Plussia?!?

Mulla sama mun klinikalla! Henkilökunta on ihanaa ja lääkäreistä huomaa, että tekevät työkseen just sitä, mitä eniten rakastaa! :) Sinne on tosi kiva aina mennä!
 
Minä plussasin toisesta inseminaatiosta, tänään kävin varmistus verikokeessakin. Sisarusta toivottu esikoiselle 2v9kk, esikoinen on jonku 3v8kk kun toinen tulee. Jos pysyy matkassa. Mekin olisimme halunneet pienellä ikäerolla, mutta ei se niin vaan käynyt. Esikoistakin yritettiin 2v.

dc23fa1e1501fd5613ccf3d7b25ab024


Millä viikoilla tää hcg otettu? Vertaan omaani:grin
 
Nyt tajusin kenelle kirjottelen, ei varmaan tarvi avata enempää sulle:grin:grin

Noniin joo, tajusin itekin tosta sun hcg 44 arvosta. :D

Mutta hyvin sulla on noussut hcg. :)
 
Olin malttamaton ja tein tänään viikkonäytöllisen digin. Tulokseksi tuli raskaana 2-3. Olisin toivonut tulokseksi jo 3+. Nyt siis meneillään max rv 5+2, voi olla 5+0. Onko kellään käsitystä missä vaiheessa tuo 3+ digiin pitäisi tulla?

Tiedän, olen hysteerinen.
 
Hitsi ku ite en osaa yhtään sanoa onko mulla ollu se ovis aiemmin, epäilen että on, ku digi näytti ton 3+ mulle jo sinä päivänä ku piti menkkojen alkaa.
Ja siis mies oli sitä ennen 4kk pois, ni on pakko olla siitä kierrosta. Ei siinä hirveesti vaihtoehtoja ole ku mies tuli 3vk ennen ku menkat ois pitäny alkaa ja plussasin ekan kerran 5pv ennen menkkoja. Ja jos ovis on laskennallisesti 2vk ennen menkkoja ni sit ovis on ollu n.viikon etuajassa.
Joten 3+ oon sit saanu juurikin noin rv 5 jotain.
 
Eri ihmisillä raskaushormonin määrä veressä nousee vähän eri vauhtia, ja testatessa arvo riippuu siitä kuinka paljon on juonut ja kuinka kauan pissa on rakossa ollut.

Viikkonäytöllistäkin testiä voi hitusen huijata, esim juomalla vähän ja pidättelemällä koko päivän, sitten tulee korkeampi tulos kuin silloin, jos juo normaalisti (tai paljon) ja käy vessassa usein.
 
Noista testeistä, erityisesti halvoista sananen. Lähdin itse tikuttelemaan plussasta marketin 8-päkillä ja olin saada slaagin, kun viides tai kuudes päivä viiva näytti selkeästi haaleammalta kuin edellisten päivien viivat. Onnekseni aamunäyte oli vielä tallessa, joten tomerana tikutin toisen testin siitä samasta näytteestä...ja tämä jälkimmäinen testi antoi haluamani tuloksen, eli vahvemman viivan kuin aiempina päivinä. Eli ei kannata huolestua viivojen vahvuuksista, eritoten kun puhutaan halpistesteistä. Harmi kun en säilyttänyt kyseisiä testejä ja ottanut kuvaa.
 
Olin malttamaton ja tein tänään viikkonäytöllisen digin. Tulokseksi tuli raskaana 2-3. Olisin toivonut tulokseksi jo 3+. Nyt siis meneillään max rv 5+2, voi olla 5+0. Onko kellään käsitystä missä vaiheessa tuo 3+ digiin pitäisi tulla?

Tiedän, olen hysteerinen.

Itse mietin ihan samaa kun koitin laskea. Eli siis rv3+3 mulla hcg 50 verikokeessa. Sain sit sen raskaana 2-3 rv4+0 muistaakseni. Mut ku aloin miettimään et jos joka toinen päivä tuplaantuu nii tuolloin 4+0 ois just ollu se hgc ehkä 200 eli cb digi näyttäus oikein. No sitte ku alkaa laskeen et vaik 8 päivän päästä se 200 oisneljä kertaa tuplaantunu nii en kyl saa sitä 10 000 vai onko se raskaana 3+ alaraja-arvo sittenki hcg 20 000.

No ehkä en mieti :hilarious: ei kai se kellon tarkasti tuplaannu. Voihan se lisääntyä eri verran eri raskausviikolla joten n ehkä jos tekis vaikka 4 päivän päästä uuden digin nii voi jo hyvinki näyttää.
 
Itse mietin ihan samaa kun koitin laskea. Eli siis rv3+3 mulla hcg 50 verikokeessa. Sain sit sen raskaana 2-3 rv4+0 muistaakseni. Mut ku aloin miettimään et jos joka toinen päivä tuplaantuu nii tuolloin 4+0 ois just ollu se hgc ehkä 200 eli cb digi näyttäus oikein. No sitte ku alkaa laskeen et vaik 8 päivän päästä se 200 oisneljä kertaa tuplaantunu nii en kyl saa sitä 10 000 vai onko se raskaana 3+ alaraja-arvo sittenki hcg 20 000.

No ehkä en mieti :hilarious: ei kai se kellon tarkasti tuplaannu. Voihan se lisääntyä eri verran eri raskausviikolla joten n ehkä jos tekis vaikka 4 päivän päästä uuden digin nii voi jo hyvinki näyttää.

Ymmärtääkseni 20.000 on se alaraja . Kiva että muutkin miettii näitä :)
 
Mä yritän malttaa digin kanssa ensi viikkoon, että varmasti sais sen 3+ :hilarious: Nyt ois mun arvion mukaan 5+0, niin kyllä sen pitäis tiistaina tai keskiviikkona tulla, jos kaikki on kunnossa. Ois sitten ennen neuvolaan soittoa joku varmistus, että oon vielä raskaana :shy:
 
Mä varasin äsken ajan neuvolaan. En vielä tehnyt digiä, mut tein ennen soittoa pc:n testin ja testiviiva ilmesty heti ja vahvempana ku kontrolliviiva niin oletan että hyvin olis edennyt. Digin teen maanantaina. Sit olis ovulaatiosta ainakin se 3 viikkoa.
 
Takaisin
Top