Plussanneita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja womn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tännehän on tullu plussia, onnittelut!tehdäänkö jo elokuun lista?

Womn, miksi noin aikaisin vu? Oon ymmärtänyt että viikot 7-9 olisi optimaalisin...toki saahan sitä käydä milloin tahansa...

Itellä on varhaisultra ja neuvola jouluviikolla.

No mulla on se keskenmeno takana ja pientä epäilystä että voi olla kohdun ulkopuolinen niin siks kai näin aikaseen. Polilta soitteli ja anto ens viikolle ajan, itekki olisin menny vähän myöhemmin. Mutta no, meen nyt sit ens viikolla kun käsky kävi :rolleyes:

Ajattelin että mikäli kaikki on hyvin niin varaan sit yksityiseltä kans joulun tienoilla ajan ultraan, ellei nyt jotai kontrollia muuten tuu. Neuvola on kans sit joulukuussa

Okei,ymmärrän womn. Itsellänikin yksi kkm -12.Toivottavasti sulla siellä kaikki niin kuin kuuluukin!
Mulla tais iskee vaiva nimeltä hiiva...vi...

Täällä alkoi menkat, etuajassa. :sorry:

Seuraavaan kiertoon toivekkaana.. :happy:

Saattaisi siis ehtiä vielä elokuun loppuun La.. :wink

Muokattu viimeksi:
Voi että!! Onnea kaikille!!
Se on niiiiiin kiva fiilis! <3 Sain mun plussan 4.11. eli vaikka mä oon heinäkuinen halusin kuitenki sanoo täällä teillekin: onnea, onnea, onnea!! ^_^

Täällä on maanantaista asti haamuja saatu testiin joka päivä päivältä on vahvistunut. Ootteko neuvolaan soitellut? Mulla on huomenna esikoisen 1v neuvola ja samalla meinasin kysäistä vielä äippäneuvolaa.

31a6d1eac3f329f1d7f5ca2061a67b89

Tässä vielä testi rivi. Kuvassa ei näytä niin vahvalta mitä oli!

Mulla alko kans aika haamuilla ja meni 4pvää ennenku alko vahvistumaan. Käyn tänää vielä hcg arvot kattomassa labrassa. :)

Womn ja pepeXXL, mullakin alkoi haamuilla jotka sit jo tänään ekaa erittäin vahva plussa. Kestää kai oman aikansa ennen kuin kuin on riittävästi raskaushormoonia. Toivottavasti on iloisia uutisia tulollaan :)

Täälläkin tänää plussattu. Laskettu olisi 3.8. sunnuntaina teen digin ja sit kunnolla mukaan :) mutta tää ny oli monen mielestä selkeä plussa jo.

Liitteet

• IMG_20161123_072800.jpg
    IMG_20161123_072800.jpg
    822.1 KB · Katsottu: 76
Montako testiä ootte tehny? Mä oon 3 positiivista ja vielä olis kaks kaapissa ja mietin jos ostaisin vielä digin.. :D

Sama juttu, en kehtaa sanoo. Ihan siis järkyttäviä määriä.
Mies vitsailee, että onkohan tää mun testailu-harrastus ihan normaalia. :laughing014

Tänään jokatapauksessa taas haamua kehiin ja oireitakin alkaa olla, uskallan ehkä pikkuhiljaa alkaa aattelemaan että oisin ihan oikeesti raskaana! :Heartbigred

Täälläkin saatu haamu ja LA olisi 1.8 :) Toivotaan että pysyy matkassa, kun on sen verran toivottu tämä raskaus. :nailbiting:

Liitteet

• IMG_20161123_193456.jpg
    IMG_20161123_193456.jpg
    265.9 KB · Katsottu: 57
En varmaan kauheesti valehtele kun sanon että oon ostanu nyt parin viikon aikana 20 testiä :wacky:

Pistin tosiaan miehenkin kusaseen yhteen tikkuun että näin selkee negen :grin:grin

Mut on ristitty jo hulluks kotona :joyful:

Ttervetuloa!!ja onnea plussista!
Mä tein kaks testiä dpo11 ja 12....digi vielä houkuttais...

Takaisin