Plussia!

Et mun tekis mieli ostaa vielä testi, vaikka vannoin etten testaa... Mut eiks nainen saa muuttaa mieltään, varsinkin kun on raskaana :D :D

Et mun tekis mieli ostaa vielä testi, vaikka vannoin etten testaa... Mut eiks nainen saa muuttaa mieltään, varsinkin kun on raskaana :D :D

Ihan sama!! :D josko sitä yhden viikkonäytöllisen vois ostaa, kun olis kiva nähdä se 3+ .. mut sit mietin, että koska uskaltaa, että olis varmasti se... viime ke oli 2-3viikkoa jolloin 4+1.

Pakko oli tehdä jo digi. :-) Dpo 10 ja miehelle näytin, hän totes että arvasin. :-) Toivottavasti tämä nyt jaksaa loppuun asti. <3

62c76c7b3b94b0451590b6fb03a85385

Mua houkuttaa myös tehdä se digi että sais sen 3+ :D saa nähdä raaskiiko sitä ostaa kuitenkaan

Ihan sama!! :D josko sitä yhden viikkonäytöllisen vois ostaa, kun olis kiva nähdä se 3+ .. mut sit mietin, että koska uskaltaa, että olis varmasti se... viime ke oli 2-3viikkoa jolloin 4+1.

Mä ostin kaks liuskatestiä :D Yhden tein tänään ja aamulla teen toisen, laitan sit kuvan :)
Luulis et se nyt jo näyttää sen :) Mä en raaski ostaa sitä, vaikka kiva olis kyllä tehdä sellainenkin.

Minuu ärsyttää ku en tässä raskaudessa oo testannu viikkonäytöllisellä :D toisaalta on nii pihi et ei voi ostaa ku ei tarttee ja toisaalta sitä tulosta haluis ihailla :)

En ole koskaan testannut viikkonäyttöisellä... Aina on ollut hedelmöitys niin tarkkaan tiedossa, ettei ole sen puoleen ollut tarvettakaan.

Testasin rv4+6 viikkonäytöllisellä digitestillä 3+!

Mulla on vielä kasa liuskoja kaapissa, ja ajattelin että kerran ois kiva saada semmonen missä testiviiva on kontrolliviivaa tummempi. :happy: Ihan joka päivä en kumminkaan viitsisi niihin pissiä. Ajattelin, että jos ultra on ok niin lahjoitan ne loput varmaan eteenpäin, tuntuu pöljältä pissiä koko jättipakkaus menemään kun ei ne kuitenkaan ilmaisia ole. Ehkä loppuviikosta käytän vielä yhden. (Lue: viimeistään huomenna aamulla...) :rolleyes:

4BF6F18A-E620-40F7-9BD8-84D3B294335D.jpeg

Voi elämä! :facepalm:
Kuukautiset ovat nyt kolme päivää myöhässä. Ja olen itse uumoillut jo viitisen päivää olevani raskaana. Takana jo yksi raskaus, joten kropan tutut fiilikset sitä ennakoivat. Ekan testin tein kuukautisten ensimmäisenä pois jääntipäivänä (tosin keskellä yötä, kun asia jäi vaivaamaan:joyful:). Tulos oli silloin selvä nega. Toisen testin tein eilen päivällä, kun piti kaupasta hakea uusi testi. En malttanut jäädä odottamaan tätä aamua ja taas tulos oli selvä nega. Mun reaktiot tosin tähän oli, että miten niin en muka ois raskaana!?:hilarious: Päätin jäädä odottelemaan muutaman päivän seuraavaa testausta ja sitten kokeilla uudelleen. Tänään kuitenkin ystävä tuli käymään ja *pakotti* tekemään testin. Hänen mielestään tässä on haamujen haamu, mä en tästä osaa sanoa mitään. Sanokaa työ mitä mieltä ootte.

Itsehän siis olen kyllä kovasti sitä mieltä, että olon perusteella raskaana ollaan, vaikka testit eivät mitään selkeää kertoisikaan. Ja nyt siis olisi luultavasti menossa 4+2.

P.S. Sain pomottavalta ystävältä käskyn tehdä testin uudelleen taas huomenaamulla. Hienosti siis menee tää mun ”odotellaan muutama päivä ja sit testataan”.:bag::hilarious:

Papuska Hento viiva näkyy, tiiätkö milloin ovulaatio oli? :)

No sepä se. Meidän esikoinen on kohta 2-vuotias, jota edelleen päikkäri- / iltauni-imetän. Viimeisen puolen vuoden ajan kp:t ovat olleet kaikkea 19 ja 29 välillä. Sitten lokakuun ei kuitenkaan pidemmät kuin 25 päivää. Puolisen vuotta ollaan myös menty sillä mentaliteetilla, että tulee jos on tullakseen. Edellisten kuukautisten aikaan kuitenkin todettiin miehen kanssa, että nyt vois ihan oikeasti ruveta yrittämään. Meillä kun ois toiveena saada toinen lapsi ennen kuin esikoinen täyttää kolme.

Koska kp:t ovat niin kovasti vaihdelleet, otettiin me siihen oletetuille ovispäiville ”puputalkoot”, eli yritettiin maksimoida raskautumisen mahdollisuus hoitamalla hommat noin joka toinen päivä. Mä en siis tarkalleen osaa sanoa sitä oviksen ajankohtaa, kun en normaalisti siitä oireilekaan. Mun oma veikkaus olis jossain 21.1...

Nyt on kuitenkin alavatsassa paineen/herkkyyden tunnetta, menkkajomotteluja, ruokahaluttomuutta, pientä etovaa oloa ja runsastunutta pissahätää ollut jo viime perjantaista saakka. Myös valkovuotoa on ollut huomattavasti enemmän (tavallisesti mulla ei ole sitä lainkaan ennen menkkoja). Eli toisin sanoen mulla on kovasti sellainen olo kuin olisin raskaana. :happy:

Papuska Kyllä sie raskaana varmasti oot, viivan vahvuudesta luulisi, että et vaan ihan niin pitkällä, mut eipä se tässä vaiheessa montaa päivää tarvitse heittää, niin testi on vielä tosi vaalea. :-)

Papuska Kyllä sie raskaana varmasti oot, viivan vahvuudesta luulisi, että et vaan ihan niin pitkällä, mut eipä se tässä vaiheessa montaa päivää tarvitse heittää, niin testi on vielä tosi vaalea. :)

Joo, mäkin oon sitä mieltä että oon. :grin Musta noi ovishommat on aina kovin hämäriä. Ensimmäisen lapsen kanssa raskautuminen tapahtui heti kuukautisten jälkeisestä päivästä (kp5), vaikka mulla silloin oli säännöllinen 28 päivän kierto.:wacky:

Papuska, kyllä siinä viiva näkyy. Teepä aamupissasta testi, niin saat kunnon viivan! :)

Näin täytyy tehdä! Katsotaan kuin mun sitten käy. :wink

Takaisin