Plussanneet

Täällä kaikki testit vaihtuneet negoiksi. Ei tule huhtikuista tännekään. Mutta eikun uuteen yritykseen, jospa toukokuiset on se mun ryhmä sitten.
 
Jospa sitä uskaltautuis tänne kirjottelemaan. Eilen aamulla kp29 sain rfsun testiin haalean haamun, siihen en kuitenkaan uskaltanu luottaa joten hain illalla pc testejä ja kyllä siinä jotain näky jos oikein tarkkaan tihrusti :grin Tänään aamulla molempiin testeihin tuli jo selkee haamulainen ja äsken tein vielä viikkonäytöllisen digin joka näytti 1-2vkoa :) Edellinen kierto päätty keskenmenoon, joten aika varovaisin mielin tässä vielä ollaan. La olis kai 17.4. Kai se keskenmeno lasketaan menkoiksi ja siitä lasketaan, en tiedä? Esikoinen on 6/18 :)
 
Muutaman päivän olen miettinyt joko uskaltaisi tänne kirjoitella... Tiistaina testasin haaleahkon, mutta selkeän plussan dpo14. Tiesin jo että viiva tulee, kun muuten alkaa tiputtelu aina viimeistään dpo10. Viiva on vahvistunut hyvin tiistaista ja nyt olisi oman laskun mukaan viikot 4+4. Alkuvuodesta raskaus päättyi ihan alkuviikoilla keskenmenoon, joten vähän varovaiset fiilikset, ei kunnolla vielä uskalla innostua. Kolmas lapsi on tulossa, jos kaikki menee hyvin. :)
 
Jottei vahingoissa stressittä selviäisi, niin meillä mies lähti just päivystykseen :eek:. Näillä stresseillä ja valmiiksi risoilla lisämunuaisilla tulee vähän jännä raskaus. Ja muutenkin mulla on vähän kaikkea pientä ja isompaa kremppaa. Siksi myös tän raskauden alkaminen on kyllä kumma juttu. Eilen illalla aloin taas mielessäni panikoimaan, että mikä kaikki voi mennä pieleen ja ihan varmaan tääkin raskaus on hukkareissu kuten viimeisin hyvin epäonninen raskaus. Täytyy rauhoittaa oma mieli, palata tähän hetkeen ja nyt. Ja ottaa vaikka toi mun vanhempi koira viereeni halikaveriksi. Eipä oo juuri mitään murhetta, mitä koira ei vois helpottaa :love7.
 
Hellou! Uusi huhtikuinen liittyy seuraan :)Ovulaation mukaan la olisi 10.4 mutta ihan varma en ole. Varasin ultran 27.8, niin siellä se varmaan selviää. Testejä on tullut tehtyä 5 :grin ja kolmas vauva kyseessä. ❤️ 5/16 ja 7/18 sisaruksille pikkusisko tai veli :dummy1::dummy:
 
Muokattu viimeksi:
Täällä eka haalea tuli 3+3 (kp26/dpo11). Hieman tummempi seuraavana päivänä ja vainoharhaisena samana iltana 1-2 viikkoa digitaalisella mittarilla. Ovulaatio kp15 lämmönseurannan perusteella.

Jätimme ehkäisyn pois tammikuussa, mutta stressi aiheuttanut sen, että yritys alkoi kunnolla vasta kesäkuussa :woot:

Huomenna käyn labrassa, kun pyysin jo aiemmin lähetettä. Silloin epätavallisen pitkä kierto (38pv) tosin ei plussaa.
 
Takaisin
Top