Plussanneita?! :)

Mulla oli ekassa raskaudessa muutaman päivän vuotoa ehkä viikolla 6. Ultrassa selvisi, että kohdussa oli hematooma, mistä vuoto johtui, mut oli siis vaaratonta. Vuoto alkoi salikäynnin jälkeen, en tiiä liittyikö siihen, mut sen jälkeen en uskaltanut treenata kuin tosi rauhallisesti.
 
Täällä myös tänä aamuna säikähdettiin pahan kerran, kun paperiin tuli vessakäynnillä ruskeaa verta. Vuotoa ei ole ollut, mutta pyyhittäessä tulee aina. Hiivatulehdus takana ja canestenia käytetty, joten mietityttää jos se vaan olisi siitä jotain.. Mutta pelottavaahan tämä on, kaikenmaailman kauhukuvia jo väritellyt. Ajateltiin huomenna soitella varhaisultra aikaa yksityiseltä, kun neuvolassa eivät kuitenkaan tästä mitään ihmeempiä sano. [emoji52]Ja viikkoja nyt 6+5 menossa.
 
Mulla on niin erilaiset nää oireet kun esikoisesta. On kyllä omien laskujen mukaan rv5 menossa. Esikosta oli niin järkyttävä pahoinvointi alk. Vko6 ettei arvailujen varaa jääny mikä on. Eikä ollu mitään vuotoja. :) Nyt vuoto oli rusehtavaa ja niin niukkaa ettei suojaakaan tarvinnu. No meen yksityiselle muutaman viikon päästä ultraan niin jos se sitte selviää. Ollaa vaan niin onnellisia, kun esikoinen antoi odottaa 5-vuotta ja tämä tyyppi tuliki jo 8kk edellisestä synnytyksestä. :Heartred

Meillä on siis suunnilleen samanikäiset esikoiset! Mulla ei sillon ollu esikoisesta mitään oireita, nyt taas ihan älytön pahoinvointi...
Meinasin kans käydä muutaman viikon päästä ultrassa yksityisellä.
 
Tipekatti mulla taas toisinpäin. Meillä yleensä tytöistä kauhee olo ja pojista ei mitää. :D Jännä nähä pitääkö paikkasa. Vaikka tää vähäoireisuus hermustuttaakin.
 
Täällä kanssa yksi plussannut, ei oikein tiä millai päin olis:angelic: muutaman viikon ollut pientä alavatsa särkyä ajottain, pistin sen alkuun selkäkivun piikkiin, selkä kun on ollu kipeenä jo kuukausien ajan, aattelin et kaisse vaan säteilee vattaan ja ohitin asian sen paremmin miettimättä.

Noh, edellisyönä heräsin sitten kolmen jälkeen ku vattaa särki iha mahottomasti ja oli jäätävä nälkä, siinä sitte rupesin jahkaamaan päässäni et hetkonen. Nousin ylös, tein testin (tai kaks) ja hailakka plussa sieltä si pamahti. Arvatkaa vaan tuliko enää uni sen jälkeen. Tänään viä hain uuden testin ja iha selkee plussa tuli.

Kolmet kuukautiset ehti tulla pillereitten lopettamisen jälkee, täytyy olla vaa tyytyväinen ja toivoo et pikkurusina pysyy matkassa mukana joulukuuhun asti. LA ois ihan joulukuun lopuilla (27.12?)vähän vaihdellen miten sen laskee, mutta eiköhän se sieltä selkene :)
 
Pötkylä90, oo vaikka väärinpäin :D hehe. Mutta onnea kovasti! Onko teidän ensimmäinen muksu?
 
Tipekatti mulla taas toisinpäin. Meillä yleensä tytöistä kauhee olo ja pojista ei mitää. :D Jännä nähä pitääkö paikkasa. Vaikka tää vähäoireisuus hermustuttaakin.

Meillä esikko oli poika, eli vielä tukee tota sun teoriaa :D saa nähä kumpi sieltä nyt joulukuussa saapuu :Heartred
 
Rita29, kiitos :) mun ensimmäinen, miehen toinen. Ensimmäinen yhteinen :wink

Se on kyllä jännä juttu kun ensimmäisiä menkkoja pillereiden lopettamisen jälkeen kyttäs ihan hullunlailla (tai niiden väliin jäämistä)ja oli mukamas kaikennäkösiä toivottuja raskausoireita, mutta nyt ku niitä oikeesti oli niin ei tullu mieleenkään miettii sitä vaihtoehtoo et on raskaana :grin:grin
 
Miten tarkasti noudatatte neuvolan ruokasuosituksia? Askarruttaa hiukan tuo kalan syöminen, kun itse en ole yhtään kalan ystävä. Voiko kalan korvata jollain? Jostain syystä kaikki suolainen ruoka puistattaa, mutta raikas ja terveellinen maistuu kyllä. :rolleyes:

Meidän neuvolantäti lupas lähettää tukun esitteitä ja ruokaohjeita postissa ennen ekaa käyntiä, mutta eipä vaan ole mitään kuulunut. Pitänee huomenna hätyyttää ja kysyä missä mun laput viipyy!:woot:
 
Onnea plussanneille jaja tervetuloa mukaan! :happy: Täällä tosiaan saa ja kannattaakin kysyä jos jokin mietityttää, melko todennäköisesti löytyy joku kohtalotoveri auttamaan.
 
Miten tarkasti noudatatte neuvolan ruokasuosituksia? Askarruttaa hiukan tuo kalan syöminen, kun itse en ole yhtään kalan ystävä. Voiko kalan korvata jollain? Jostain syystä kaikki suolainen ruoka puistattaa, mutta raikas ja terveellinen maistuu kyllä. :rolleyes:

Meidän neuvolantäti lupas lähettää tukun esitteitä ja ruokaohjeita postissa ennen ekaa käyntiä, mutta eipä vaan ole mitään kuulunut. Pitänee huomenna hätyyttää ja kysyä missä mun laput viipyy!:woot:

Mä en ota paineita kalan syömisestä. Otan iltaisin pari omega3 kapselia niin sillä saa paikattua. :)
 
Olihan se pakko tehä vielä se kolmas testi! Nyt lupaan lopettaa ja odottaa ultraa 3.5. :D
 

Liitteet

  • 1492490871931.jpg
    1492490871931.jpg
    33.2 KB · Katsottu: 51
Eilen tein illalla haalean plussan ja aamulla nyt uuden. Menkat eivät vielä olleet juurikaan myöhässä, kun kierto vaihdellut viime kuut 28-31 välillä, mutta fiilis oli vahva. Alavatsaa oli viikonlopun nipistellyt ja menkkajomot alkaneet, joten aavistin, että voisi ehkä olla kyytiläinen tarrannut kiinni :Heartred Vähän epävarma tuosta kierrosta niin heitän arvion, että olisin rv 3+6 ja la 27.12. Eli ihan alussa vasta. Meiltä löytyy yksi aiempi joulukuinen vuosimallia 2015 eli aika tasan 2v tulisi ikäeroa. Pillerit jätin pois syyskuussa ja lievän pcos:n takia arvelin, että hommassa voi kestää. Nyt sitten jännityksellä odottelemaan ja kaipa sitä voisi vaikka ensi viikolla neuvolaankin soitella.
 
Takaisin
Top