Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä plussasin toisesta inseminaatiosta, tänään kävin varmistus verikokeessakin. Sisarusta toivottu esikoiselle 2v9kk, esikoinen on jonku 3v8kk kun toinen tulee. Jos pysyy matkassa. Mekin olisimme halunneet pienellä ikäerolla, mutta ei se niin vaan käynyt. Esikoistakin yritettiin 2v.
Millä viikoilla tää hcg otettu? Vertaan omaani
Raskausviikko 5, 4+3 oli tuolloin.
Okei! Mulla otettiin 4+2 ja oli 522. Tosin kolme päivää sitä ennen oli ollu vaan 44
Raskausviikko 5, 4+3 oli tuolloin.
Nyt tajusin kenelle kirjottelen, ei varmaan tarvi avata enempää sulle
Olin malttamaton ja tein tänään viikkonäytöllisen digin. Tulokseksi tuli raskaana 2-3. Olisin toivonut tulokseksi jo 3+. Nyt siis meneillään max rv 5+2, voi olla 5+0. Onko kellään käsitystä missä vaiheessa tuo 3+ digiin pitäisi tulla?
Tiedän, olen hysteerinen.
Itse mietin ihan samaa kun koitin laskea. Eli siis rv3+3 mulla hcg 50 verikokeessa. Sain sit sen raskaana 2-3 rv4+0 muistaakseni. Mut ku aloin miettimään et jos joka toinen päivä tuplaantuu nii tuolloin 4+0 ois just ollu se hgc ehkä 200 eli cb digi näyttäus oikein. No sitte ku alkaa laskeen et vaik 8 päivän päästä se 200 oisneljä kertaa tuplaantunu nii en kyl saa sitä 10 000 vai onko se raskaana 3+ alaraja-arvo sittenki hcg 20 000.
No ehkä en mieti ei kai se kellon tarkasti tuplaannu. Voihan se lisääntyä eri verran eri raskausviikolla joten n ehkä jos tekis vaikka 4 päivän päästä uuden digin nii voi jo hyvinki näyttää.
Mulla alkoi vuoto juuri, 5+1 tänään. Tsemppiä muille odottajille, tarrasukkia matkaan