Plussanneita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja womn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä plussattiin eilen illalla haamulla ja nyt tänä aamuna clearbluen digitaalisella. Hauskaa oli, kun tämmösellä babybluen tesiliuskalla antaa vaan tosi himmeetä plussaa vaikka niiden piti olla herkkiä. Nyt tosiaan clearblue antoi plussat. Niitä digitaalisia kannattaa suosia, ei tarvi arpoa mikä tulos on. :) LA meneekin sitten elokuun alkuviikolle! Ihanaa onnea kaikille plussiin

Kyfi oliks sulla viikkonäytöllinen testi? Paljonko viikkoja oli? Mä kävin hakemassa sen ja apteekin oman vielä tänään apteekista :D

Kyfi oliks sulla viikkonäytöllinen testi? Paljonko viikkoja oli? Mä kävin hakemassa sen ja apteekin oman vielä tänään apteekista :D

pepeXXL ihan se viikkonäyttö. 1-2 vko hedelmöittymisestä eli raskausviikko 3-4 menossa. Minä tuijotin herkeemättä sitä näyttöä ja olin varma ettei vielä mitään näytä, mutta sinne se pamahti ja sitten itkettiin ja naurettiin. Tuossa se pöydällä nöpöttää ja odottaa miestä töistä. Tämä vapaapäivä mennyt paljon pirteämmin kuin yleensä :) toivottavasti sinullakin plussat pärähtää

Eiköhän ku muutkin testit näyttää plussaa <3

Varovaisesti ilmoittaudun mukaan :)
Tänään haalea plussa kp30/25-28
Ensimmäinen yrityskierto ja jännittää pysyykö matkassa kun näin pikainen plussa!
Esikoinen on 7kk

Toivotaan että saadaan loppukesän vauvat syliin <3

Niin ja kuvassa näkyy remppapahvit lattialla! Keittiöremontti, miehellä työmatka, mulla gradu aloitettu... niin tämän stressin keskelle en ois plussaa uskonu! Etenkin kun imetän vielä.

Muoks. LA ois 2.8.17

Liitteet

• tmp_13610-20161125_072746_resized1021641923.jpg
    tmp_13610-20161125_072746_resized1021641923.jpg
    209.6 KB · Katsottu: 63
Muokattu viimeksi:
Mä tein eilen illalla testin, sen ainoon mikä mulla oli. Eli 1-2 pv. ennen oletettuja menkkoja. Oli pakko tehä kun niin vahva tunne ja menkoista ei mitään enteilyä vaikka aina vahvat olot ja tuntemukset hyvissä ajoin menkkojen tulosta. Sain kun sainkin haaleen viivan jota en tahdo uskoa todeksi, enkä kyllä vielä osaa sisäistää asiaa. Aikaisemmissa raskauksissa kyllä todennut että ei siinä todellakaan mitään näy ellei + olis. Välillä vaikka kuinka kuvittelin että olisin näkevinäni, niin ei. Mutta nyt sen kyllä näkee ihan selvästi vaikka onkin hailakan hailakka. Mun on pakko jollain ilveellä päästä tänään liikkeelle ja saada uusi testi asian varmistamiseksi.

Mitä mieltä ootte varhaisultrasta? Jotenkin kovin kiinnostais mut sit taas.. kai silläkin on ne kuuluisat molemmat puolet

Jos vatsakipuja/runsaita vuotoja niin sitte toki kannattaa... ettei ole kohdunulkoinen. Tai toki jos ulkoisia ollu aiemmin. Tai jos ei tiedä kuinka pitkällä raskaus on.
Muuten taas... En omakustanteisesti menis...
Ihan alussa ei kumminkaan edes syke näy...niin tulis vaan lisää stressiä
ja myöhemmi ollaan mun mielestä jo aika lähellä np-ultraa. Ja eihän se mitään takaa vaikka siellä näkyis sykekin :/
Toisaalta kyllähän se todennäköisyyttä lisäis että raskaus etenee ja tietty onhan se aika piinaavaaa ootella sinne rv 12 saakka
:rolleyes:
Jos menee niin suosittelen etsimään jos jossain kätilö ultraa! On paljon halvempaa :)

Minä soitin neuvolaan ja nyt kun on minulla perussairaus taustalla niin pääsen lääkärille rv8 ja aikoo silloin ultrata. Nyt on vielä kituutusta, odotusta ja jännäilyä sinne asti. Montako naperoa tuolta masusta löytyy. Maha niin turvonnut tänään etten saanu farkkuja kiinni. Kuitenkin pari pv sitten vielä meni kaikki niiiin sutjakasti jalkaan. Onneksi on legginsit keksitty.

Tuosta varhaisultrasta sen verran että minä varasin ajan kun arvioin rv 6+6. Itse menen ihan vain auttaakseni hermojani ja tutkimaan näkyykö syke. Joulu tulee kuitenkin ihan justiinsa, ja olisi mukavaa kertoa perheelle että on iloisia uutisia. Tiedän kuitenkin että myöhmmillä viikoilla voi vielä sattua ja tapahtua, mutta minulle varhaisultra on tärkeä.

Onko muita varhaisultraan menijöitä/pohdiskelijoita?

Tuosta varhaisultrasta sen verran että minä varasin ajan kun arvioin rv 6+6. Itse menen ihan vain auttaakseni hermojani ja tutkimaan näkyykö syke. Joulu tulee kuitenkin ihan justiinsa, ja olisi mukavaa kertoa perheelle että on iloisia uutisia. Tiedän kuitenkin että myöhmmillä viikoilla voi vielä sattua ja tapahtua, mutta minulle varhaisultra on tärkeä.

Onko muita varhaisultraan menijöitä/pohdiskelijoita?

Hyvä pointti tuo jos jouluna haluaisi kertoa!

Takaisin