Plussanneita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja womn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
bbabd0623c73c745c5f5a9545c9ccf2a
perjantaina tuli haalee viiva apteekin testiin. Tänään sit tein prec checkin testin. Tälläiset viivat piirty <3

Alan vahvasti epäilemään, että raskaustestiin piirtyneestä haaleesta viivasta huolimatta en taida raskaana olla. Aamulla tein ovistestin ja aika hailakka viiva tuli. Tänään ostan kuitenkin sen raskaustestin. :) Jos negaa pukkaa, niin uuteen kiertoon sit. :)

Minä se laitoin jo töpinäksi ja varasin kaikki maailman ajat...neuvola ja ultra tämähän pysyy matkassa loppuun asti!!!Jouluksi saa sukulaisetkin uutiset

Kuuurankukka, toivotaan että sielä olis elämää :)

5anna, sähän laitoit töpinäks :wink tosin no itekki soitin jo terkalle ja päätettiin laittaa varhaisultraan lähetettä. Näkeepähän että onko kaikki kunnossa vai mitä hommaa

Mä testasin tänään negojen negan kp 29/28, jotta ei kun uuteen kiertoon. Tämä on vasta ensimmäinen kierto, joten ei vielä paniikkia. :) Ehkäpä aikaisempi testi oli viallinen tai sitten se oli kemiallinen raskaus.
Jos ens kierrosta tärppää, niin voihan tässä vielä elokuisiin ehtiä. :)

Onnee kovasti! :) Toivotaan että kaikki menee hyvin.

Mäkin ajattelin tehdä huomenna vielä digitestin :smug:

Liityn toivekkaana seuraanne, Täällä menossa kp 26/28 ja plussaa toivotaan. :rolleyes:
Ensimmäinen kierto ehkäisyn lopetuksesta, joten pettymyksiin on varauduttu.. :shy:
Lauantaina tein negatiivisen testin, oli työpaikan pikkujoulut, joten ajattelin testata varoiksi jos plussaa näyttää, niin tiedän olla juomatta.. :)

Ja onnittelut plussanneille!

Onnea kaikille plussasta!! Tässä ihan itekin innostuu kun näkee noita plussaviivoja!
Ollaan yritetty juhannuksesta asti nyt. Ekan kanssa tais mennä n.puol vuotta ennen kun tärppäs ja toinen tulikin heti ekasta kierrosta. Tänä aamuna sain tositosi haaleen haamun, mutta katotaanhan nyt lähteekö voimistumaan, en uskalla vielä juhlia. Toivottavasti lähtis. :)
Jos nyt tärppäis niin la ois 6.8.
Hirveen vaikeeta tää odotus kun ei tiedä, ei malta millään olla testailematta koko ajan...

• Tykkään
Reaktiot: Jay
Mulla olis 3.8 La, JOS tässä hyvin käy.. :smiley-angelic003

Ensimmäinen lapsi sai alkunsa toisesta kierrosta ehkäisyn lopetuksen jälkeen.

Tekis kans mieli jo testata uudelleen mutta Mulla on nyt vain yksi testi kaapissa, joten säästän sen vielä muutaman päivän. :smug:

Mä oon ihan fanaattinen noitten testien kanssa. Oon siis saanut jo ihan selvän plussan mutta silti testailen ja mietin pääni pihki että miks se on nyt haalempi ja nyt voimakkaampi ja toisella testillä erilaisempi kun toiselle jne.. :inpain:

Että no, ne nyt vaan on erilaisia ne viivat :) hulluks tässä tulee! :woot:

Heippa kaikille, tässä ensimmäinen kirjotukseni täällä :) Arvioitu laskettu aika 1.8

Puolibongasin oviksen 7.11 ja ajattelin huvin vuoksi nyt viikonloppuna kokeilla näkyisikö raskaus ovulaatiotestillä. Noh, haaleata näytti ja kävin kaikki forumit läpi asiasta ja epäilin voisiko kyseessä olla raskaus. Eilen haimme apteekista vielä raskaustestit ja tänään aamulla tuli vahvistus! Ihan uskomattoman nopeasti tärppäsi, kun kyseessä ensimmäinen kierto kun kokeiltiin :rolleyes:

Onnea nyt kaikille plussanneille :) !

Tässä vielä kuvat ovistukuista ja lopuksi RT:stä. Ovistikut la, su, ma ja ti ja raskaustestit tiistai.

IMG_3745.JPG

On tää lasten hankkiminen ressaavaa puuhaa :)

Mulle varattiin nyt ens viikolle varhaisultra. Sillon vasta rv 5+2 että tuskin mitään sykkeitä näkyy mutta saapahan tietää onko oikeassa paikassa jne.. takana tosiaan 1 keskenmeno syyskuussa.

Takaisin