Positiivisia testejä

Keskustelun 'Tammikuiset 2019' aloitti Vaiana, 28 huhti 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Embo Hyväntuulinen höpöttäjä

Olisko lima liian suuri tiedosto ts liian laadukas kuva? Silloin mulla ainakin herjailee jos yritän laittaa hdr-tasoista kuvaa.
  2. iima Jostain jotain jo tietävä

Juu jotain semmosta herjaa, millähän saa puhelimessa muokattua sitä tiedostoa.
    Ja voi luoja nauroin ku en oo ennen edes tajunnu tota mun nimimerkkiä ennenku nyt ku luin sen toisen kirjoittamana!! Eka kirjain on siis iso i eikä Pikku L :facepalm::grin:grin:grin
    • Hauska Hauska x 7
  3. Vaiana Varmaotteinen viestittelijä Tammikuun äidit 2019 Maaliskuiset 2021

Hhahahajah:grin anteeksi, mutta nyt tuli päivän naurut! Ihana:Heartred :hilarious:
  4. KIIAMARIA Kommentoinnin ninja Tammikuun äidit 2019 Joulumammat 2016 Tammikuunmammat 2016

Mietin eilen juuri, että onko Lima vai Iima. :D
  5. LaraS Sanavalmis juttuseppä

Iima kuvaa rajaamalla saa pienennettyä kokoa. On myös saatavilla sovelluksia, joilla saa kuvan koon muokattua helposti (mulla esim. playkaupasta photo & picture resizer).
  6. Embo Hyväntuulinen höpöttäjä

Ai kauhee! :D Mä taas ajattelin että ihan hyvin vois olla palstan hengen mukaisesti niin vaikka ovis-
  7. Kisulin Oman äänensä löytänyt

Mua on vähän ahdistanut kun en saanut noita leffaviivoja mutta selkeän plussan kuitenkin ja on se ihan ekoihin testeihin verrattuna vahvistunu paljonkin. Tosin lopetin kyllä testailun koska se ei välttämättä tarkota ees mitään ja aiheutan sillä itelleni vain stressiä :meh:
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  8. Masuvil Jostain jotain jo tietävä

Tänään olisi neuvolan mukaan 5+1 ja kuukautisten mukaan 4+6

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 8
  9. iima Jostain jotain jo tietävä

Jes nyt mäki sain! Mut siis rfsu testit! Ei leffaviivaa nähnykkään ja kaks päivää tämän jälkeen sain digistä 3+
    Tän kyseisen testin takia panikoiduin hieman 5+2:grin

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 3
  10. Kisulin Oman äänensä löytänyt

Mä en osaa tänne lisätä kuvia mutta nyt ehkä voin lopettaa testauksen, sain clearbluen diginäytöllä viikoiks 3+!!! :grin pelkäsin ettei tulis ollenkaan
    • Tykkään Tykkään x 5