TK
Puuhakas puhuja
Täällä ei oireen oiretta suuntaan eikä toiseen, tosin oireeton oli esikoisen raskauskin.
Mä ainakin piinailen hulluna siihen nt-ultraan vaikka alkuraskauden uä:ssä käynkin. Siinä kun ei todeta muuta asukin olevan kotona ja sydämen sykkivä, silti viikkoja on tuolloin vielä todella vähän. Tosin saapa varmuuden, että kaveri on matkassa mukana :)
Minkä ikäisiä me ollaan ja mistä päin? Itse pk-seutu ja ikää tulee tänä vuonna jo 38.
Mä ainakin piinailen hulluna siihen nt-ultraan vaikka alkuraskauden uä:ssä käynkin. Siinä kun ei todeta muuta asukin olevan kotona ja sydämen sykkivä, silti viikkoja on tuolloin vielä todella vähän. Tosin saapa varmuuden, että kaveri on matkassa mukana :)
Minkä ikäisiä me ollaan ja mistä päin? Itse pk-seutu ja ikää tulee tänä vuonna jo 38.
Muokattu viimeksi:
Oireita mulla on ollut ja nyt suurimpana on tunne alavatsassa. Aivan kuin siellä tuntuisi painetta. Housutkin välillä puristaa ja sitten niitä täytyy asetella, ettei painaisi vatsaa niin kovasti. Silti se tunne on alavatsassa. Myös selällään olon aikana paine tuntuu selvästi. Onko toisilla ollut kokemusta tällaisesta jo näin alussa, kun viikkoja on vasta muutama? Väsymystä on kanssa ja välillä etovaa oloa. Neuvolaan on aika varattu huhtikuun keskipaikkeille.