Plussanneita?

Beluga, kyllä siinä toinen viiva pilkahtaa :)

On. Voi jumpe!! Eilen ostamani cb.n viikkotesti oli suutari, ei toiminut ollenkaan, näyttö pysyi aivan tyhjänä vaikka tarkasti tein testin ohjeiden mukaan. :sad001
Nyt meni kyl lopullisesti luotto Clearblyen viikkotestiin!!!
Pari tuntia täytyy viel odottaa et voi soittaa ja kuulla vihdoin ainaki ne hcg arvot.
Yhden tikkutestin tein lisäks, ja siihen ilmestyi heti ne kuuluisat "leffaviivat", et näillä nyt mennään.
 
Täällä tänä aamuna tehty plussa :happy::Heartred Tein jo jouluna testin, mutta negaa näytti silloin, jotenkin oli silloin sellaiset olot et ajattelin.. La menkoista laskettuna syyskuun puolenvälin tienoilla.

Meillä on ennestään yksi tyttö s.2015, toista on ootettu kuin kuuta nousevaa, kerettiin jo yksi km saada ennen tätä..
 
Taidan liittyä tänne seuravaaksi tuolta inssi puolelta :)
Inssi 19.12. Haamut dpo 12 ja 13 eri merkkisiin testeihin.
Lopulta meni hermot viivojen tihrusteluun ja dpo 14 plussa digillä. Raskaana 1-2
 
piijjaa, olitko julkisen kautta inssissä? Onko sulle määrätty verikokeet varmistamaan raskauden?
Siksi vaan kyselin, koska näköjään itsellä määrättyjen verikokeiden tulosten saanti oli ihan kiven alla!
Enkä tosin hcg-arvoja saanut, totesivat vain plussaksi. Sama kilppariarvoissa, "hyvät ovat", mutta heidän mielestä hyvät vähän eri luokkaa kun yksityislääkäri endokrinologin mielestä huonot ja heti muutti lääkitystä. Et tiedä sit taas..
 
Muokattu viimeksi:
Heippahei kaikille! Täällä yksi kolme päivää sitten plussannut ja LA olisi 4.9. Kaksi lasta jo ennestään.
Olen aina raskautunut todella helposti ja nyttenkin ihan ekasta yrittämästä.
Nyt jännityksenä vain vuosi sitten tehty kohdunkaulan loop hoito, jossa poistettiin aikas iso pala kohdunkaulaa pahojen muutosten vuoksi. Mutta toivotaan että kaikki sujuu hyvin neuvolaa varaiken varmaan ensi viikolla ja kovasti haluaisin varhaisultraan, mutta saapi nähdä


Täällä varovasti uskallan liittyä joukkoonne iloiseen :)
Haamuja tehty jo parina aamuna (ihan liian aikaisin), ja tänään vähän selkeämpi viiva, nyt siis oviksesta 13 päivää. ❤

En ole ikinä aiemmin mitään mihinkään kirjoittanut, vaikka yksi 3/14 syntynyt poika jo löytyy.
Pojasta plussasin jo 3+1, nyt siis mahdollisesti viikkoja 3+3.
Poikaa "tehtiin" 10 piinaavaa kuukautta, ja tähän toiseen yritykseen lähdettiinkin sitten vähän eri meiningillä koska edellisestä viisastuneena oletettiin ettei se tärppi tosiaan välttämättä tule heti. Tulipa kuitenkin :D Siksi onkin niin epäuskoinen olo!

7aimen, mullekin tehty sähkösilmukkahoito kohdunkaulan muutosten takia, mutta siitä on vain muutama kuukausi aikaa. Joten täällä myös lisäjännitystä samasta syystä, kontrolli tuon suhteen tulossa huhtikuun alussa. Toki meinasin soitella sairaalaan että tarviiko nyt käydä jo aiemmin näytillä jos tässä nyt raskaana ollaan.

Paljon onnea kaikille plussanneille!!!
 

Liitteet

  • IMG_20170103_075140~2.jpg
    IMG_20170103_075140~2.jpg
    248.5 KB · Katsottu: 62
Pikkutassu89 mulle lääkäri soittelee tänään, kun kysyin asiasta neuvolaa varatessani, eikä siellä osattu sanoa juuta eikä jaata. Sain lääkärille konsultaatio soittoajan. Mahdollisesti voi joutua tiheämpään seurantaan raskauden aikana, mikäli kohdunkaula lyhentynyt.
 
Voi ääh,
eilen sain siis myöhään illalla toistaiseksi vahvimman viivan testiin.
Nyt tein aamupissasta uudestaan, eikä ollut yhtään vahvempi (mun stressisilmin jopa vaalempi) viiva...

Voi roska sentään.

Esikoista me ei tekemällä tehty ollenkaan, havahduin asiaan vasta kun menkat oli useamman päivän myöhässä ja heti leffaviivat...

Jos tänään tekis digin ja uskoo sitten sitä.
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    698.8 KB · Katsottu: 64
Voi ääh,
eilen sain siis myöhään illalla toistaiseksi vahvimman viivan testiin.
Nyt tein aamupissasta uudestaan, eikä ollut yhtään vahvempi (mun stressisilmin jopa vaalempi) viiva...

Voi roska sentään.

Mullakin ollut aina iltaisin vahvemmat viivat, joten kai se hormonimäärä vaihtelee vuorokauden aikana eri tavalla eri ihmisillä.
 
Julianna89: Julkisella tehtiin OYS:sissa. Ei puhuttu mitään verikokeista, käskivät vain kotona tekemään testin. Pientä varmuutta ja mielenrauhaahan verikoe varmasti vielä tekisi.
Näetkö arvot myöhemmin oma kannasta??
 
Oon antanu itelle luvan tehdä vielä yhden raskaustestin :D aattelin reilu viikon päästä tehä digi testin että onhan viikon lisääntyneet.
Aika ouluun varattu ja varhaisultra jo 24.1 :)
 
Voi ääh,
eilen sain siis myöhään illalla toistaiseksi vahvimman viivan testiin.
Nyt tein aamupissasta uudestaan, eikä ollut yhtään vahvempi (mun stressisilmin jopa vaalempi) viiva...

Voi roska sentään.

Esikoista me ei tekemällä tehty ollenkaan, havahduin asiaan vasta kun menkat oli useamman päivän myöhässä ja heti leffaviivat...

Jos tänään tekis digin ja uskoo sitten sitä.

Testeissä on eri määrä väriainetta ja pissa voi olla laimeampaa. Hcg:n määrä tuplaantuu noin 24-72h välein, joten aamulla ei juuri vahvempi voisi mitenkään ollakaan iltaan verrattuna. :) ainoastaan verikokeilla pystyy seuraamaan raskaushormonin määrän nousua!

Jos raskaus menee kesken, se menee kesken, eikä sille itse voi mitään. Sen sijaan rento äiti ja huoleton ja stressitön mieli ovat sikiölle selvästi hyödyksi. :)
 
piijjaa, naistenpolin kätilön mukaan pitäis näkyä jo, mut ei kyl ollu. Josko tulee hiukka viiveellä.

Jep, tuo sai nyt olla viimeinen viikkotesti jonka ostin äsken ja lopetan testailun muutenkin! :) Päiväpisusta näytti ihan oikeat viikot 2-3, et josko se viikko sit tehty testi oli sekin jotenkin rikki, kun näytti jo silloin samat 2-3. Ar-ultraan täytys 20 päivää odottaa, joka tuntuu jotenkin kyl ikuisuudelta.

Täytys nyt energiat kuluttaa johki muuhun kuin tämän raskauden miettimiseen. Eilen illal mietittii miehen kans, et jos mulla ei tule kovin pahaa pahoinvointia ja muuten raskaus sujuis ongelmitta, voitas heittää Espanjan lomareissu vaik pääsiäislomien aikaan.
Siihen voisikin hyvin ajatukset upottaa hetkeksi. :)

8v tytär on ihan onnesta soikeana kun nyt tietää että vauva kasvaa äidin mahassa. Toki olen asian avannut hänelle vauvoista jo aiemmin, että koskaan ei voi tietää, jos tämä vauva ei jaksaisikaan tulla tähän maailmaan, jos on "liika väsynyt", eli tulis aikuistenkielellä keskenmeno. Tytär sit et juu, vauva vois mennä sit vauvojen taivaaseen ja isomummot (jotka kuolivat viime vuonna, joiden hautajaisissa oltiin) pitäis siitä hyvää huolta, olis siellä sit onnellinen jos ei jaksa meidän luokse tulla.
 
KIITOS kaikille ihanille rohkaisevista sanoista!

Äsken tein rfsu:n digitestin joka antoi hyvin yksiselitteisen vastauksen :happy:

Näillä mennään nyt, loppuviikosta tehdään vielä miehen toiveesta clearbluen viikkotesti, mutta sitten saa riittää.

On kyllä mahdottoman epätodellinen olo
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    724.3 KB · Katsottu: 70
Pikaisesti vaan törkeesti omaa napaa, kävin viime viikolla verikokeissa kilpirauhasarvoista. Mulla kun on liikatoiminta, todettiin vuonna 2008 kuopuksen raskauden aikana. Pitkään oli ilman oireita ja arvot kohdiin, en oo yli vuoteen syönyt kilpparilääkkeitäkään. Noh eikös nyt tietysti arvot oo alkanu heti mennä pieleen ja viestiä lähti kättärin sisätautilääkärille. Rupeavat sitä seuraamaan siellä, pelottaa vaan jos tällä kertaa tää tekee jotain vauvalle tai se lääkitys joka varmaan kohta alotetaan. Eikä nää oireetkaan mitkä siitä johtuu mitenkään kivoja ole, eli käsien vapinaa ja kauhee sydämen tykyttely vähänväliä. Hyvänä on tietenkin se että seuraavat kättärillä tiivisti minua kuin vauvaakin, eli monen monta ultraa tulossa ylimääräisenä ja muutenkin seurataan että vauvalla kaikki hyvin, normaalia tiiviimmin.
 
Uskallankohan tänne vielä tulla? Tänään ekat hailura testissä. Kaikki sanoo että raskaana ollaan mutta itse tottunut leffaviivoihin tai enintään selkeisiin :/ tosin yleensä testaan 4+0 aikaisintaan tai pari päivää myöhemmin. Nyt testasin 3+4. Mä tuun kuikkii tänne kuitenkin
56e3916a7e6005f17e1a35cb0fe8b36c

Tää siis apteekin oma
 
Joko täällä on plussanneita? Ihanaa. :happy::Heartred

Mulla on aikalailla semmonen tunne, että on plussa tulossa, mut pitänee odottaa vielä vähän aikaa, että siinä näkyis edes jotakin. :grin LA menis johonkin 19. päivä, mut kahdesta aikaisemmastakin muuttunut LA ultrassa hieman. Pikkusen tuli semmonen olo, että tulikohan nyt vähän hätäiltyä, kun osuis sit syntymäkuukausi samaan esikoisen kanssa. Hups. :oops:
 
Huomenta!

Täällä huonosti nukuttu yö takana, kun olen niin onnellinen ja täpinöissäni ja jännityksissäni, vaikka kyseessä onkin "jo" toinen lapsi :joyful: Piti tehdä tänä aamuna testi uusiksi, ja niin se viiva vahvenee, kuvassa alempana tämän aamun tikku, yllä eilisen. Laskujeni mukaan 11.9 olisi laskettu aika. Itsellä syyskuussa synttärit, mies ja esikoinen on elokuisia, niin sattuishan se sopivasti.. :blob5
 

Liitteet

  • testit.jpg
    testit.jpg
    30.3 KB · Katsottu: 60
Takaisin
Top