Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moikka! Täällä plussattiin keskiviikkona ja aikamoinen yllätys oli koska lääkärin mukaan raskauden ei pitänyt olla mahdollista vielä hetkeen,niin aikamoinen ystävänpäivän ylläri tuli Nyt rv 4+4 menkoista laskettuna ja aika epätodellinen olo. Laskettu aika 22.10. Mulla on kolme teiniä ja miehellä yksi joten tämä on meidän ensimmäinen ja viimeinen yhteinen, toivottu ja yritetty iltatähti
On plussa... OnneaKyllä se on edelleen plussa. Oman mielenrauhan vuoksi piti vielä tehdä :)
Ei muuten saa..... Useita km:ä takana enkä ole oikeutettu kunnalliseen varhaisultraanTäällä Tampereella saa suht helpoin perusteluin varhaisultran, sanotaan että pelkästään se riittäis kun kertoisin niille että mulla on paniikkihäiriö. Julkiselta puolelta saan siis lähetteellä helpostikin :) sinne tosin aikaa vielä!
Jokapaikasta pitäisi saada jo sillä perusteella että ei tiedä kuinka pitkällä raskaus on
Niin pitäis mustakin, mutta tre:llä se tuntuu olevan vaikeaa

Älkää ottako pultteja noista digin viikoista! Mie oon tehny sen nyt neljässä raskaudessa varmaan aina 4+0 ja kerran oon saanu sillon 2-3, sekin meni sit kesken kuitenkin. Nytkin tuli 1-2 enkä oo tehny sen jälkeen uutta, kun oon noita tikkuja kuitenkin tehny ja viivojen vahvistumista seurannu :)
Miekin oon Joensuussa aina päässy kunnalliseen varhaisultraan kun on keskenmenotaustaa, ekassa km-raskaudessa pääsin tuhrun vuoksi ja itkin puhelimessa että oon varma, et kaikki ei oo hyvin. Ja eihän sit ollukaan. Mut tiiän et täällä ei varmasti kaikki pääse noillakaan perusteilla, tuntuu riippuvan paljon terveydenhoitajastakin.