Plussanneita?

Tääll ois kolmas lapsi kyseessä. Eka täyttää pian 3 ja toinen täytti 1.
5827fdaf947a12ada975e1f57dec378b
 
Täällä saatu aika neuvolan kautta varhaisultraan 27.1 (7+4), kun takana elokuinen keskenmeno, ja taustalla lisääkin näitä. Jännittää! :bounce

Oliko muita varhaisultraan pääsijöitä/menijöitä?
 
En ole ehtinyt pariin päivään käydä ja heti täällä on jo monta plussaa enemmän! Suuret onnittelut kaikille ja paljon vauvatarroja matkaan :hug003

Alan uskoa omaan plussaan vähän lisää, kun tein tänään taas vahvemman viivan. LA ois menkoista laskettuna 8.9., mutta mun kuukautiskalenterisovellus näyttäisi 10.9. Mikäköhän tähän syynä, luulis sen mun kiertoni tuntevan?

Meillä ennestään yksi 2015 heinäkuinen :Heartpink
 
Täällä eilen tehty haalea plussa ja laskurin mukaan la 12.9! Tänään siis rv4+1:)

Ennestään jaloissa pyörii elokuinen 2015 mutta vaikka arki on aikas täynnä elämää en malttaisi olla tunnin välein testaamatta:smiley-angelic003 ensi viikon alusta ajattelin soitella neuvolaan ja varailla ekaa käyntiä sekä aikaa alkuraskauden ultraan
 
Ääh, miehellä iski flunssa tai jopa influenssa. Hällä kuumetta ja lihassärkyä sekä rintaan painaa. Toivotaan et itse välttyisin tuolta. En tiedä jos tuo minuun iskisi, aiheuttaisiko jtn haittaa näin alkuraskaudessa sikiölle??
 
Alkuraskaudessa ihan perus flunssakin voi olla haitaksi sikiölle.. :sad001 Toivotaan, että taudilta vältyt! Ahkeraa käsien pesua ja hygieniasta huolehtimista vain, vaikka onhan se vaikeaa samassa taloudessa eläessä tauteja vältellä.
 
Tervetuloa uudet ja onnittelut :Heartred

Meillä puhkes muksulla flunssa tänään, saa nähdä saanko sen sitten vähän ajan päästä. Ei sitten mahtunu toppahousut tänään jalkaan jotka mahtu kuitenkin kuukaus sitten oikein hyvin..pakko keksiä sellanen jatkopala jostain, en ala kyllä uusia toppahousuja ostamaan. Käytän niitä muutenkin niin vähän.

1,5vko ultraan, voi kun aika matelee :excited001
 
Ei sitten mahtunu toppahousut tänään jalkaan jotka mahtu kuitenkin kuukaus sitten oikein hyvin..pakko keksiä sellanen jatkopala jostain, en ala kyllä uusia toppahousuja ostamaan. Käytän niitä muutenkin niin vähän.

Jatkopalat on kyllä maailman paras keksintö! En ostanu kuin yhdet mammalegginsit viime raskaudessa, kun jatkopaloilla pärjäsin. Toivottavasti maha ei tässäkään raskaudessa kasva aivan tolkuttoman isoksi. :rolleyes:
 
Tervehdys kaikille! Plussasin pari päivää sitten ja kävin täällä vähän lueskelemassa teidän juttuja. Tänään digi näytti raskaana 2-3 viikkoa, joten rohkaistuin liittymään seuraan :happy:

Meillä on ennestään myöskin elokuussa 2015 syntynyt vauhtitaapero. Kyllä sitä välillä miettii, että mihin oon ryhtynyt, kun toisen vauvavuoden tilasin, kun just ollaan saatu kunnolla arki rullaamaan esikon kanssa ja elämä on välillä jopa helppoa, mutta eiköhän sitä pärjätä :) Tän piti vielä olla sellanen kierto, että ei varmasti tärppää, kun tallettelut oli tosi aikasin ovikseen nähden. Kierto veny pidemmäksi, kun normaalisti. Mutta niin ne siimahännät vaan oli selvinny 4 päivää ennen ovista :wideyed:

Flunssista: Mulla oli esikon alkuraskaudessa joskus 9 viikolla ihan hirvee flunssa. Olin töistä sairaslomalla 6 päivää. Korkea kuume, joka paikkaan sattu ja kolotti. Lääkäri sano, että ei oo vaaraa vauvalle, mutta lääkitykseenhän se tietysti vaikutti. Parasetamolilla oli pärjättävä.

Voi kun sitä pärjäiskin jatkopaloilla tän raskauden! Viimeks tuli 22kg painoa ja mammahousuihin jouduin siirtymään viikolla 10 :sorry: Maha oli ihan jäätävän kokoinen torpedo suoraan edessä. Vikat kilot lähti vasta, kun imetys väheni.

Paljon onnea kaikille plussanneille :happy: Tulkoon syyskuu pian!
 
Pakko laittaa kuva tänne, tein huvikseen ovulaatiotestin kun oli muutama jäänyt käyttämättä. Tsiisus mikä monsteriviiva tuli, söi vielä kontrolliviivastakin värit :grin
 

Liitteet

  • ovulaatiotesti rv5+5.jpg
    ovulaatiotesti rv5+5.jpg
    58.6 KB · Katsottu: 71
a4a8bebba10a0beb8b5cb5e856c29dd5

82452dfadba955070a85fc6c288d403a


Miksi apteekin testi o noin haalea? :/
 
Täällä tehty vahva plussa tänään aamulla. Laskettuaika olis noin 10.9. Tämä on elämäni ensimmäinen plussa ja olemme yrittäneet lasta 1,5v joten olen onneni kukkuloilla. Tuntuu ihan uskomattomalta, ihan kuin tämä olisi unta. Toivotaan että kaikki menee hyvin ja tämä pieni ihme saadaan syliin saakka! Onnea kaikille plussanneille!
 
Täällä saatu aika neuvolan kautta varhaisultraan 27.1 (7+4), kun takana elokuinen keskenmeno, ja taustalla lisääkin näitä. Jännittää! :bounce

Oliko muita varhaisultraan pääsijöitä/menijöitä?

Mä en pääse, vaikka takana on seitsemän keskenmenoa. :/
 
Takaisin
Top