Positiivisia testejä

Keskustelun 'Tammikuiset 2019' aloitti Vaiana, 28 huhti 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Mamaminion Sanaisen arkkunsa ammentaja Tammikuun äidit 2019 Elomammat 2017

Lupaan että tää on mun viimeinen testi :D
    On vaan niin ihanaa nähdä näin vahvoja plussia :Heartred Toivon kovasti että kaikki olisi hyvin ja masussa todellakin kasvaa pieni tyttö tai poika :Heartred

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 4
    • Hauska Hauska x 1
  2. Hiljanen Näppärä viestien naputtelija Tammikuun äidit 2019

Täällä testit näyttäneet jo tovin plussaa ja tänään taas tarkastin tilanteen, kun menkat ovat myöhässä 9päivää.

5+2

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 3
  3. Kristen Sanaisen arkkunsa ammentaja Tammikuun äidit 2019

Ihania plussia!! Lisää!!!
    Montako testiä ootte käyttäny tähän mennessä tämän raskauden alkumetreillä?
    Mä testasin kahtena päivänä (liian aikaisin) kolmella testillä negan, sitten yhteensä kolmena eri päivänä kolmella testillä plussan. Eli yht. meni 6 testiä.
    Testivalmistajat myhäilee tyytyväisyyttään!!
  4. Hiljanen Näppärä viestien naputtelija Tammikuun äidit 2019

Valmistajat myöhäilevät tyytyväisyyttään myös minun osalta. Olen käyttänyt lähemmäs 10 testiä, joista kaksi on ollut digiä. Tilasin netistä apteekkia halvemmalla vielä kahden digin pakkauksen ja sitten kun se postista tulee, niin teen sen toiveena 3+.
  5. Nyanmiu Satasella mukana keskusteluissa Tammikuun äidit 2019

Minäkin tein tänään viikoilla 5+2 testin. Mulla ei oo oikein mitään oireita niin halusin nähä et viivat on vahvistunu ja olihan ne. Mulla on menny nyt 11 testiä. Digiä en oo tehny.
  6. Vaiana Varmaotteinen viestittelijä Tammikuun äidit 2019 Maaliskuiset 2021

Heheh.. :D testejä mennyt ainakin 20kpl joista 4 digiä.
    Mä tosin plussasin jo rv 3+2 (arviolta 2pvää kiinnittymisen jälkeen), niin tuli siinä seurailtua joka päivä pc:n testeillä että viiva vahvenee.
    Sittemmin oon tehnyt vissiin 3 apteekin testiä ja ne 4 digiä. :grin
    • Tykkään Tykkään x 4
  7. Samita Näppärä viestien naputtelija Tammikuun äidit 2019

2 testiä ja siihen jäänyt :P
    • Tykkään Tykkään x 1
  8. Embo Hyväntuulinen höpöttäjä

Pakko laittaa myös tänne kuva, kun tammikuisen rv 17+3 keskenmenon jälkeen talvi on ollut aika raskas ja plussaa on odotettu kuin kuuta nousevaa :Heartred

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 11
  9. Kristen Sanaisen arkkunsa ammentaja Tammikuun äidit 2019

Ihanaa Embo!!
    • Tykkään Tykkään x 1
  10. Justiina89 Piirimestaruustason postaaja

Ihanaa etten oo ainoa himotestailija :oops: :)

Kaksi keskenmenoa taustalla ja ne on ollu testeistä ennustettavissa, niin se lienee syy testailuun mulla. Vaianan tavoin tässä raskaudessa tullut tehtyä lähemmäs 20 testiä (osa oli negatiivisia, tehty reilu viikko sitten), viime viikolla oisko ollu perjantaina tuli haamujen haamu, sen jälkeen pikkuhiljaa vahvistunut ja cb näytti viikkoja 1+2.

Minulla on se ongelma, että plussasin heti keskenmenon jälkeen, eli välissä ei ollut tavallisia kuukautisia. En siis tiedä yhtään, milloin tämä raskaus olisi saanut alkunsa! Olin muka havaitsevinani ovulaation nelisen viikkoa sitten, mutta silloin ei kylläkään harrastettu seksiä. Sen jälkeenkin on ollut jotain vuotoa useampia kertoja ja sekstailtu on noin kerran viikkoon...:love022:laughing002

Hjälp! :laughing001

Laitan ekan testin, josta jotain erottuu, tehty 9.5. 20180509_104200~2.jpg
    • Tykkään Tykkään x 6
  11. Hoopakka Näppärä viestien naputtelija Tammikuun äidit 2019

Tänään tein vielä yhen kun oli kaapissa. Rv 4+3

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 7
  12. lumileopardi Puuhakas puhuja Lokakuunmammat 2015

Minäkin vielä testailen, tänään.. (5+0) ImageUploadedByVau Foorumi1525981085.500457.jpg menkat myöhässä 5 päivää noin..
    • Tykkään Tykkään x 5
  13. Embo Hyväntuulinen höpöttäjä

Tänä aamuna (kp 26/27-28 ja 3+5) ei niin herkkä pc:n liuskakin heräsi tämän verran. Kolmas testi oli, saa nähdä jääkö tähän :D Labralähetekin olis, sen voisin käyttää vaikka ens viikolla jos menkat ei ala ennen sitä.

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 4
  14. Justiina89 Piirimestaruustason postaaja

Embo, kyllähän tuossa jotain näkyy ja livenä varmasti enemmän :) hyvä että pääset labroihin, saanko kysyä oliko siihen joku muu syy alunperin vai miten sait ajan?

Mä taidan tehdä noita rfsun testejä joka aamu niin kauan kuin riittää :bag::oops: on tosi outo olo, toiveikas mutta silti pelokas ja pessimistinen. Tämän aamuinen viivakin oli samaa sarjaa aiempien kanssa. Prehcheckillä tuli selkeämpi viiva. Ensi viikkoon säästelen toista clear blueta, jos ne viikot vaihtuis :smiley-ashamed004 esikoisesta testasin heti kaksi kirkkaanpunaista viivaa, niin ei tarvinnut enää sen jälkeen testailla, oireetkin oli tosi voimakkaat.
  15. Embo Hyväntuulinen höpöttäjä

Mulla on se lähete vähän jäänyt jemmaan kun sain km:n tammikuussa ja sen jälkeen oli tarkoitus alkaa seurata hcg-tasoa mutta ei sitten alettukaan kun menkat alkoi normaalisti. Ajattelin nyt hyödyntää sen
    • Tykkään Tykkään x 1
  16. Gerbera82 Piirimestaruustason postaaja Tammikuun äidit 2019

Hyvin on viiva vahvistunut.
    • Tykkään Tykkään x 4
  17. Embo Hyväntuulinen höpöttäjä

Mulla kans vielä vertailun vuoksi yllä eilinen ja alla tämänpäiväinen. Nyt siis kp 26/27-28 ja 3+5 :cool:

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 4
  18. Hiljanen Näppärä viestien naputtelija Tammikuun äidit 2019

FB68FE31-9B5D-4A21-9780-24BAD9AFA6EF.jpeg Testit tulivat viimein postista ja piti heti tehdä digi. Tähän voi lopettaa!

5+4
    • Tykkään Tykkään x 10
  19. Ihmekö77 Puuhakas puhuja Tammikuun äidit 2019

7BFE9842-73DC-44B9-82BF-D9D3B116CAAE.jpeg
    Piti vasta huomenna testata, mutta en malttanut...
    • Tykkään Tykkään x 8
  20. mustikka123 Puuhakas puhuja Helmikuiset 2021 Tammikuun äidit 2019

Mä tein ainoastaan yhden testin. :) Se oli semmonen RFSU.n testi, joka ei ollut kaikista herkin. Olikohan silloin menkat 4-5 päivää myöhässä ja oltiin just tultu reissusta kotiin. Heti tuli vahva viiva. Sen jälkeen en oo jaksanut testailla.
    • Tykkään Tykkään x 6