Positiivisia testejä

Maya, mäki ajattelin sunnuntai aamuna tehä digin. Jännittää jos tulos ei olekkaan se mitä odottaa!
 
Maya, mäki ajattelin sunnuntai aamuna tehä digin. Jännittää jos tulos ei olekkaan se mitä odottaa!

Mä tein nyt 5+1 päivillä mut en aamusta vaan päivästä ja näytti edelleen 2-3 :sad001 en nyt tiedä mitä ajatella, täytyy varmaa jatkaa testailua, pelottaa... :sad001
 
Maya86, noin on käyny tosi monelle. En tiedä miten ko. testi toimii, mutta hormonitasojen nousu on niin yksilöllistä, että en vielä huolestuisi.
 
Maya86, noin on käyny tosi monelle. En tiedä miten ko. testi toimii, mutta hormonitasojen nousu on niin yksilöllistä, että en vielä huolestuisi.

Joo, kävinki vähän lukemassa noista keskusteluita ja tosiaan näin on et monella näin ollu viel pidemmilläki päivillä ja kuitenki kaikki menny hyvin. Ehkä en nyt ainakaa joka päivä digitestaile, tulee kauhee stressi. On mulla yks semmonen apteekin testi ni voisin testaa aamulla et ei ainakaa haalistumaan ois lähteny
 
Mä tein nyt 5+1 päivillä mut en aamusta vaan päivästä ja näytti edelleen 2-3 :sad001 en nyt tiedä mitä ajatella, täytyy varmaa jatkaa testailua, pelottaa... :sad001

Mulla kävi sama, nyt aattelin että teen huomenna tai keskiviikkona digin koska muutoin en kyl saa rauhaa :/
 
Maya86, mäki tei siis kans sen digin sunnuntaina ja sain 2-3 siihen... arvaat varmaan minkä ressin kehitti :S kuulin sitte että monilla tuo testi päässy pelästyttämään turhan takia. Nyt päätin etten oikeesti enään koske testeihin kun niistä saa vaan turhia sydämmen tykytyksiä. :sad001 ultra on reilu viikon päästä nii sitte ollaan viisaampia ehkä. :)
 
Maya86, mäki tei siis kans sen digin sunnuntaina ja sain 2-3 siihen... arvaat varmaan minkä ressin kehitti :S kuulin sitte että monilla tuo testi päässy pelästyttämään turhan takia. Nyt päätin etten oikeesti enään koske testeihin kun niistä saa vaan turhia sydämmen tykytyksiä. :sad001 ultra on reilu viikon päästä nii sitte ollaan viisaampia ehkä. :)

Joo, mäkin kehitin hirveen stressin, mutta tosiaan jos sitä nyt olis testailematta jos pystyis varhaisultraan oottaa. Mulla siihen kyl on 19 päivää, pitäisköhän mun koittaa aikaistaa..?
 
Tiättekö se melkein tarttuu se stressi. Itekki mietin, et miks en oo enää testannu, et pitäskö. Mut eipä kait se autuaaksi tee. Jospa malttaisi olla testaamatta ja odottaisi ar-ultraa, mulla siihen kaks viikkoa.
Maya86, mäki aikaistin juuri tänään ultraa viikolla [emoji5]
Kiva camomilla, kun sulla enää viikko.
 
Kristen, millä päivillä sulla on nyt ultra varattu? Mulla on nyt 8+0 päivillä mut mietin jos uskaltais varata jo 7+0
 
Mäkin kävin nyt muuttamassa 7+0, hirveen kiva muuten et siinä varauksen jälkeen tulee sellanenki vaihtoehto kun ”jaa Facebookissa” no ei ehkä tässä vaiheessa, kauhee jos olisin sitä klikannu! :D
 
Sain aamulla melkein sydärin tehdessäni hätäisen clearbluen digin ja näytti ”ei raskaana”. En ole aiemmin tehnyt tuota enkä sitten lukenut ohjeita kunnolla. Joo, pissa oli aamupäivän 3 tai 4 alle tunnin pidätyksellä. Mutta aina vaan vahvemmin raskaana olen :Heartred tämä testi otettu myöhään iltapäivällä. [emoji5]️ ImageUploadedByVau Foorumi1525720784.251406.jpg
 
a8a91c90224b5a447dde1c3032f80f79


Tää testi oli eka, 1 päivä menkkojen pois jäännistä . 28.4

a89bf23a71015b1bde3a04d1fde2b8c9


Tää viimeisin. Olikohan 4.5.
 
Takaisin
Top