Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
S -hCG 612
Arvio rv 5
Hyvä vai huono tulos?
S -hCG 612
Arvio rv 5
Hyvä vai huono tulos?
Eetuha vaikea sanoa kun se on hyvin yksilöllistä! Onko sun viikot arviolta tasan 5+0 vai yli? Mulla oli 4+5 359 eli 5+0 ois reilut 700 ollu. Ehkä meillä on vaan matalammat hormonitasot mut ihan normirajoissa kuitenkin :)
Mä en tiedä millä viikolla oon epäilen olevani oikeasti rv 4+5 tai jotain.....
Kumpa pystyisin samaanMäkään en tiedä millä viikolla oon, mut en ota siitä stressiä :)
Kumoa pystyisin samaan
Eetuha, googlaamalla ”hcg viitearvo” löytyy suuntaa antavia taulukoita. Mutta tosiaan yksilöllistä tuo hormonitason nousu.
Mulla oli viime viikolla rv 5+6 hcg-arvo vähän alle 8 500. Että ne arvot voi kyllä eri ihmisillä samoillakin viikoilla vaihdella tosi paljon, ilman että se tarkoittaa sen kummempaa. :)
Mulla on 2km takana, oikeestaan tää on vapauttavaa kun ei tutki viikkojen mukaan millon pitäis tapahtua mitäkin muutoksia :D Jotenki rauhallisempi olo jne.
Mut katoin että sulla on laskettu aika merkitty 27.10 tonne listaan, eikös sillon ookin nyt 4+2?
Tänään testailin itekin kun pelottaa nuo aika haaleat testit vielä.. mutta on hormoonit nousussa, koska digi antoi Raskaana 2-3 tulokseksivielä löytyy paketti pc liuskoja ja ens viikolla sunnuntaina ultraan
en malta odottaa!View attachment 65690
Onko sulla mitkä viikot menossa? :)