Tervehdys kaikille! Plussasin pari päivää sitten ja kävin täällä vähän lueskelemassa teidän juttuja. Tänään digi näytti raskaana 2-3 viikkoa, joten rohkaistuin liittymään seuraan
Meillä on ennestään myöskin elokuussa 2015 syntynyt vauhtitaapero. Kyllä sitä välillä miettii, että mihin oon ryhtynyt, kun toisen vauvavuoden tilasin, kun just ollaan saatu kunnolla arki rullaamaan esikon kanssa ja elämä on välillä jopa helppoa, mutta eiköhän sitä pärjätä :) Tän piti vielä olla sellanen kierto, että ei varmasti tärppää, kun tallettelut oli tosi aikasin ovikseen nähden. Kierto veny pidemmäksi, kun normaalisti. Mutta niin ne siimahännät vaan oli selvinny 4 päivää ennen ovista
Flunssista: Mulla oli esikon alkuraskaudessa joskus 9 viikolla ihan hirvee flunssa. Olin töistä sairaslomalla 6 päivää. Korkea kuume, joka paikkaan sattu ja kolotti. Lääkäri sano, että ei oo vaaraa vauvalle, mutta lääkitykseenhän se tietysti vaikutti. Parasetamolilla oli pärjättävä.
Voi kun sitä pärjäiskin jatkopaloilla tän raskauden! Viimeks tuli 22kg painoa ja mammahousuihin jouduin siirtymään viikolla 10
Maha oli ihan jäätävän kokoinen torpedo suoraan edessä. Vikat kilot lähti vasta, kun imetys väheni.
Paljon onnea kaikille plussanneille
Tulkoon syyskuu pian!