Pohjois-Karjalan mammat

Keskustelun 'Laskettu aika 2017' aloitti Huli, 27 elo 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. jenni89 Ihastunut foorumiin Tammikuun äidit 2019 Kesäkuunmammat 2014

Nii ja OutoMamma; rakenneultrassa myö ainaki saatiin naamasta 3D kuva :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Pilvilinna Addikti

Täällä yksi p-k mamma. 2v 7kk poika entuudestaan ja nyt kakkosta yritetään kolmatta kertaa, 8+6 :)
    • Tykkää Tykkää x 3
  3. Pilvilinna Addikti

Samanlaista oli 2014.. Ei yhtään hyvät muistot jääny synnärille.
  4. jenni89 Ihastunut foorumiin Tammikuun äidit 2019 Kesäkuunmammat 2014

Voi ei :sad001toivottavasti ei ois samaa nykysin..
  5. jenni89 Ihastunut foorumiin Tammikuun äidit 2019 Kesäkuunmammat 2014

Ja tervetuloa joukkoon pilvilinna!
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Pilvilinna Addikti

Kiitos :)

Tulevaisuudessa osaan olla itse tiukempi ja kieltää ja sanoa, jos yrittäävät samanlaista touhua.
  7. Huli Addikti Tammimammat 2017 Toukokuun äidit 2019 Heinämammat 2014

Tervetuloa pilvilinna :)

Täällä voidaan paksusti. Pienellä oli painoa viimeviikon kontrollissa n. 2150g. Kovasti tammikuuta odotellessa:)
    • Tykkää Tykkää x 2
  8. jenni89 Ihastunut foorumiin Tammikuun äidit 2019 Kesäkuunmammat 2014

Pilvilinna, niin kyllä sanon mieki jos se sama homma jatkuu tänki kohalla! Huli, on kyllä kivasti painoa pienellä. :)en malttas miekään oottaa tammikuuta! Tänään oli neuvola ja kaikki hyvin :)tirppanenki muuttanu ihtesä rt, ku ollu perätilassa enempi. Vaikka vielähän tuo kerkii pyörii tuolla. Ja paksusti voin myös mie :D
    Sori pimmee kuva. Rv 32+6.

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 1
  9. Pilvilinna Addikti

Mulla neuvola 29.12. Sillon 11+2 toivottavasti ois kaikki ok. Ja pääsis iteki kasvattaa massua muutenkin kuin olojen tuomalla mässäilyllä. Oon varjo entisestä sali mammasta :hilarious:

Mulla tosiaa kaksi kkm tänä vuonna. 1/16 rv7
    Ja 5/12 tuplat 10+0 viimeisimmän syy kuulemma kun olivat kokonaan samassa pussissa, et vaa ajan kysymys.

Nyt on ollut pahempaa oloa kuin esikoisesta. Oksensin kaksi viikkoa ja nyt harvakseltaan ja olot vaivaa vielä. 7+2 oli ultrassa Kaikki ok ja näytti kuulemma tosi hyvältä. 6+2 käytiin myös ni ok sielläkin. Nyt ennen joulua en halua enää käydä, ettei esikoisen joulu mee piloille jos kuuluukin huonoa, mutta hyvältä vaikuttaa vielä. :)
    • Tykkää Tykkää x 3
  10. OutoMamma Tuttu foorumilla

Peukkuja pilvilinna, toivottavasti pysyy pikkuinen nyt kyydissä :)

Meillä rakenneultra oli viime viikolla, ja kaikki näytti olevan niinkuin pitää. :) Ja kyllä tosiaan 3:arghh:nä yritti kasvokuvia meillekin ottaa, mutta vauva piti visusti kädet kasvojen edessä tai sitten painautui naama kiinni istukkaan, joten kuvat jäi tosi epäselväksi :rolleyes:
    Tytöksi veikkasi, eli näinköhän saadaan kolmas tyttö. :)
    Nyt alkaa olla tarvikehankinnatkin jo melkein kaikki tehty. :)

:santa:santa mukavaa joulunaikaa !:Heartbigred
    • Tykkää Tykkää x 3
  11. Pilvilinna Addikti

Kiitos outomamma :)

Tänään paukkui 10+ hetken kerettiin tänään hätäillä, kun aamusta ei löydetty ääniä, mutta äsken ne löytyi. Ensi viikolla neukussa tosiaan se ultra ja siitä sit nt.

Onneksi olkoon tyttö veikkauksesta! :)
    • Tykkää Tykkää x 3
  12. Pilvilinna Addikti

Täällä nla ultrassa aivan mainiosti asiat :love7 Ens torstaina sitten nt :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. jenni89 Ihastunut foorumiin Tammikuun äidit 2019 Kesäkuunmammat 2014

Hyvä! :)

Täällä vauva on ruvennu makoilemaan vinottain, olkapää tarjonnassa nyt. Ens torstaina ultra neuvolassa, tarkistetaan miten päin on, että mitä tehään vai tehäänkö mitään. Ku th sano että ei aleta ees siirtämään päätä oikeeseen paikkaan koska se löytää kyllä paikkansa viimestään synnytyksen aikana.... Mutta entäpä jos vauva heittääki vielä kuperkeikkaa ja ihtesä ympäri..hmm.. Kaikkee sitä saa miettiä ku loppu häämöttää. Nyt rv 35+2.
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Pilvilinna Addikti

Nojo on asento pienellä. Toivottavasti kääntyisi oikein päin vielä! Vaikka kaverille sanottiin, että rv 36 asti ois vauvalla viel tilaa kääntyä.
    • Tykkää Tykkää x 1
  15. jenni89 Ihastunut foorumiin Tammikuun äidit 2019 Kesäkuunmammat 2014

Jep, niinhän se voi vielä pyörii. Miullaki saattaa olla yöllä perätilassa ja aamulla onki rt ja ihan suorassa, mutta heti ku nousen sängystä ni alkaa liikkumaan vinnoon. Onko teillä muuten tiettoo hoijetaanko joensuussa perätilasynnytyksiä ollenkaan?! En kyllä välttämättä ees uskaltas synnyttää perätilavauvaa, varsinkaan jos ei oo mitään tietoa minkä kokonen on.. jos meijän vauva on perätilassa ens torstain ultrassa, ni sittenhän se käännetään, mutta en mie usko että on. :D miun 2 nuorinta on pyörinneet vielä 37+ että kaikki on mahollista :D
  16. Pilvilinna Addikti

Kaveri yritettiin painostaa viimeseen asti synnyttää perätilassa. Itse ei halunnut, sai sektion.
  17. jenni89 Ihastunut foorumiin Tammikuun äidit 2019 Kesäkuunmammat 2014

Kyllä mieki ennemmin ottasin suunnitellun sektion ku hätä, jos vauva jää jumiin tms.
  18. Pilvilinna Addikti

Musta on ylipäätään jännä, että painostetaan. Luulis selvä olevan, että sektio. Pkssk:n toiminta muutenkin ollut välillä aika epäilyttävää.
  19. jenni89 Ihastunut foorumiin Tammikuun äidit 2019 Kesäkuunmammat 2014

Joo kyllä mie oon nyt päättäny tehä jonkulaisen toivelistan synnytykseen. Missä nimenomaan nuista leikkauksista, imetyksistä sun muista.
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. Pilvilinna Addikti

Oho tää ei ilmoita viesteistä!

Joo itekin pitää tehdä muuten! Iha selväksi että ihminen minäkin olen. Ja mulla on omat mielipiteet.

Täällä 15+1 :) Väsymys on yhä vaivana..

Kuis muut?

Jaa tämä sivu