Plussanneita?

6528e001d9e175d6c42ece2a077b8740

Hyvin on viivat vahvistunu täällä [emoji5]. Nyt dpo12 menossa ja virallisesti mulla alkais tänään menkat.
 
Jos käyttää eri merkkisiä testejä, niin ei kannata huolestua, jos tuntuu siltä, ettei tummu viivat tasaisesti. Tässä on hyvä esimerkki siitä. Kaksi eri testiä, samasta pissanäytteestä tehtynä ja aikaa kulunut alle kaksi minuuttia. Toinen on nopea, toinen tosi hidas, eikä viiden minuutin kohdallakaan ole yhtä tumma kuin toinen.
 

Liitteet

  • IMG_20170102_141332_01.jpg
    IMG_20170102_141332_01.jpg
    238.2 KB · Katsottu: 64
Joo noi mun testit on otettu samasta pissasta ja vertasin mun vanhoihin mitä en nyt tänne laittanut [emoji4]
 
Turhauttavaa!! Hei, onko muilla kokemusta miten ootte saanu hcg-verikokeiden tulokset tietoonne? Käsitin et kun määrättiin tänään 2.1 käymään aamusta verikokeissa, niin naistenpolilta olisivat tänään soittaneet tulokset, kun he sen verikokeen määräsivätkin. Puhelua ei oo vaan tullut ja tuntuu et koht täs hyppii jo seinille epätietoisuudessaan. Voih, miks en sittenki ostanu niitä r-testejä varalle. :/
 
Julianna89: Ootko käynyt katsomassa, näkyykö tulos omakannassa? Kanta.fi

Mä täällä aloin hössöttämään ja varasin ultran femedaan 12.1 :)
 
Multa kun otettiin viimeksi noita verikokeita niin niiden valmistumisessa meni vuorokausi kun halusi nähdä kokonaisarvon. Jos sulla katotaan pelkkä raskausarvo niin sit kannattaa käydä kattoo sieltä omakannasta.
 
Juu oon käyny katsomassa kannasta jo pariinki kertaa, ei näy.
Katsoin jo itsekin millon pääsis yksityiselle varhaisultraan, 5.1 olis vapaita aikoja. Siis voi luoja kun on tyrhauttavaa!
Turha kai enää tänään puhelua odottaa, kellokin jo niin paljon.
Josko lähtis apteekist hakemaan cb.n viikkotesti ja prismast pari liuskaa niin jonkinlainen mielenrauha säilyis.

Avautuminen:
Nostaa niin pahoin niskakarvat pystyyn eräs nainen. Hän kävi itse kolmessa inssissä ilman mtn tulosta reilu vuosi sitten. No, kun kuuli et meillekin inssiä suunniteltiin, alkoi jokapäiväinen kysely "joko teil eka inssi on, joko joko joko". Jatkuvan jankutuksen päätteeksi lopulta kerroin et käytiin. No sitten alko jankkaus millon testaat jne. Kun sitten sain plussan ja kerroin hälle et kysely loppuis, alkoi taas uusi kierre et millon on verikokeet. Ja joka päivä, taas joko menkat alko, odotat nyt vaa niit hcg tuloksia et ootko ees raskaana! Tänään aamul taas, kävitkö verikokeissa? Joko lääkäri soitti? Vastasin et ei ole soittanut, soittaa sit ku kerkeää. Heti tuli perään "kerro sit mikä tulos tuli" Siis voi hemmetti, mitähän se hänelle kuuluu! Tuo nainen ku on sellainen et polttaa päreensä tosi helposti, ettei hälle oikein voi suoraan mtn sanoa, muuten alkaa puolen vuoden mykkäkoulu. Muuten kyl sanoisin, mut kun hänen mies on oman mieheni hyvä ystävä, ei viitsi välejä polttaa miehen takia.
No vastasin sit hänelle et "katsotaan sit rv 12 jälkeen mikä tilanne on" et josko seuraavat 7vk saisin olla rauhassa!. Pommitus jatkui "Et nyt kuulosta kovin onnelliselta, mikä on?". Vastasin "En nyt halua puhua asiasta". Hän sit keksi "Jotain pahaa on nyt sit varmaa tapahtunu sulle". Huoh, olkoon siinä uskossa jos ei enää joka päivä kyselis ja jankkais!!!!
 
Julianna kuulostaapa kauheelta utelijalta! Voi olla, että on kade/katkera eikä toivo onnea toisillekaan. Jätä vaan omaan arvoonsa.
Mun yksi vanha koulukaveri soitti mulle syksyllä kun olin just saanu tietää tuulimunasta ja sain lääkkeet kotiin. Siinä sitten kerroin tilanteen niin ei sanonu kuin aijaa. No enpä ole hänen kanssaan keskustellut sen jälkeen. Me oltiin ennen parhaita ystäviä. En ymmärrä miten joku voi vain sanoa aijaa kun sydän itkee verta ja homma vielä käynnissä. Muistan kuinka mua sattui vatsaan ja odottelin vuodon alkua. Joka ei sitten alkanutkaan ja kaavintaan mentiin. Mutta pistää edelleen vihaksi kun mietin tätä mun "ystävää".
 
Julianna, onpa tosiaan utelias tyyppi! :eek: itse varmaan sanoisin jo, vaikka olisi millanen tuttava. Ehkä ihan hyvä kuitenkin että sinä pystyt pitämään kielesi kurissa :D

Herttarouvalla myös varsinainen ystävä! Itse olen yrittänyt olla ajattelematta tuollaisia "ystäviä" ja keskittyä heihin joita oikeasti kiinnostaa mitä minulle kuuluu - hyvässä ja pahassa.
 
Kaverini sai keskenmenon ennen kuin meillä kummallakaan oli ja vielä lapsia. Kertoi siitä minulle, enkä osannut sanoa kyllä kovin kauniisti siihen mitään silloin. Hävettää ihan hirveästi edelleen.. :sad001 Itse asian tajusi vasta, kun oli saman joutunut kokemaan ja läpi käymään. Ei sitä oikein voi ymmärtää, jos siitä ei ole mitään kokemusta, joten annan anteeksi, jos joku sammakoita suustaan päästää.

Jatkuva tivaaminen ja uteleminen on kyllä raskasta ja turhauttavaa.
 
Sammakot ymmärrän minäkin mutta jos kaverista ei kuulu mitään tuommoisen möläytyksen jälkeen niin kumma juttu :/

Tuli taas elaffyn sanoista mieleen kun ite olin urpo ennen ekaa raskautta :D näin tutun joka oli viimeisillään raskaana ja aivan ihana vauvamasu tietysti. Hyökkäsin vaan silittelemään masua lupaa kysymättä, pikkasen on tämä tapaus nolottanut jälkikäteen :P
 
Hyvältähän nuo viivat näyttää Jualianna! Toivotaan et digi näyttää myös hyvää tulosta :) Mielenrauhaa sitä kaipaisi itsekin, oon jotenkin aivan varma että kaikki ei vaan voi mennä hyvin :eek:
 
Juu, eikä pidätysaika ollut kuin tunnin verran. Apteekkarilta kysyin tuosta viikkotestistä, et miten pystyin saada jo enemmän viikkoja aiemmin kuin pitäisikään, niin hän epäili heti kaksosia. Sanoi kuitenkin että varmuudenhan näkee vasta ultrassa ja ettei tämä toinen viikkotesti välttämättä näytä samoin. No, jännityksellä testataan aamulla uusiks ja täytynee soittaa heti klo 8 naistenpolille hcg tuloksista.
 
Tervetuloa joukkoon Lintupieni!

Iteki kyllä sanoo ihan tyhmiä välillä, kun ei osaa sanoo mitään. Ei se aina tarkoita, ettei välitä tai koe sympatiaa, joskus on vaan tunteitaan vaikea pukea sanoiksi. Varsinkin jos ei oo minkäänlaista kokemusta kyseisestä asiasta. Mun äiti on kyllä ammattilainen näissä töksäytyksissä, joten oon tottunu niihin.
Mutta jos itse koen jälkeenpäin olleeni tökerö, yleensä kyllä laitan vaikka viestiä perään, että sori, olimpa tökerö tai anteeksi, etten osannu reagoida oikein.

Ja nää raskaus- ja synnytysjutut on aina niin vaikeita asioita, ku ikinä ei tiedä toisten taustaa. Itse ainakin vältän utelemasta toisten lisääntymissuunnitelmista, koska ikinä ei tiedä. Sainpa kerran tietää kaverin lesboudesta, kun toinen kaveri jatkuvasti kyseli perheen perustamisesta ja lasten hankkimisesta.

Julianna89, malttia malttia, kyllä ne tulokset sieltä tulee :happy:
 
Tekee mieli liittyä keskusteluunne. Oman keskenmenon jälkeen ymmärsin, että parhaimmalta tuntui kun joku yksinkertaisesti sanoi, että otan osaa. Utelut km:sta tuntu vaan niin typerältä. Mut monesti tulee sanottua jotain typerää ku ei tajua että hiljaa olokin on hyvä juttu. Nyt toivon että ite tajuan jatkossa ottaa toisten uutiset vastaan. Ja kuulun myös niihin ihmisiin jotka inhoo ku joku tulee käsi ojossa silittään vauvamasua.

Kiva seurata tätä syyskuisten juttua. Tosin, jos loppuun asti pääsen niin vauva tulee varmaan heinäkuun puolella.
 
Jokohan tän uskaltais plussaksi uskoa?
Tänään kp. 31/28-30, oviksesta kulunutta aikaa en osaa yhtään sanoa.
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    488.4 KB · Katsottu: 59
Takaisin
Top