Plussanneita?

Minulla oli jatkuvaa vuotoa/ tuhrua ensimmäisessä raskaudessa. Meni kesken 8+4 vastaten viikkoja. Tytöistä oli muutaman päivän pientä tuhrua plussan aikaan ja nyt oli muutaman päivän ajan myös vähän kellertävää vuotoa.
 
Ei ole vuotoa onneksi ollut. Viimeiset 3pv kuitenkin kamalaa päänsärkyä, joka tosin voi olla flunssastakin johtuvaa. Maanantaina pitäisi töihin mennä, eikä hommista kyllä tule yhtään mitään, jos poskiontelotkin huutavat hoosiannaa.. :sad001 onko kenelläkään ollut hormonaalista päänsärkyä? Jos on, niin kauanko on kestänyt..?
 
Tänään ei ole vuotoa enää näkynyt. Toivottavasti pysyy poissa! Melmola, mulla on nyt kolmatta päivää pää kipeä. Mulla on aurallinen migreeni ja myös noita hormonaalisia päänsärkyjä selvästi. Inhottavia. Kun ei viitsisi ottaa edes parasetamolia näin alussa raskautta. Viime raskaudessa en muista kärsineeni kuin ekan kolmanneksen ajan. Tosin sitten myöhemmin päänsärkyjä taisi aiheuttaa lihaskireydet yms.
 
Melmola.. On ja alkanu 25-28...ja 38 käynnistetty ku sinne yrittää sinnitellä ja mulla ollu todella paha
 
Melmola, täällä myös kärsitty päänsärystä päivittäin plussan jälkeen. Varmaan osin hormonallista, mutta yhtenä päivänä pahentui ihan kunnon migreenikohtaukseen asti. Mulla on täsmälääkkeet migreeniin, mutta arvelluttaa lääkkeiden syöminen kovasti..
 
Täälläkin varovaisesti toivotaan... Haalean haalea haamu saatu testiin perjantaina ja pikkiriikkisen vahvempi haamu tänään aamulla. Ylempänä kuvassa siis perjantain haamu (tässä kuvassa kaikki mahdolliset filtterit näkymisen takia) ja alempana tämän päivän plussa (ilman filttereitä). Sanokaa mulle kuvittelenko vaan tuon viivan vahvistumisen?! Eka yrityskierto meneillään enkä voi uskoa, että saattaisi heti tärpätä... Pelkään kovasti kemiallista raskautta, kun kamalasti ei ole oireita ollut. Ainoastaan menkkojen poisjäänti ja menkkoja edeltävä naaman kukkiminen sekä päänsärky, jotka eivät sitten myöskään ilmestyneet. Valakaa muhun uskoa :angelic:

Ihanan paljon plussanneita täällä jo! :flower
 

Liitteet

  • IMG_20170101_065802.png
    IMG_20170101_065802.png
    852 KB · Katsottu: 93
Monsteri, vaikea sanoa onko viiva kuinka vahvistunut kun toinen muokattu ja toinen ei mutta plussa se on jokatapauksessa! Ei mullakaan mitään kummia oireita muistaakseni ollut kahdesta ekasta, vasta pahoinvointi rv6+ ja se perhanan hiiva pian plussan jälkeen. Toivotaan että kaikki menee hienosti loppuun asti! :)

Täällä onkin moni kärsinyt päänsäryistä, toivotaan että menisi pian ohi kullakin . Muistakaa juoda paljon :wink

Herttarouva, uutena vuotenahan sinun piti miehelle kertoa ilouutiset, mitä siippa tuumasi plussasta? :)
 
Heippa vaan. Mua kovasti pelottaa kirjoitella tänne vielä, mutta oireet on niin vahvat, että on kiva, kun saa jostain vertaistukea. Mulla on takanani seitsemän keskenmenoa, joten siksi pelottaa. Sen lisäksi mulla on ihana kymmenkuinen poika. Toista on toivottu hänen syntymästään asti, ja kaksi keskenmenoista on tullut hänen jälkeensä.

Nyt on kuitenkin se tilanne, että viivat ovat vahvistuneet paljon paremmin kuin aiemmilla kerroilla ja raskausoireet ovat aika tukevat. Tänään on 4+1, ja ylin testi on tehty tänään tunnin pidätyksellä päiväpissasta. :) Mä uskon ja luotan siihen, että tämä lapsi on vihdoin meille tarkoitettu. Täytyy uskaltaa elää.

Niin, päänsärkyä etenkin illalla, iltapahoinvointia, nipistelyä masussa ja jäätävät mielialanvaihtelut aaltoina, tissitkin sattuu. :D Lisäksi mun tekee mieli kaalipataa, vaikken voi sietää kaalia. o_O

Tuossa vielä kuva testeistä.
 

Liitteet

  • 15774652_10154447506904398_204008488643911578_o.jpg
    15774652_10154447506904398_204008488643911578_o.jpg
    93.2 KB · Katsottu: 86
Ooh Chipmunk, loistavat viivat! :Heartred Aelillakin ihanasti selvää kehitystä koko ajan :love7

Mulla olis varmaan tänään 4+0 tai maksimissaan 4+2, siksi oon vähän huolissani noin haaleasta viivasta. No jospa meilläkin viikon päästä ois tuollaiset mahtiviivat :wink

Toisenlaisia äitejä tässä katson samalla kyynel silmässä!
 
Monsteri, mullakin oli vielä 4+2 tosi hailakka viiva. Ehkä se hcg sieltä vielä nousee, tsemppiä! :)
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1483299025.312532.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1483299025.312532.jpg
    293.9 KB · Katsottu: 59
Mulla tänään dpo14 Rv 4+1 ja cb plussatestin viivat näyttää tältä :) ostin huomiseksi aamuksi cb:n digitestin niin siinä pitäisi varmaan näkyä raskaana 2-3. Ootteko te tehneet tuota digitestiä?
 

Liitteet

  • 20170101_203746 - Edited.jpg
    20170101_203746 - Edited.jpg
    391 KB · Katsottu: 48
Mäkin tulen tänne jo varovaisesti kuikuilemaan.

Tänään olen saanut astetta vahvemmat haamut rfsu:n tikkuihin ja puikkoon. Digitesti kyllä varmaan ostettava ennenkuin tohdin kunnolla iloita :D

Meillä esikoinen 7/13 ja nyt ensimmäinen kunnollinen yrityskierto.
 
Sofia90, mä tein pelkästään cb:n digejä aiemmissa raskauksissa ja suosittelen! Viikkoja ei liikaa kannata tuijotella kun hcg nousee kaikilla eri tavalla :)

Meitä alkaa olla jo hyvän kokoinen porukka täällä, kiva! :)
 
Mä luotan kans noihin digeihin ja täytyy myöntää, että mä sain kyllä viime tuulimunassa paniikin kun se 3+ ei tullut kun vasta tosi myöhään. Ja sitähän se sit mulle enteili. Tässäkin raskaudessa aion tehä vielä kaksi digiä ja toivon saavani sen 3+ aikaisin. Muistaakseni siihen vaaditaan hcg 2000. Ja tiedän joo, että noista arvoista ei voi päätellä mitään, mutta kyllä mulla tuulimunassa oli arvot viikkoihin nähden aina alakantissa kun verikokeita otettiin.
 
Itsekin tykkään digeistä, etenkin viikko näytöllä. Meinasin sortua tänään ajamaan verikokeen jälkeen apteekkiin hakemaan vielä yksi cb.n viikkotesti, mut kaupan parkkiksella käännyin ympäri. Sekin 15e voi säästyi, kun kuitenkin hcg arvot pitäis saada tänään.

Nyt alkoikin turhauttava odottelu iltapäivään, kun/jos naistenpolilta soitettais tämän aamun hcg tulos.
Josko siitä selviäis myös miksi Cb.n testi näytti jo dpo13, et olis ollu jo 2-3 viikkoa hedelmöittymisestä.
 
Takaisin
Top