POKS!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja TaTaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
32, puhelin yritti tarjota jo 42 viikkoa, toivottavasti ei ihan niin pitkään viihdy :)

♡♡ tänään
juhlitaan!
daddy-päivän
lisäksi täällä
☆poksutaan☆
pyöreitä!! ♡♡

*★*★*★*★*★*
♥♥ rv ♡ 30 ♥♥
*★*★*★*★*★*

30+0 tänään.

Kuuluu yhteen (omaan) virstanpylvääseen viikkojen 12, 24, 35, 38 ja 40 ohella (ekat viikot siksi, että niiden jälkeen ollaan koko ajan "turvallisemmilla vesillä", 30 viikon jälkeen ennenaikaisuuden riskit vähenevät koko ajan, 35 viikon jälkeen ollaan jo melkein täysillä viikoilla, 38 on jo täysiaikainen ja 40 on se laskettu aika, jota en haluaisi ylittää vaikka omaa mielipidettä tuskin kysytään).

4 viikkoa ja 2 päivää töitä, eli 22 työpäivää. Nyt oikeastaan 21,5 työpäivää... jaa, miten niin lasken päiviä?

Mulla noi virstanpylväät on olleet tässä raskaudessa 12, 28 ja nyt edessä vielä 32, 35, 37 :) sitten 37+ saapi syntyä milloin vain, 35 jälkeen uskallan jo varmasti huokaista kunnolla :) ...esikko syntyi 37+

• Tykkään
Reaktiot: DT
Mulle virstanpylväät on
8 (alkion sydän alkaa lyödä)
12 (km-riski laskee)
24 (sikiö on juridisesti ihminen)
34 (jos synnytys alkais, ei enää esteltäis koska vauva niin valmis)
37 (täysiaikainen vauva)
40 (laskettu aika)

• Tykkään
Reaktiot: DT
Mulla taas ihan oman hahmottamisen takia: 12, 20, 30, 37 (täysiaikainen ja sit saa tulla vaikka heti...) 40. Huomenna poksuu 32vk närästää ja potkut alkaa olla jo sen verta vahvoja et varsinkin alapää on kovilla kun sinne potkii/hakkaa!! Ja jännittää, nyt se lähestyy ja ihan oikeesti jännittää! !!

32+0! Rv 33 alkaa eli nyt voi jo ajatella, että onneksi loppusuoralla ollaan. :) Toki kamalin aika vielä edessä, ennen sitä ihaninta hetkeä. :D Mulla ei kyllä oo ollu mitään virstanpylväitä. En oo edes seurannu, mitä missäki vaiheessa tuolla masussa tapahtuu (pari kertaa olen laskuria/opasta vilkaissut, että joko oltiin siinä ja siinä vaiheessa). Tietysti paljon muistanut edellisestä raskaudesta. Synnytystä olen alkanut pohtimaan, mutta katsotaan nyt painoarvioultran ja äitiyspolikäynnin (totta ne sielläkin ultraavat) jälkeen, että kuinka se konkretisoituu ja alkaa mielessä pyöriä. Varmaan äippälomalla alkaa sitten ajatukset siirtyä hiljalleen vauvaan ja kaikkeen siihen liittyvään. Pelko siitä, ettei kaikki menisikään hyvin on kyllä nyt loppuvaiheessa käynyt pari kertaa mielessä.

32+4 on tänään jee! ... Onneks ei enää ku noin. 7 viikkoa laskettuun aikaan! :) Ei jaksa enää tätä raskautta ja haluis jo pikkuisen syliin... :Heartred:Heartred:Heartred enää pariviikkoa töitä jäljellä ja alkaakin jo äippä loma :farao:flower

32+0 täälläkin. oikein ihmetellä täytyy kuin hyvin on tähän asti jaksanut, eikä isompia vaivoja ole ilmaantunut. Mä ihan mieluusti pitäsin pikkusen masussa uuden vuoden puolelle.

Mulla esikolla oli LA 18.1.2013 ja kovasti isi puheli silloin likalle että 1.1 ois hyvä päivä syntyä. Ja niin likka totteli meidän ihmeeksi :) ja vedet meni aamulla 1.1 mutta kovasta yrityksestään huolimatta ei antanut minun kroppa periksi neidin syntyä kun vasta 2.1..siitä oottelusta tytöllä oli pahka päässä kuukauden päivät..Saas nähdä miten tämän likan kanssa käypi :)

Täällä poksuttiin sunnuntaina 30+0. Jos tämä syntyy esikoisen kanssa samoilla viikoilla niin kahdeksan viikon päästä ois nyytti sylissä ☺️

Joo, kovasti koitetaan tähdätä siihen, että tulis uuden vuoden lahja.

Onpa sulla MarinaMelina lasketut ajat osuneet hyvin samoille päiville. Vaikka sehän on vaan laskettu ja lapsi syntyy sitten kun haluaa.

Takaisin