja sain 2-3vkoa, että varmasti sitä ennenkin voinee tehdä? Tietty riippuu ihan miten itsellä hormonit nousee, että mitä näyttää :)
 
Vaiana täällä menossa kai dpo16 ja eilen tuli eka plussa. Toissapäivänä en kyl testannutkaan, mut pe (dpo13) oli vielä nega. Tai ehkä jotain olevinaan näin hyvällä mielikuvituksella :rolleyes: :hilarious: menkoista laskettuna 4+0, oletetusta oviksesta 4+1. Ehkä eka digin vois tehdä, jos saa pidäteltyä riittävän kauan :shy: toka jäisi sit jemmaan.
 
Vaiana täällä menossa kai dpo16 ja eilen tuli eka plussa. Toissapäivänä en kyl testannutkaan, mut pe (dpo13) oli vielä nega. Tai ehkä jotain olevinaan näin hyvällä mielikuvituksella :rolleyes: :hilarious: menkoista laskettuna 4+0, oletetusta oviksesta 4+1. Ehkä eka digin vois tehdä, jos saa pidäteltyä riittävän kauan :shy: toka jäisi sit jemmaan.
Noniin, mahtavaa! Tää oli kyllä aamun paras uutinen! Kyllä sen plussan kaikille tuolta kuuneilijoiden puolelta soisi! :rolleyes:

Mä panttasi digin tekemistä, kun pelkäsin sitä kemiallista niiiin paljon. Viimeksi tein digin ja sain sen 1-2vkoa, mutta sitten alkoikin viivat haalenemaan muissa testeissä.
Digi tuntuu olevan aika herkkä!
 
Vaiana kiitos, samaa mieltä, että kuumeilijoille sen soisi :happy: ja toki muillekin halukkaille.
Tosiaan vielä tosi aikasta on ja mulla myös kemiallisista kokemusta, kun viivat haalistuu pois. Sekä km-riski suurempi, kun on sitä ylipainoa jnejne.
Nyt ollut jotenkin varmempi olo ja digikin näytti... :Heartred
Aika näyttää, mut nyt yritän varovasti iloita :joyful:
 

Liitteet

  • IMG_20180514_074035.jpg
    IMG_20180514_074035.jpg
    538.6 KB · Katsottu: 60
Digi on tosi herkkä, mä en oo onnistunu saamaam raskaana 1-2 kertaakaan vaan aina on tullut suoraan se 2-3... Nyt viimeksi viikot oli 4+3 ja sain raskaana 2-3
Eli oletan että kun tein positiivisen liuska 3+4 niin ehkä silloin ois tullut se 1-2
 
Vaiana kiitos, samaa mieltä, että kuumeilijoille sen soisi :happy: ja toki muillekin halukkaille.
Tosiaan vielä tosi aikasta on ja mulla myös kemiallisista kokemusta, kun viivat haalistuu pois. Sekä km-riski suurempi, kun on sitä ylipainoa jnejne.
Nyt ollut jotenkin varmempi olo ja digikin näytti... :Heartred
Aika näyttää, mut nyt yritän varovasti iloita :joyful:
Jes! Kyllä nyt nautitaan ja iloitaan :)
Onnea tuhannesti:Heartred
 
Hienoa LaraS! Mä tein digit seuraavasti:

1-2vk 3+5
2-3vk 4+3
3+vk 5+4

Mutta tosi henkilökohtaistahan se on, miten hcg nousee.
 
Mietin tuossa just aikasemmin, että ovis on mulla voinut olla myöhemminkin. Ja mul on normistikin hcg alle 1, niin oon tyytyväinen tohon digitulokseen :happy:
 
Paljon sulla olis viikkoja menkoista laskettuna?

Mulla oli keskenmeno joka alkoi 29.3. ja kesti sen jälkeen noin 10 vrk. Ei ole ollut menkkoja välissä, mutta testi kyllä oli negatiivinen heti kun keskenmeno alkoi. En siis osaa sanoa raskaudenkestosta mitään tarkkaa.
 
Justiina: onko sitä kuinka kauan, kun digi näytti ennen tätä viimeisintä 1-2vk?
 
Takaisin
Top