Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihii, toinen mangusti! Ja syyskuulaisten puolella taisi olla vielä yksi. Voisi kohta perustaa lauman. Onnea plussasta ja tervetuloa lokakuisiin! :)
Hih, tietysti kaikki haluaa olla mangusteja, kun ollaan niin söpöjä!Kiitos! Esikoisen lasketun ajan ryhmässä oli myös yksi lajitoveri. Meitä taitaa olla paljon. Minä kun aikanaan luulin olevani omaperäinen.
Ei ole 4+7,se on 5+0 :) Aina kannattaa laskea sen hedelmöityksen mukaan eli 4+3 niin kuin mulla kans tänää :)Tänä aamuna tein elämäni ensimmäisen raskaustestin ja se näytti positiivista. Viiva oli vielä kontrolliviivaa hennompi, mutta selvä kuitenkin.
Btw. Mä en kyllä ymmärrä yhtään näitä laskureita, kun toinen sanoo että olisin nyt 4+7 ja toinen että 4+3, kun edelliset menkat on alkaneet 9.1. ja hedelmöitys luultavimmin 19.1. Mun matikka ei taivu tai oonko vaan niin univajeinen
Kiitos tiedosta!4+7 Ei ole olemassa, se on 5+0. Aina kannattaa laskea sen hedelmöityksen mukaan eli 4+3 niin kuin mulla kans tänää :)