Noppa88
Puuhakas puhuja
Mulla alkoi vuoto juuri, 5+1 tänään. Tsemppiä muille odottajille, tarrasukkia matkaan [emoji173]️
Pahoittelut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla alkoi vuoto juuri, 5+1 tänään. Tsemppiä muille odottajille, tarrasukkia matkaan [emoji173]️
Mitä raskausoireita teillä on.? Tai minkä jutun oletatte et vois johtuu raskaudesta. Millä viikolla olette?
Minulla on nyt 5+0, valkovuoto nyt vetistynyt ja himpun lisääntynyt, ilmavaivoja ja väsymystä niin ja naama täynnä finnejä. Sit oudoin, en voi enää syödä karkkeja jossa on jotai jauhoa, sokeria tai vastaavaa päällä, on niin ällöö suussa tuntuu tosi pahalle ja kylmänväreet iskee. Yöks. Ei saa olla siis ees toisista karkeista tarttunutta jauhoo.
Onnee varmistus plussasta.Tänä aamuna sain 3+ digiin. Jos nyt lopettas testaamisen :)
Mä sain tänään tällasen:)
Ai ton sormuksen? no ei vaan viiv on kyllä tosi selkeä
Fb- tai muita ryhmiä ei saa kysellä eikä linkkailla eikä vinkkailla täälläTäälä ois yks ennen joulua plussannut, vieläkö sopii mukaan? Miula ennestään esikoinen vuosimallia joulukuu -14