Plussapallot kuvina viikottain

viiviva ja iinama teillä on kyllä pienet masut! söpöt :) toisaalta itellä pompsahti kasvu yhtäkkiä 35 vklla mutta nähtäväksi jää miten teillä :)

4dc55d3245d7b80768f184d874e293b9

Eilen 36+0 otettu kuva ☺

c18e373c8a82a903d04f39e05a9b5cd0

Tehtiin eilen rv36+4 kipsimuotti vartalonmuodoista :) esikoisesta tehty sama myös ja nuo sitten joskus askartelenpaskartelen kivannäkösiks sisustusjutuiksi... en tiiä vaan mitä se kiva on mutta mietitäänmietitään...

Henuu: no et kyllä näytä yhtään siltä, et ois 30kg, saatika 90-luku. Täällä kans reilusti tullut painoa 22kg, ja alotuspaino alkoi jo tolla ysillä...Toki pituuttakin löytyy yli 182cm, mut silti..

Henuu: no et kyllä näytä yhtään siltä, et ois 30kg, saatika 90-luku. Täällä kans reilusti tullut painoa 22kg, ja alotuspaino alkoi jo tolla ysillä...Toki pituuttakin löytyy yli 182cm, mut silti..
Wau säähä oot pitkä! :happy:
Onneksi on muitakin..tuntuu että monilla vaan noussu joku 10kiloo joka on hyvin ja passais itellekki.. Itellä niin turvonnu ja iso olo ettei kohta meinaa enää pystyä milleensäkään..:hungover:
Jospa meiltä lähtis noi kilot yhtä nopiaa ko on tulluhhi!

Sitä sopii toivoa. Tosin mä oon muutenkin sellanen, et muhun kyllä kilot tarttuu. Ekat 10kg oli haalittu jo rv 15 mennessä... Pahoin vaan pelkään, et mä oon just sellanen, et vaikka imettäisin, kun lypsylehmä,niin kilot on ja pysyy xD

Rv 36+2 ja plus yli 30killoo eli alakkaa vaa'assa 90-luku paukkua:banghead:
Ohhoh, ei kyllä tajuais jos ei tietäis, että minkäverran on painoa! Siis tarkoitan todellakin hyvällä, itsellä kun näkyy kaikki ylimääräset kilot niin selvästi :D ihana masukin <3

henuu mä kon kans saamaa mieltä et ne 30kg ei kyllä näy missään muualla ku vatsassa ja seki niin timmi että! :)

Täällä on niin nättejä mammoja ja mahoja, että ei omaansa kehtaa laittaa... :)

Eetla eiku sekaan vain!! :) mä oon kyl sitä mieltä et vaikka ollaan jokainen niin eri näkösiä ni silti vauvavatsa on aina kaunis :) BaBy2 tosi hienosti sopii mekko sulle vatsan kanssa! mä oon jopa kateellinen kun en osaa ite pitää mekkoja muuten kun juhlissa :D

Takaisin