Plussanneita?! :)

Täällä kanssa plussaa. Eka lapsi niin kova jännitys ja keskenmenon pelko. Testi tehty 16.4 ja laskettu 19.12. Eka neuvola varattu 15.5 :)
Hei et ole ainut tämän asian kanssa, liityn seuraan :p
Meillä on melkein samoihin aikoihin ekat neuvolat, mulla 12.5 :) onnea!!
 
Liityn varovasti seuraan, kun tänään ultrassa löytyi pieni oikeasta paikasta ja sydän sykki. La olisi 4.12. Plussattu on jo 26.3., mutta tammikuinen keskenmeno teki varovaiseksi. Toivottavasti tällä kertaa pieni pysyisi matkassa. Esikoisen kanssa tulisi ikäeroa 2v 11kk. Ensimmäinen neuvola on viikon päästä 25.4.
 
Liityn varovasti seuraan, kun tänään ultrassa löytyi pieni oikeasta paikasta ja sydän sykki. La olisi 4.12. Plussattu on jo 26.3., mutta tammikuinen keskenmeno teki varovaiseksi. Toivottavasti tällä kertaa pieni pysyisi matkassa. Esikoisen kanssa tulisi ikäeroa 2v 11kk. Ensimmäinen neuvola on viikon päästä 25.4.

Meillä on aika samat tiedot :D Mä plussasin myös 26.3, LA on 1.12 ja ikäeroa lapsukaisille tulee 2v 8kk :)
 
Onnea vaan kaikille plussanneille. Minä plussasin maanantai-iltana ja olin jo ennen sitä aivan varma, että olen raskaana. Nyt kuitenkin vasta 4+0 ja la 28.12. Tänään jo ekaa kertaa yökkäilinkin - viimeksi pahoinvointi tuli myöhemmin, muutoinkin oireita on paljon; paineentunnetta alavatsalla, arat rinnat, repäisykivut jne. Esikoinen täytti kuukausi sitten 3v ja minulla itselläni ikää on 32 vuotta.
 
Onnea plussanneille! Plussasin tänään ja olo on aivan epätodellinen. Kaksi lasta ennestään 8v ja 10v. Epäilys heräsi alkuviikosta ja tänään digillä 1-2 viikkoa ja jollain netistä tilatulla liuskalla selvä viiva. Voi apua, nyt meni kyllä elämä sekaisin :D Minulla ja miehellä on ikää 32 vuotta.

edit* Laskettu aika 23.12 ja tänään vko 4+5
 
Poistin kokonaan tai muokkasin useita viestejä. Monet aivan selvästi tietää asiasta, mutta niille jotka eivät tiedä: facebook-ryhmien täällä perusteminen, niiden mainostus, niiden perään kysely, niistä vihjailu ja "laita minulle viesti niin lisään sinut tiedät kyllä mihin" tyyliset viestit on kielletty. Todella kurjaa, kun sääntöjä rikotaan täysin tietoisesti. :sad001 Foorumilla on salaiset ryhmät sitä varten että voi jutella yksityisesti. Teilläkin olisi sellainen tarjolla.
 
Täältä varovaisesti mukaan myös. Täällä plussatulos tänään, sellainen selvä hailura. LA ihan pimennossa välillä 23-30.12 kuitenkin. Katsellaan vielä jokunen testi ja sitten neuvolassa jos pääsis ultraan varmistamaan viikot. Täällä siis toinen olisi tulossa.
 
b2cc9b37e8a6673ccc9d632d6ad0b07e
Tämän päiväisen lasken plussaksi (ylempi) eilinen haamu (alempi). Dpo12 :) laskettuaika 31.12
 
Oli pakko tehä tunnarit että pääsee johonki ihmetteleen tätä tilannetta ku ei oikein vielä uskalla kavereille puhua. Plussasin siis eilen ihan rehdin viivan ku menkat oli 5 päivää myöhässä, laskettu aika olis 25.12 ja nyt siis menossa 4+4(?) Ikää mulla on 37 ja tää on mun eka, oon aivan todella hämmentynyt tästä plussasta. Yrittämällä ei oo yritetty vaan enemmänki oltu asenteella että jos tärppää ni sit tärppää ja suoraan sanottuna en uskonu että tän ikäsenä enää luomusti raskautuisin mut niin vaan kävi. Mies on aivan innoissaan ja minä... no, jännittää melkoisesti :wideyed:
 
Onnea uusille plussista! :)

Huskymami, me miehen kanssa saatiin esikoinen silleen, että kerran jätettiin tietoisesti ehkäisy pois ajatuksella että tulee jos tulee. No niinhän tuo tärppäsi heti yhdestä mahdollisuudesta ja sitä oltiin aika puulla päähän lyötyjä :woot: Asuttiin eri asunnoissa ja oltiin vasta 6kk tunnettu siinä kohtaa. Hyvin meni loppujen lopuksi ja totuttiin ajatukseen. Siitä alkoi sitten onnellinen odotus ja yhteen muutto :happy: Mutta olihan se todella pelottavaa tehdä tuollainen ''hyppy'' tuntemattomaan! Tsemppiä! :)
 
Takaisin
Top