Hei! Ehkäpä itsekin pari viikkoa sivusta seuranneena uskaltaudun tänne, vaikken oikein omasta tilanteesta tiedäkään missä mennään... eli ollaan miehen kanssa vuosi yritetty vauvaa, minulla edellisestä liitosta 2 lasta joista toinen sai alkunsa clomifen hoidolla. Minulla on todettu pco enkä juurikaan ovuloi ilman lääkitystä, niin saimme viime kuussa clomifen-reseptin taas käyttöön. Kävin hakemassa clomit eräänä torstaina, kun lauantaina piti kuukautisten alkaa (kierto säännöllinen 33pvää). Kuukautisia ei kuitenkaan kuulunut ja testailin viikon verran tukkupakkauksellisen testejä, toiset negoja ja toiset haamuja. Kp 43 tuli pyyhkiessä hieman verta. Verenvuoto kesti 3 päivää ja sitä tuli vain pyyhkiessä. Kolmantena vuotopäivänä testasin vielä iltapäivällä ja sain negan, joten päädyin ottamaan ensimmäisen clomifenin. Yksi testi jäi kuitenkin vielä ja tein sen seuraavana aamuna, niin yllätykseksi tulikin vahva plussa! Soitin paniikissa gynelle ja hän käski tulla varhaisultraan (kuukautisista laskettuna olisi ollut jo 6+jotain). Varhaisultrassa ei näkynyt mitään joten todettiin että olen ovuloinut myöhässä ja nyt on varmaankin 4+ vasta ja koska vuoto oli niin vähäistä niin kyse valekuukautisista. Seuraava ultra on viikon päästä tiistaina. Raskausoireita on ihan selkeästi, rinnat turvonneet ja arat, vatsa turvonnut ja pahoinvointia niin että muutaman kerran olen oksentanut. Kuitenkin tänään aamulla tehty uusi preckcheckin liuskatesti antoi vain todella haalean haamun (vahvasta plussasta viikko). En siis nyt tiedä onko kaikki hyvin tai mikä on meininki, toisen lapseni kanssa oli aikoinaan samanlaista säätöä kun hcg heitti alkuun miten sattuu selittämättömästi, mutta odottelen pelonsekaisesti seuraavaa ultraa... viimeiset kuukautiset olleet 13.2. Yritän uskoa että kaikki hyvin, kun kipuja tai vuotoja ei ole ja selkeät raskausoireet.