Positiivisia testejä

Keskustelun 'Tammikuiset 2019' aloitti Vaiana, 28 huhti 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Vaiana Varmaotteinen viestittelijä Tammikuun äidit 2019 Maaliskuiset 2021

Näin vappupäivän kunniaksi 5+0
    13AC3B09-B28F-4AB8-977C-A8295AA70F49.jpeg

Olen niiin odottanut, että saan tän 3+ tuloksen! Testihullu kun olen :) nyt voin huokaista, että hormonit nousee ja lopettaa testailun.. tosin yksi apteekintesti vielä kaapissa olisi:grin
    Tein toissapäivänä digin 4+5 ja näytti vielä 2-3. (Niinkuin kuuluukin :hilarious: )
    • Tykkään Tykkään x 7
  2. Mamaminion Sanaisen arkkunsa ammentaja Tammikuun äidit 2019 Elomammat 2017

Tänään tosiaan käyn viikkoja näyttävän digin ostamassa. Nää testit tehty kaikki samana päivänä 29.4. Tosi haaleita noi liuskat mut toi digin plussa tuli siis minuutissa näkyviin. Ehkä sitä vielä loppuviikosta on pakko käydä liuskoja tai puikko ostamassa; haluan nähdä vahvemman viivan!! :D

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 5
  3. Mamaminion Sanaisen arkkunsa ammentaja Tammikuun äidit 2019 Elomammat 2017

Nonnih ja tässä tän päivän digi :Heartred

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 8
  4. Kristen Sanaisen arkkunsa ammentaja Tammikuun äidit 2019

Tämä tältä päivältä dpo 16.
    • Tykkään Tykkään x 6
  5. Maya86 Jostain jotain jo tietävä

Eka lauantailta, toi viiva vaan jäi näkyviin, vaikkakin hailakasti :D Digi tehty su kun oli 4+1 :Heartred saatoin myös ostaa pari testiä lisää1 :) ImageUploadedByVau Foorumi1525279624.410870.jpg
    • Tykkään Tykkään x 6
  6. Kyfi0767540 Silmät suurina ihmettelijä

• Tykkään Tykkään x 8
  7. Kristen Sanaisen arkkunsa ammentaja Tammikuun äidit 2019

Ootteko kaikki testannu vielä lopuksi digillä? Mä en sellaista tullut hankkineeksi.
    Ja lisää testejä kehiin, nää on kivoja kattella!
  8. Elisabet 89 Piirimestaruustason postaaja Tammikuun äidit 2019

Minä testasin +/- näytöllisellä digillä silloin kun olis ollu kp 28/27. Vaikka liuskoihin olin saanut jo muutaman haamun niin oli sitä plussaa sit kiva kattoa ja näyttää miehelle todisteeks :)
    Äsken tein huvikseni kaappiin jääneen pc:n liuskan. Positiivistahan se alkoi heti näyttää :) Nyt on siis rv 4+5 jos oon pysyny laskuissa mukana.

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 5
  9. Kyfi0767540 Silmät suurina ihmettelijä

Ite tein aamulla digin. :) Mulla on ollu tosi epäsäännöllinen kierto jo pitemmän aikaa. Nyt sain varmistuksen viikoista. :D
    • Tykkään Tykkään x 4
  10. Hoopakka Näppärä viestien naputtelija Tammikuun äidit 2019

Tänään ois menkoista laskettuna rv 3+4. Varovaisesti kattelen tänne tammikuisiin, taustalla kaksi keskenmenoa niin en uskalla ihan täysiä vielä iloita. Tai toinen taisi olla kemiallinen.

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 7
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  11. lumileopardi Puuhakas puhuja Lokakuunmammat 2015

Hellurei, varovaisesti haamuillaan täällä, eilen eka hailura, tänään pikkasen vahvempi. Kiertopituudesta ei tarkkaa tietoa ehkä 29/31 tänään. ImageUploadedByVau Foorumi1525435182.757659.jpg toissapäivänä ja eilen tuli pientä haaleaa punaa pyyhittäessä, luulin et menkat alkaa mut eivät alkaneet. Ehkä kiinnittymisvuotoa.. thumbs up.
    • Tykkään Tykkään x 3
  12. Gerbera82 Piirimestaruustason postaaja Tammikuun äidit 2019

20180504_093316.jpg Tässä mun värisuora. 1 tehty kp 29. Kierto 26-33, joten dpo.kaan ei ihan varma oisko 13. Kolmas testi tulos vähän epävarma, kun dippailin tikkua 2 kertaa. Nelostesti se hauska vasta onkin: siinä on 3 viivaa!! Joten en tiiä onko sekään kovin luotettava tulos. o_O:happy:
    • Tykkään Tykkään x 2
  13. Vaiana Varmaotteinen viestittelijä Tammikuun äidit 2019 Maaliskuiset 2021

Mä ainakin oon tehnyt vissiin 4 digitestiä :hilarious: halusin nähdä, että viikot nousee!
    • Tykkään Tykkään x 2
  14. Gerbera82 Piirimestaruustason postaaja Tammikuun äidit 2019

Itse en tiedä teenkö digiä tällä kertaa ollenkaan. En tiiä viitsinkö tuhlata rahojani, vaikka ei sen puoleen, viikot on kiva nähdä.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  15. Camomilla Puuhakas puhuja Tammikuun äidit 2019

Mulla digi polttelee kaapissa. Jokohan se näyttäis 3+? :D
    • Hauska Hauska x 1
  16. Hansuli Oman äänensä löytänyt

Täällä tälläsiä tikkuja.
    - Eka hailakka viiva 3 päivää ennen oletettuja kuukautisia (5.5.) Tosin, en tiedä oikeen nyt tarkasti tuosta kierrosta, et missä mennään ja milloin ollu ovis, kun kierukka poistettu vasta n. kuukausi sitten). Tein testi iltapissasta, enkä kyl edes uskonut et olis mitään näkynyt.
    - Toinen vähän vahvempi viiva 2 päivää ennen oletettuja. (Aamulla)
    - Viimeisin ja vahvin tänään. (Päivällä)

Oon ollu vähä malttamaton nyt aattelin kuitenki oottaa muutaman päivän ennen ku uusiksi teen.

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 6
  17. Maya86 Jostain jotain jo tietävä

Mulla ihan samat mietteet, huomenna olis 5+0 ni ehkä mä su uskallan :D ImageUploadedByVau Foorumi1525448630.161009.jpg

Tää tehty keskiviikkona kun oli 4+4
    • Tykkään Tykkään x 3
  18. Samita Näppärä viestien naputtelija Tammikuun äidit 2019

27D19072-01B0-47A1-B82C-CA69422C3A70.jpeg

Tämän tein vappuna kun yhtäkkiä hoksasin että menkat on myöhässä. Edellisillä kk tehnyt jo ennen menkkojen alotuksia.. nyt en sit enää jaksanut ja tulikin tälläinen yllätys
    • Tykkään Tykkään x 7
  19. Mamaminion Sanaisen arkkunsa ammentaja Tammikuun äidit 2019 Elomammat 2017

Nonnih tässä aamun tikku, ja sainhan sen vahvemman viivan jes!

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 5
  20. Elisabet 89 Piirimestaruustason postaaja Tammikuun äidit 2019

Kylläpä oli vahvoja viivoja useimmilla! Vau :) Hansulillakin jo ekatkin!
    Itellä oli niin haaleita että tosissaan sai käännellä tikkua valossa että siinä jotais saattoi toivoa olevan :D