Plussanneet

Kyllä voi jo herkässä testissä näkyä! Jos kiinnittyminen ollut nopea esim dpo 5, voi hcg:tä olla jo tarpeeksi :bookworm: Jos ovista et ole testannut, on sekin saattanut olla aiemmin. Kroppa ei aina kerro kellontarkasti :shy: Uutta testiä vaan huomenna!


Kun vaan malttaisi odottaa aamuun! Iiks!
Ajattelin, että kerron miehelle vasta kun viivat ovat sellaiset että sekin sokea apina ne näkee, on nyt reissu töissä tän viikkoa niin ois kiva sunnuntaina yllättää uutisilla ☺️
 
Voi helvetti, en malttanut odottaa vaan tein rfsun kaksi liuskaa. Ei näy mitää. Miks ei voinu odottaa aamuun??

Järki sanoo että on liian aikaista muutenkin mutta kärsivällisyys ei oo näemmä mun hyveitä. Aamulla viel testiä kehiin ja sitten ootan sinne menkkojen alkuun. En vaan jotenki kestä jos ei tuu viivan viivaa huomenna.. IMG_20190807_203012.jpg
 
Dpo 9☺️

Okei nyt lopetan spämmit tähän ketjuun!
 

Liitteet

  • IMG_20190808_074242.jpg
    IMG_20190808_074242.jpg
    13.5 KB · Katsottu: 52
Varovasti ilmoittaudun mukaan. Yli vuoden yrityksen jälkeen elämäni ensimmäinen plussa piirtyi testiin 5.8. :) Omien laskujen mukaan nyt mennään 5+1 ja la olisi 8.4.2020. Todella epäuskoinen olo! Oltiin odottamassa ensikäyntiaikaa lapsettomuuspolille, joten tämä tuli täysin puskista!
 
Oma tulos oli valitettavan alhainen. Vain 50. Toisaalta, siihen oltiin varauduttu, joten ei yllättänyt. Mutta valehtelisin jos väittäisin ettei harmita. Arvo kontrolloidaan vielä torstaina mutta toivoa ei antanut. Toivottavasti kroppa nyt hoitaa hommansa että päästäisiin pian uuteen yritykseen. Itse kyllä vielä pelkään kohdunulkoisen mahdollisuutta, etenkin jos arvo ei ala laskea. Toistamiseen nyt epäonnistunut raskaus :sad001 Mutta sinulle ja muille toivon parasta. Hyvä kuulla että vuoto on sinulta loppunut, se on aina hyvä asia.
Edellisestä arvo vain laskenut eli keskenmeno se oli. Kohti uutta yritystä. Hyvää jatkoa ja vauvan tuoksua kaikille :dummy:
 
Heippa, juuri plussasin. Vaikka onkin vasta rv 3+3. Voiko tässä vaiheessa tulla jo plussa? La olisi siis 13.4.2020. Ennestään on 8/17 syntynyt tyttö.
En ehtinyt lukea vielä kaikkia vastauksia mut mä veikkaan että sun raskaus on alkanut jo ennen edellisiä menkkoja. Kannattaa pyytää lähete varhaisraskauden ultraan muuten voi käydä niin että vauva on väärillä viikoilla kun on aika 12-13vk Ultraan.
 
Niinpäs on, kiva! :) Laskettu aika on tosiaan suuntaa antava, mutta onhan aina niitäkin, jotka syntyy juuri silloin. Aika näyttää :wink



Haha, 15 liuskaa ei voi olla väärässä :D Ja kiitos. Appivanhemmat oli samassa paikassa, joten totesin että mukavampi tehdä testi kotona :D Ei ihan vielä haluta heille kertoa.

Ihana miten me ollaan erilaisia. Mun mies kanssa haluaa pitää vielä salassa, jopa lapsilta ja mä taas haluaisin kertoa kaikille :)
 
Me ei koskaan kerrota kun ihan lähipiirille ennen np-ultraa. Minusta on erittäin ikävää jos miljoonalle joutuu kertomaan, että pieleen meni.
Ennen varhaisultraa asiasta ei tiedä kuin mies ja mun avustajat.
 
Olen jo pari päivää monta kertaa miettinyt, että uskallanko vai ei tänne kirjoittaa. Tein tosi hailakan haamun pari päivää sitten. Vauvaa ei ole varsinaisesti suunniteltu, opiskelut kun olen aloittanut. Tuohon testiin mitä käytän, ei tule viivanpaikkoja ellei se ole plussa. Ja kyseessä ei ole viallinen testi, koska kuusi kappaletta olen jo testejä tehnyt samalla tuloksella. Pelot myllää edes takas pään sisällä, kun edellinen vauva kuoli raskauden loppupuolella lähes kolme vuotta sitten. Ja progesterogit on korkealla yhdellä laitteella mitattuna ja lämmöt myös. Kiinnittymiskipuja on. Reilu 2 viikkoa tarvis ainakin odotella, että voi mennä varhaisultraan. Jos tää menee loppuun asti, se on luonnollisesti riskiraskaudeksi määriteltävä ja joudun ravaamaan ultrassa niin julkisella ja tietyt ultrat haluan luotettaville yksityisille. Johtuen kolmen vuoden takaisista oma luotto ei ole kovin hyvä enää julkiseen puoleen.
 
En ehtinyt lukea vielä kaikkia vastauksia mut mä veikkaan että sun raskaus on alkanut jo ennen edellisiä menkkoja. Kannattaa pyytää lähete varhaisraskauden ultraan muuten voi käydä niin että vauva on väärillä viikoilla kun on aika 12-13vk Ultraan.
Varhaisultraan mä olenkin menossa vähän reilun viikon päästä. Mutta itse olen kyllä hyvin varma siitä että on nyt juurikin se 4+4 menossa.
 
Onnea jo kaikille plussanneille ❤️
Huhhuh.. tein äsken testin ajatuksella että ei se vielä voi näyttää plussaa koska on vielä niin aikaista..
Yllätys olikin melkoinen kun plussahan sieltä tuli ❤️ onkohan ovulaatio ollut kuitenkin aikaisemmin?!
Raskauslaskurin mukaan viikkoja olis vasta 3+0.. viivat on hailakat mutta kyllä siinä viivat on ❤️
Ja laskettu aika olis laskurin mukaan 25.4.
 

Liitteet

  • IMG_20190809_110621-02.jpeg
    IMG_20190809_110621-02.jpeg
    13.7 KB · Katsottu: 17
Onnea B3by. Sanoisin, että ovis on ollut aikaisemmin. 3+0 tarkoittaisi että dpo7 olisit plussannut. En ainakaan ikinä itse ole kuullut että silloin joku saisi jo viivat. Ei pitäisi hormonia silloin vielä erittyä niin paljon että näkyisi. Kaksosraskaudesta en tiedä voisiko näkyä.
 
En ehtinyt lukea vielä kaikkia vastauksia mut mä veikkaan että sun raskaus on alkanut jo ennen edellisiä menkkoja. Kannattaa pyytää lähete varhaisraskauden ultraan muuten voi käydä niin että vauva on väärillä viikoilla kun on aika 12-13vk Ultraan.
Kyllähän noin aikaisilla päivilläkin voi jo plussata. Rv 3+3 on dpo 10. Jos kiinnittyminen on käynyt nopsaan (esim dpo 5), ovulaatio ollut kierrossa aikaisin(ei testattu), käytössä herkkä testi jne... Oma haalea plussa tuli dpo 12.. Mutta jos leffaviivat pärähtää, niin sitten on toinen juttu!
 
Varovaiset onnittelut B3by! Veikkaan samaa Wheelchair maman kanssa. Testasitko ovista? Mutta viivat on selvästi, joten hyvältä näyttää :thumleft
 
Kiitos ♥️ en testannut ovista. Mutta mun epäily on että ovis on kuitenkin ollut pari päivää laskurin ilmoittamaa ajankohtaa aiemmin. No, nyt vain toivotaan, että tämä jatkuu onnellisesti
 
Tästä tuli dpo 8 clearbluen plussa digiin se plussan merkki ja seuraavana päivänä digiin viikkotestiin jo 1-2 joten uskon että dpo 7 voi jo herkässä näkyä :) tervetuloa b3by :Heartred
 
Varasin jo neuvolaan aikaa, kun satavarmuutta ei ole näistä viikoista. Viimeiset kunnon kuukautiset kesäkuun alkupuolella. Mutta olen tarkkaillut kiertoa vaikka kuinka monta vuotta laiskasti, joten mulla on aavistus raskauden kestosta. Autoimmuunisairausia suvussa ja itsellänikin on muutama. Muuten ihan hyvä vähäoireinen päivä. Toivon sitä mutkatonta raskautta, koska mun pitäis oikeesti saada opintoja tehtyä melkein synnärille asti ja takaisin teoriatunneille sitten vauvan kanssa jos se vaan on perus-tyytyväinen tyyppi.
 
Takaisin
Top