Plussia!

Hihii, toinen mangusti! Ja syyskuulaisten puolella taisi olla vielä yksi. Voisi kohta perustaa lauman. :grin Onnea plussasta ja tervetuloa lokakuisiin! :)

Hihii, toinen mangusti! Ja syyskuulaisten puolella taisi olla vielä yksi. Voisi kohta perustaa lauman. :grin Onnea plussasta ja tervetuloa lokakuisiin! :)

Kiitos! Esikoisen lasketun ajan ryhmässä oli myös yksi lajitoveri. Meitä taitaa olla paljon. Minä kun aikanaan luulin olevani omaperäinen. :woot:

Hmm... Mä tässä vielä yritän malttaa ensi viikkoon testin kanssa :) On vähän ollu pahoinvointia ja veikkaan että saattais plussa pärähtää, mutta kun ei oikeen menkoista osaa sanoa että millon ne ois tulossa, jos ois tulossa. Mut jos viikonloppuna ei ala niin sit käyn ens viikolla ostaa testin ja toivotaan et ois plussaa :nailbiting:

Mulla vissii matalat hormonit kun näyttää 1-2 tai sit ovis oliki pari päivää myöhemmin ja tänää onkin 3+5 tai 6 :) tänään siis pitäisi olla 4+0

Liitteet

• IMG_20180202_171440.jpg
    IMG_20180202_171440.jpg
    711.5 KB · Katsottu: 80
Naksutiili ei noista viikkonäytöistä kannata stressata. :) Ne on mun käsittääkseni tehty sen mukaan mikä on keskimääräinen hCG missäkin vaiheessa raskautta, mutta oikeasti yksilöllinen vaihtelu hormonitasoissa on ihan valtava, jopa kymmen-satakertainen. Tärkeintä on että hCG kuitenkin nousee. :)

Moi vaan kaikille! Tulen varovasti kurkkimaan tänne, plussasin eilen dpo 9 ja tänään vahvempia viivoja kuin eilen. Vielä on riski kemialliseen, mut jossain pitää hehkuttaa kun ei vielä miehelle viitsi. :-)

Testejä dpo 9 One step 25mlu/ml ja pc sama herkkyys ja predictor early 12,5mIu/ml
9961a077ae82f3ed93930d00ed65e5aa

9c688e031bf25d3ef6da2848a2098568

Dpo 10 samat testit.
4adc4895fb51e572b713b612f4cc96c4

Tänä aamuna tein elämäni ensimmäisen raskaustestin ja se näytti positiivista.

Btw. Mä en kyllä ymmärrä yhtään näitä laskureita, kun toinen sanoo että olisin nyt 4+7 ja toinen että 4+3, kun edelliset menkat on alkaneet 9.1. ja hedelmöitys luultavimmin 19.1. Mun matikka ei taivu tai oonko vaan niin univajeinen o_O

Muokattu viimeksi:
Tänä aamuna tein elämäni ensimmäisen raskaustestin ja se näytti positiivista. Viiva oli vielä kontrolliviivaa hennompi, mutta selvä kuitenkin.

Btw. Mä en kyllä ymmärrä yhtään näitä laskureita, kun toinen sanoo että olisin nyt 4+7 ja toinen että 4+3, kun edelliset menkat on alkaneet 9.1. ja hedelmöitys luultavimmin 19.1. Mun matikka ei taivu tai oonko vaan niin univajeinen o_O
Ei ole 4+7,se on 5+0 :) Aina kannattaa laskea sen hedelmöityksen mukaan eli 4+3 niin kuin mulla kans tänää :)

Takaisin