POKS!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja TaTaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja täällä 32+0! :Heartred Jos tämä neiti tulisi maailmaan yhtä aikaisin kuin esikoinen, syntymä olisi tasan kolmen viikon päästä! Aika hurjaa, toivotaan että menee hiukan pidemmälle kuitenkin.

Murma..onhan siitä varmaan ollutkin jo puhetta jossain ketjussa mutta kuinka ns. valmus teidän esikoinen oli 35 viikolla? Meillä neiti syntyi 37 ja oli tosiaan täysin valmis, ei ongelmia minkäänlaisia, onneksi :)

Tyttö oli ihan valmis, tosi pieni vain (2075 g ja 43 cm). Heti pääsi meidän kanssa osastolle, pari tuntia oli semmoisen lämpöpatjan päällä ja 4 yötä oltiin sairaalassa. Sokereita seurattiin alkuun, mutta tiheällä syöttämisellä nekin pysyi kunnossa, niin seuranta lopetettiin parin päivän päästä.

Kaikki meni paremmin kuin olisi ikinä uskaltanut toivoa. Ja tuolloin synnytys käynnistyi täysin yllättäen lapsiveden menolla. Eikä mitään syytä käynnistymiselle löytynyt.

Ihana kuulla Murma että kaikki oli kunnossa jo noinkin aikaisin..:) Meillä likka oli 3030gr ja 46cm, kaikki oli ok paitsi bilirubiiniarvoja seurattiin pari päivää kun olivat hiukan koholla, tyttö sen vuoksi aika unelias ja hieman normaalia kellertävämpi. Mullakin tosiaan meni vedet yllättäen ilman sen kummempaa syytä. Saas nähdä mille viikoille nyt päästään ja voihan se olla että mennään vaikka paukkumalla ylikin lasketusta ajasta..ken tietää :D

Meillä synty poika kans vkolla 35 ( nyt vkot 32+6) ja täysin valmiina! Hän oli 2640g ja 46cm. Oltiin kättärillä 3 yötä ja kokoajan sai poika olla vieressä! meilläkin seurattiin vain sokerita. Siks mun mieli rauhoittuu kun 35 vkoa tulee täyteen niin sit ei enää niin huoleta vaikka tämä vauva syntyiskin kun esikolla meni kaikki niin hyvin!

Murma, mulle lääkäri sanoi, että jos ensimmäinen on tullu etuajassa niin on erittäin suuri todennäköisyys, ettei seuraavakaan pysy la asti mahassa...

Kyllä mulla kanssa tuo 35 viikkoa on se raja, että sitten ei ihan niin pahasti enää huoleta. :) Toinen meillä syntyi 38+6 vaikka neuvolassa jo aikaisemmin ennustivat syntyvän. Katsotaan miten tämän kanssa käy. :)

Tänään oli 32+:Heartpink.
Kääk, viikot hupenee jalkojen alta (ja iskias palasi ... <3 jee ...) !

Äää... mulla jäi viime viikon poks 29 ja nyt myöhässä 30+1 poks!

Mihin tää aika menee/katoaa?? Kohta nyytti kulta jo täällä!! :Heartred

Muokattu viimeksi:
Eilen poksui jo 34+0. Ja kyl alkaa jo raskausvaiheen loppua odottamaan...sen verran ahdistavan iso maha on, ettei enää löydy mukavaa asentoa ja kaikki pukemiset, riisumiset, kyljen kääntämiset, kumartumiset yms aiheuttaa vaikeuksia. Lisäksi tietty ihanat liitoskivut alapään alueella...eli on ihan jees, että synnytys lähestyy koko ajan :)

Täällä poksahti täyteen 32 viikkoa! Illalla oli baby showerit, enkä ole vieläkään malttanut mennä nukkumaan.. Oli niin kivaa kun ympärillä oli paljon ihania, tärkeitä ihmisiä :love2

Kiitos Lila-Aurora :) Mulla on la 2.1. joten kyl sitä jo noin pitkällä ollaan. Aika uskomattomalta se tuntuu itestäkin. Molemmat edelliset raskaudet on menneet yli la:n, joten ei oo suuria odotuksia, että tääkään täältä ennenaikaisesti tulis ja parempi niin oiskin, kun mieluummin synytän ens vuoden ekan vauvan kuin tän vuoden vikan ;)

34+0 Maha on kutistunut edellisistä viikosta, lapsiveden määrän todettiin vähenneen reilusti, kun oli ultra. Saas nähdä koska kaveri päättää tulla pihalle :)

Ja Santra toinen! Onnea sinnekin turvallisille vesille pääsystä!

Itellä vielä pari viikkoo tohon etappiin, koska tänään

♥☆★☆★☆♥
♡Poksuuuuu♡
♥är-veeeeee♥
♡kolkytkaks!♡
♥☆★☆★☆♥

Takaisin