Plussapallot kuvina viikottain

Kiitos EkM89 :) Mä en yleensä muuhun pukeudukaan kun mekkoihin ja hameisiin. En esim omista yhtiäkään pareja farkkuja :joyful:

IMG_3253-1.jpg
Laitetaan nyt tännekin ensimmäinen ja ehkä viimeinen masukuva. Rv 38+4.
En ole oikein osannut/halunnut kuvia ottaa, kun muuttunut vartalo ja lihominen, on saanut olon tuntumaan isolta ja rumalta. :( Onneksi nyt on jotain muistoksi, ehkä näihin muotoihin osaa sitten myöhemmin suhtautua lempeämmin.

Edit: Niin ja tämähän on se jättimassu, joka huitelee käyrien yläpuolella sf 37.5cm. Ei se mun mielestä niin isolta näytä.

View attachment 34749
Laitetaan nyt tännekin ensimmäinen ja ehkä viimeinen masukuva. Rv 38+4.
En ole oikein osannut/halunnut kuvia ottaa, kun muuttunut vartalo ja lihominen, on saanut olon tuntumaan isolta ja rumalta. :( Onneksi nyt on jotain muistoksi, ehkä näihin muotoihin osaa sitten myöhemmin suhtautua lempeämmin.

Edit: Niin ja tämähän on se jättimassu, joka huitelee käyrien yläpuolella sf 37.5cm. Ei se mun mielestä niin isolta näytä.
Ihan turhaan tunnet oloasi jotenkin isoksi tai rumaksi, aivan ihana masu siellä!

Rv39+0 ♡
Alkaa oleen jo kokoo mahalla :D
15ac93e4e67dd9c08a68ef5f50c0dbc2

image.jpg image.jpg
Mulla on jo ikävä vauva masua :Heartred:sad010
Nää kuvat oli vikat kuvat mitä mun masusta on, (39+3) ja sopivasti samalta päivältä ennen kuin synnärille tuli illalla lähtö. Aika hitsin iso olo kyllä oli, mut oli se niin ihana tuntea pikku potkut ja työnnöt :rolleyes: Vaikka ihanahan tuo on kun tytön tyllerö tuhisee masun sijaan vieressä :love017
Ps. Nauttikaa masuistanne vielä kun voitte, silitelkää ja jutelkaa niille :Heartpink

BaBy2, mä niin tiedän tuon tunteen! Vaikka nyt onkin ihan täynnä tätä eloa mahan kanssa, mut kyllä näitä tuntemuksia taas ikävä tulee...

Tuntuu hölmöltä kun silittelee "tyhjää mahaa" kun vauva on syntynyt. Tuntuu olevan jotenkin vaistomaista. :D

Takaisin