Plussapallot kuvina viikottain

ImageUploadedByVau Foorumi1459429831.270231.jpgImageUploadedByVau Foorumi1459429849.792430.jpg
Ei nää kauniita kyllä ole vaikka eivät enää violetteja olekaan:/ ekassa raskaudessa maha repesi mulla ihan kokonaan mutta jos jotain hyvää niin edellisessä ja tässä raskaudessa ei ole tullut uusia. Kaikki nuo on esikoisen jäljiltä joskin näkyvät nyt hyvin kun on niin piukea nahka.
Toivottavasti ette näe painajaisia näistä kuvista

Mun täytyy kyllä nyt sen verran sanoa noista raskausarvista, että mua harmittaa kun mulla ei niitä ole. Olisin halunnut ne tiikeriraidat. :( Tosin myönnettäköön mys se, että jos niitä olisi tullut olisi mieli voinut olla toinen.

Mulla on kans paljon raskausarpia.. mahassa, reisissä, olkavarsissa ja rinnoissa. Tulivat esikoisen raskaudessa. Nyt ovat vaaleita mutta kyllä ne näkee jos oikein katsoo. Maha myös aika pullataikina! Mutta siis piti vaan sanoa että silloin 17-vuotiaana (muutenkin kehonkuvan kanssa ongelmia ja vartalo vielä murrosiässä tavallaan) mahan totaalinen repeäminen tuntui pahalta ja ällötti. Nyt 9v jälkeen osaan suhtautua arpiin rakkaudella. En antais yhtäkään pois jos se tarkoittas että minulla ei tuota 8v neitiä olisi! Olen ylpeydellä tiikeriemo!! Olkaa tekin kenelle niitä arpia tulee!! ♡♡

ihana ku te laitatte näitä kuvia :) ja rosmarinaa mikä viiva ;) tosi kaunis vatsa!
Haha ei taida kuvassa näkyä :D sellaset 1-2cm pitkät violetit viivat. Tänään neuvolassa sano että näyttää tulehtuneilta(?!?!) ja tosi ärtyneiltä ne muutamat raidat. Tosin tuli muutenki noottia painosta..

en oo koskaa kuullu että ne vois tulehtua! mutta empä ole kyllä muutenkaan kauheasti perehtynyt raskausarpiin...

Ei mulle ainakaan mitään mistään tukehtumisesta sillon sanottu kun maha oli kauttaaltaan ihan violetti. Miten ne ees vois tulehtua, onpa outoa:/

Mäki kieltämättä ihmettelin mitä tarkotti, mutta en sit kysellyt, kun just sitä ennen olin saanu noottia painosta ja alko ahistaa niin paljon. :/

Vähän erilainen masukuva!! Ei välttämättä mikään paras kuvakulma mutta aika hauskasti näkee kuinka iso maha jo on.. ♡

Rv 36+0 ♡
e61262b6825208ee4d5a5e2b5ffdf902

Takaisin