Plussanneita?! :)

Meillä on nyt 8 kk ikäinen esikoinen, eli pieni ikäero tulossa :nailbiting: oon nyt vasta rv 3+3, niin hirvee paniikki kokoajan et jos tää ei ookkaan totta :nailbiting:

Pitää kyl joku varhaisultra varata. Millä viikoilla sellaseen kannattais mennä tai millä viikoilla muut on menossa? Ei käyty sillon esikoisen kanssa...:)
 
Mulle lääkäri sanoi että voin tulla tämän viikon lopulla/ennen pääsiäistä, ja olinkin tänään 6+6. Jostain luin että syke rupee näkymään tällä rv:lla 7..! Voi varmaan aikasemminkin joillain mutta rv7 varmempi?! Toivottavasti pikkunen pysyy sulla matkassa Tipekatti!
 
Tipekatti, mä kävin tänää varhaisultrassa ja oli rv 6+4 ja hyvin sydän sykki :)
Mulle sanottiin aikaa varatessa, että rv 6+2 eteenpäin uskaltais mennä. Toki jos ei oo yhtään tietoa kuin pitkällä raskaus on, niin ei kannata säikähtää jos ultrassa ei mitään näykään.
Mä tiesin aika tarkalleen hedelmöitysajan ni uskalsin ajoissa mennä ultraan :)
 
Kääk! Tänään plussa eli pikkukakkonen tulossa! [emoji173] pakko kysyä kun esikosta ei ollu kiinnittymisvuotoa, että kellä ollu niin millaista se oli? Mulla ollu helmikuussa kunnon menkat ja maaliskuun alussa viikko tosi niukkaa vuotoa viikon verran. Yritän vaan arvailla kuinka pitkällä ollaan. Esikosta clear blue väitti 2-3vko kun olin jo viikolla 6.
 
Enska, minun kiinnittymisvuoto tapahtui muutaman päivän ovulaation jälkeen. En tiedä tarkkaan mikä päivä ovuloin, koska en tikuttanut ja ainoa arvio oli laskureiden mukaan. Eli kp 27/33 tuli ehkä noin teelusikallinen kirkasta verta. Vain sen yhden vessakäynnin kerran. Siinä oli minun kiinnittymisvuoto. Päivä ennen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, minulla tuli ihan muutama haalea tippa verta.
 
Mulla on niin erilaiset nää oireet kun esikoisesta. On kyllä omien laskujen mukaan rv5 menossa. Esikosta oli niin järkyttävä pahoinvointi alk. Vko6 ettei arvailujen varaa jääny mikä on. Eikä ollu mitään vuotoja. :) Nyt vuoto oli rusehtavaa ja niin niukkaa ettei suojaakaan tarvinnu. No meen yksityiselle muutaman viikon päästä ultraan niin jos se sitte selviää. Ollaa vaan niin onnellisia, kun esikoinen antoi odottaa 5-vuotta ja tämä tyyppi tuliki jo 8kk edellisestä synnytyksestä. :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Mulla oli ke varhaisultra, jotain näky, mutta ei vielä sykettä. Arviolta viikkoja sillon oli 5+0, eli nyt ois 5+2[emoji4] varattiin kuitenkin kontrolliaika 3vkon päähän, eli olis sillon viikkoja kasassa 8+2 [emoji173] mulla varhaisua ja kontrolli sen takia, ettei varmuutta viikoista ole kun menkat ei kerinnyt kierukan poiston jälkeen kunnolla alkamaan.[emoji4]
 
Mulla oli ke varhaisultra, jotain näky, mutta ei vielä sykettä. Arviolta viikkoja sillon oli 5+0, eli nyt ois 5+2[emoji4] varattiin kuitenkin kontrolliaika 3vkon päähän, eli olis sillon viikkoja kasassa 8+2 [emoji173] mulla varhaisua ja kontrolli sen takia, ettei varmuutta viikoista ole kun menkat ei kerinnyt kierukan poiston jälkeen kunnolla alkamaan.[emoji4]

Kävitkö yksityisellä siis?
 
Moikka!

Päätin liittyä tähän ketjuun, koska tuntui siltä että nyt tarttee kanssasisarten tukea.

Oon siis 37-vuotias ja ollaan yritetty lasta nyt yhteensä 9 vuotta. Kaksi keskenmenoa on matkalle sattunut, mutta viimeiseen 7 vuoteen ei ole tapahtunut mitään. Ei plussan plussaa. Lapsettomuustutkimuksissa käytiin eikä kummastakaan löytynyt syytä lapsettomuudelle. Muutama inseminaatiokin käytiin läpi ja sen jälkeen päätettiin että meitä ei vain ole luotu vanhemmiksi ja lopetettiin hoidot. Kasvettiin ajatukseen, että ollaan lapseton pariskunta. Päätettiin alkuvuodesta 2016, että eletään elämää täysillä, tehdään mitä huvittaa ja nautitaan joka hetkestä.

Nyt kuitenkin viime keskiviikkona tein raskaustestin kun menkkoja ei kuulunut. Molemmat tuijotettiin testitikkua epäuskoisina, "Ei voi olla totta". Testi oli positiivinen 7 vuoden plussattoman kauden jälkeen. Hämmästys on ollut suuri ja voi sanoa että jopa järkytyskin. Vaikea selittää miksi tuntuu että on järkyttynyt hyvästä uutisesta. Juuri kun olet tottunut ajatukseen että sinusta ei tule vanhempaa niin sitten yhtäkkiä sinusta saattaa sittenkin tulla vanhempi. Lapsi on todellakin toivottu, mutta tuntuu että menee jonkun aikaa että toipuu tästä alun tunteiden sekamelskasta joka tällä hetkellä velloo sekä mun että mun miehen päässä.

Viikkoja tällä hetkellä on 5+4 ja LA olis näillä näkymin 12.12. En halua kertoa kenellekään raskaudesta, jos jotain nyt sitten tapahtuukin eikä raskaus etenekään loppuun asti.

Oon kuitenkin tosi iloinen ja odotan tulevaa innolla. :)
 
Mieletöntä Ämpäri et niin monen vuoden jälkeen saitte plussan, nyt toivotaan että saatte pienen syliin saakka :)
 
Olin jo täällä nimellä *maija* mutta jostain syystä en sillä päässyt enää kirjautumaan. Plussasin siis 6.4 clearBlue testillä viikot 2-3. Laskurin mukaan tänään olisi rv6+2. Eka neuvola 20.4 :)
Onnea!
Oho, pääsetpä aikaisin neuvolaan! Mä sain ekan ajan vasta 12.5 :D
 
Heippa! Täällä plussattu kans. Kuvissa eilisen tuplaviivat ja tänään kp24/27 tehty digi. LA olis 23.12 tai 28.12. riippuen laskutavasta ja aikaisesta oviksesta. :) esikoista toivotaan ja toinen raskaus aluillaan.
 

Liitteet

  • IMG_20170415_201017.jpg
    IMG_20170415_201017.jpg
    936.4 KB · Katsottu: 70
  • IMG_20170415_234520.jpg
    IMG_20170415_234520.jpg
    968.3 KB · Katsottu: 68
Heippa! Täällä plussattu kans. Kuvissa eilisen tuplaviivat ja tänään kp24/27 tehty digi. LA olis 23.12 tai 28.12. riippuen laskutavasta ja aikaisesta oviksesta. :) esikoista toivotaan ja toinen raskaus aluillaan.
Onnea MayDay88, toivotaan teille parasta ❤️
 
Heippa kaikille ja paljon plussanneille tarrasukkia. Itsekin plussasin pari viikkoa sitten ja ajattelin etten heti tänne liity. Nyt oli pakko kun olen ihan huolesta sekaisin. Esikoista odotellaan ja passista saanut alkunsa, ollaan nyt 6+2 ja lutinusten mukana tulee ruskeaa vuotoa (kuivunutta verta) pitääköhän tästä huolestua, onko kokemuksia lähinnä raskauden aikasesta veren vuodosta? Kirkasta verta en ole tavannut ainut vaan tuo mitä lutinukset tuo tullessaan. Selkeet raskaus oireet kyllä löytyy ja varhaisultraan vielä viikko :s
 
Moikka Kyfi! Vuoto huolestuttaa varmaan aina kaikkia! :sad001 Kirjoittelinkin toisessa ketjussa täällä että mulla vuoteli n. viikko sitten (viikot siloin 6+4 ja 6+5) ihan pikkasen ruskeaa (vain paperiin) ja ed. viikolla siitä, pikkasen punasta ja myöskin paperiin. Ultrassa 6+6 oli kaikki ok ja lääkäri sanoi sen olleen kohdun limakalvolta.

Eli voi olla ihan vaaratonta (tästä on PALJON keskusteluja kun googlettaa) ja ilmeisesti tosi monilla on sitä vuotoa raskaudessa. Mutta lopulta sitten saat vasta ultrassa varmistuksen. Toivotaan parasta! :Heartblue
 
Tää palsta on tosi ihana, kun täällä eletään näitä juttuja reaaliajassa! Vaikka samoja huolia on ollut kaikilla vuosien mittaan niin on silti jotenkin ihan eri kun joku vastaa täällä heti, sen sijaan että lukee jotain keskustelua vuodelta 2006. :wideyed:
Tsemppiä meille kaikille!

Päivät....kuluu....hitaasti.... :confused:
 
Takaisin
Top