POKS!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja TaTaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Riks raks poksista poks 30+0 ★★★☆☆☆

Tipunen; joo meillä osui kyllä lasketut ajat tosi lähekkäin :) sinällään ainakin käytännön asioiden kannalta hyvä kun neitosiakin molemmat ovat niin menee samankokoiset vaatteet samoina vuoden aikoina ja hoituu luultavasti kätevästi yhteissynttäreillä nuo juhlimiset ainakin useimpina vuosina :)

Mullakin justiinsa laskettu aika 3.1.2015. Saa nähä tuleeko meillekin uuden vuoden lapsi ;D mies kyllä sanoo koko ajan, että kaikki hyvin kunhan ei synny Joulun puolella... pitää muuten liikaa lahjoja ostaa, kun minullakin syntymäpäivä Joulukuussa.

Poks! Tänään 31+0 :Heartpink. Töitä jäljellä 11 päivää.

Alkuun olin vahvasti sitä mieltä, että tämä neiti saisi syntyä ensi vuonna kuten on laskettu aika. Nyt olen alkanut miettiä, että olisiko kuitenkin kivempi jos syntymäpäivä olisikin jo tänä vuonna. Silloin kaikki olisivat syntyneet kalenterivuosissakin kolmen vuoden välein, eikä tämä viimeinen väli olisi kouluunmenojen yms. suhteen 4-vuotta. Esikoinen syntyyi 22.12. ja toinen 6.12. eli sitten kaikki olisivat loppuvuoden lapsia. :)

Turhahan tätä on etukäteen pohtia, syntyy sitten kun on syntyäkseen. Esikoinen syntyi 35+0 ja hiukan kauemmin saisi tämä mahassa pysyä.

jaa-a, itse kun saan pojan niin lienee hyvä että menee kouluun hiukan kypsempänä. Itse olen myös joulukuun lapsi, ja on siinä puolensa ja puolensa. Tavallaan tykkään sen vuoksi loppuvuodesta, mutta kun syntymäpäivä näyttäisi olevan selvästi tammikuussa, niin saa toivottavasti erilliset lahjat jouluna ja syntymäpäivänä.

Itseä ainakin harmitti, kun veli sai yhdeltä tädiltä kunnon syntymäpäivä- ja joululahjat ja itse sain yhdistetyn lahjan, ja pienessä ahneessa mielessäni laskin, että kovin kallis se oma lahjani ei ollut. Ehkä joulun alla oli muitakin menoja kuin sukulaistytön lahjat...

32+0 :love017 Ajallisesti tästä 3 vkoa ja esikoinen synty ( käsittämättömän lyhyt aika) En usko et tammikuuhun asti Pikkuinen vatsassa viihtyy mutta sais nyt vielä muutaman vkon siellä pysyä. Henkisesti ollaan kyllä valmiita et voi syntyä milloin vain!

Poks 33+0 ♥♥♥ Reilu viikko äitiysloman alkuun. Tää loppuraskaus on menny supernopeesti ja mua todella jännittää, syntyykö tän vai ens vuoden puolella, kun LA on 2.1. :)

Nyt kun ollaan jo sunnuntain puolella, niin voin poksauttaa rikki täydet 31 viikkoa! :wav Viikon reissu Barcelonaan siirtyi ensi keväälle ja muuttui minilomaksi Tallinnaan. Aamulla lähdetään ja reissulla aiotaan koluta myös eestin lastentarvikeliikkeet :rolleyes:

Unohtunu eilen poksahti eli tänään 32+1 :Heartred:Heartpink Huomenna painokontrolli ultra taasen. Sitä tuntuu et saa koko ajan olla kurkistelemassa

31+0 tänään. Tällä viikolla neuvola ja silloin varmaan annetaan aika toiseen neuvolalääkäriläyntiin 4 viikon päähän. Töitä enää kaksi viikkoa, sitten olen viikon lomalla ja sitten äitiyslomalle. Viikot vähenee tai lisääntyy, miten sen nyt haluaa laskea.

Meillä tänään keskiviikkona 31+0 :) aamulla pääsen heti 8 aikaan neuvolaan :D

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app

34. raskausviikko alkais ja viikko äitiyslomaan. Huomenna kolmas "virallinen" ultra + neuvola. Lähete äitiyspolille ja toivottavasti sitten soittavat sinne muutaman viikon sisällä.

Takaisin