Positiivisia testejä

Täällä testit näyttäneet jo tovin plussaa ja tänään taas tarkastin tilanteen, kun menkat ovat myöhässä 9päivää.

5+2
 

Liitteet

  • 089D55BE-EB18-43C4-B93D-D72E07C1610B.jpeg
    089D55BE-EB18-43C4-B93D-D72E07C1610B.jpeg
    513.5 KB · Katsottu: 47
Ihania plussia!! Lisää!!!
Montako testiä ootte käyttäny tähän mennessä tämän raskauden alkumetreillä?
Mä testasin kahtena päivänä (liian aikaisin) kolmella testillä negan, sitten yhteensä kolmena eri päivänä kolmella testillä plussan. Eli yht. meni 6 testiä.
Testivalmistajat myhäilee tyytyväisyyttään!!
 
Valmistajat myöhäilevät tyytyväisyyttään myös minun osalta. Olen käyttänyt lähemmäs 10 testiä, joista kaksi on ollut digiä. Tilasin netistä apteekkia halvemmalla vielä kahden digin pakkauksen ja sitten kun se postista tulee, niin teen sen toiveena 3+.
 
Minäkin tein tänään viikoilla 5+2 testin. Mulla ei oo oikein mitään oireita niin halusin nähä et viivat on vahvistunu ja olihan ne. Mulla on menny nyt 11 testiä. Digiä en oo tehny.
 
Heheh.. :D testejä mennyt ainakin 20kpl joista 4 digiä.
Mä tosin plussasin jo rv 3+2 (arviolta 2pvää kiinnittymisen jälkeen), niin tuli siinä seurailtua joka päivä pc:n testeillä että viiva vahvenee.
Sittemmin oon tehnyt vissiin 3 apteekin testiä ja ne 4 digiä. :grin
 
Ihanaa etten oo ainoa himotestailija :oops: :)

Kaksi keskenmenoa taustalla ja ne on ollu testeistä ennustettavissa, niin se lienee syy testailuun mulla. Vaianan tavoin tässä raskaudessa tullut tehtyä lähemmäs 20 testiä (osa oli negatiivisia, tehty reilu viikko sitten), viime viikolla oisko ollu perjantaina tuli haamujen haamu, sen jälkeen pikkuhiljaa vahvistunut ja cb näytti viikkoja 1+2.

Minulla on se ongelma, että plussasin heti keskenmenon jälkeen, eli välissä ei ollut tavallisia kuukautisia. En siis tiedä yhtään, milloin tämä raskaus olisi saanut alkunsa! Olin muka havaitsevinani ovulaation nelisen viikkoa sitten, mutta silloin ei kylläkään harrastettu seksiä. Sen jälkeenkin on ollut jotain vuotoa useampia kertoja ja sekstailtu on noin kerran viikkoon...:love022:laughing002

Hjälp! :laughing001

Laitan ekan testin, josta jotain erottuu, tehty 9.5.20180509_104200~2.jpg
 
Tänä aamuna (kp 26/27-28 ja 3+5) ei niin herkkä pc:n liuskakin heräsi tämän verran. Kolmas testi oli, saa nähdä jääkö tähän :D Labralähetekin olis, sen voisin käyttää vaikka ens viikolla jos menkat ei ala ennen sitä.
 

Liitteet

  • 2D8047D4-1D1E-48DF-ABC0-80E607BBCD14.jpeg
    2D8047D4-1D1E-48DF-ABC0-80E607BBCD14.jpeg
    297.5 KB · Katsottu: 59
Tänä aamuna (kp 26/27-28 ja 3+5) ei niin herkkä pc:n liuskakin heräsi tämän verran. Kolmas testi oli, saa nähdä jääkö tähän :D Labralähetekin olis, sen voisin käyttää vaikka ens viikolla jos menkat ei ala ennen sitä.

Embo, kyllähän tuossa jotain näkyy ja livenä varmasti enemmän :) hyvä että pääset labroihin, saanko kysyä oliko siihen joku muu syy alunperin vai miten sait ajan?

Mä taidan tehdä noita rfsun testejä joka aamu niin kauan kuin riittää :bag::oops: on tosi outo olo, toiveikas mutta silti pelokas ja pessimistinen. Tämän aamuinen viivakin oli samaa sarjaa aiempien kanssa. Prehcheckillä tuli selkeämpi viiva. Ensi viikkoon säästelen toista clear blueta, jos ne viikot vaihtuis :smiley-ashamed004 esikoisesta testasin heti kaksi kirkkaanpunaista viivaa, niin ei tarvinnut enää sen jälkeen testailla, oireetkin oli tosi voimakkaat.
 
Embo, kyllähän tuossa jotain näkyy ja livenä varmasti enemmän :) hyvä että pääset labroihin, saanko kysyä oliko siihen joku muu syy alunperin vai miten sait ajan?

Mulla on se lähete vähän jäänyt jemmaan kun sain km:n tammikuussa ja sen jälkeen oli tarkoitus alkaa seurata hcg-tasoa mutta ei sitten alettukaan kun menkat alkoi normaalisti. Ajattelin nyt hyödyntää sen
 
a8a91c90224b5a447dde1c3032f80f79


Tää testi oli eka, 1 päivä menkkojen pois jäännistä . 28.4

a89bf23a71015b1bde3a04d1fde2b8c9


Tää viimeisin. Olikohan 4.5.
Hyvin on viiva vahvistunut.
 
Mä tein ainoastaan yhden testin. :) Se oli semmonen RFSU.n testi, joka ei ollut kaikista herkin. Olikohan silloin menkat 4-5 päivää myöhässä ja oltiin just tultu reissusta kotiin. Heti tuli vahva viiva. Sen jälkeen en oo jaksanut testailla.
 
Takaisin
Top