Plussanneet

Kuunvalo

Jostain jotain jo tietävä
Laitetaan tähän ketjuun plussat ja monesko raskaus/lapsi/yms :bookworm:

Hei, minulla ennestään 6v lapsi ja nyt testasin ensin haamuhaamun kp 26/28 (hailakoista hailakoin) ja se alkoi seuraavissa testeissä vahvistua. Nyt jännään miten käy. Aiempi raskaus alkoi puolen vuoden yrittämisen jälkeen ja meni täydellisesti loppuun saakka. Ennen yrittämistäkään ei silloin käytetty suoranaisesti ehkäisyä. (keskeytetty, mutta toimi meillä). Nyt ei pariin kuukauteen itseasiassa enää yritetty ja mietinkin pupuilun aikaan että enpä usko että kykenen enää raskautumaan (endometrioosi).

Laskettu aika olisi netin laskureiden mukaan 4.4 ja mulla on kyllä todella säännöllinen kierto. Olen hulluna lukenut tuulimunaraskauksista ja kemiallisista, joten siksi nyt paniikki päällä et miten käy, koska edellinen meni niin hyvin ja mietin et voiko olla niin hyvä tuuri. :bag: tieto lisää tuskaa! :nailbiting: olen ajatuksesta ihan mielettömän onnellinen että saisi vihdoin viimein toisen lapsen, mutta aikamoisen pyörremyrskyn toisi elämään. Mulla mm. Oma yritys jonka joudun nyt todennäköisesti lopettamaan, koska en vauva-aikaan pystyisi hoitamaan yrittäjän hommia ja täysin ilman minua firma ei voi toimia. Katsoin jo ennen raskautumista eri asuntoa, mutta tästä ei ole puhuttu miehen kanssa. Nykyiseen en jää, tuntuu että nyt tulee tapahtumaan niin isoja muutoksia elämässä ensi vuonna ettei tosikaan.. :wideyed: Mutta päivä kerrallaan :love017:grin
 
Muokattu viimeksi:
Tein ekat haamut aamulla kp 30/30 ja illalla oli viivat vahvistuneet ja tuli plussa, seuraavana aamuna testasin muutamalla testillä ja tuli taas plussat:happy::Heartpink Esikoinen tulossa ja nyt tietty jännittää miten tämä sujuu ja koska kerron ja kenelle.

Lopetin pillerit tosiaan keväällä jonka jälkeen tuli kaksi tasan 30vrk kierrolla joten oletan sen olevan oikein vaikka toki voi olla että siinä on heittoa. Laskettu aika netin laskureiden mukaan 1.4.2020.
 
Mä kans varovasti ilmoittaudun tänne. Tänään aamulla hailakka plussa testiin, kiertopäivistä ja muista ei ihan tarkkaa tietoa kun on ehtinyt olla parit menkat imetyksen lopettamisen jälkeen. Mut oma arvio on et la osuis jonnekin 1.4-5.4 välille :)

Mulla on 7/18 syntynyt esikoinen, jota yritettiin 1,5v joten tää tuntuu jotenkin tosi hassulta et melkein heti tärppäsi. Toivon kovasti et pysyy matkassa mukana. Viel on aika varhaista kuitenkin.
 
Ilmoittaudun varovaisesti mukaan! La. alustavasti 3.4. ❤ Esikko 2015 ja km pääsiäisenä tänä vuonna.
 
Samaten ilmoittaudun vielä täällä plussanneisiin! Kivaa, että tullut muitakin. 2.4. LA, kierron pituudesta ei oikein tarkkuutta, edellisen synnytyksen jälkeen vaihdellut 25-35 pvää, laskuriin käytin 30 pv, mitä ehkä keskimääräisesti eniten ollut ja ovis oli kp 16.

Vauvakuume yllätti täysin keväällä, vauvavuosi oli 3/18 syntyneen kanssa ajoittain raskas, mutta niin vain yöunien parannuttua mieli muuttui, myös miehellä :)

Myös se yllätti, että jo yk2 tärppäsi, esikoisen raskausyritykseen meni vajaa vuosi ml. kemialliset ja keskenmeno.
Haamu näkyi nyt testissä dpo 10, dpo 12 tuli digiin plussa ja dpo 13 näkyi selvät viivat.

Toivotaan että meidän kaikkien raskaudet sujuisi hyvin loppuun saakka :Heartred
 
Ilmoittaudun kans varovaisesti tänne plussanneisiin. Ensimmäinen haamu tuli 27/28 ja tänään oli jo selkeästi vahvistunut, nyt siis 29/28. Alustava aika 8.4.2019.

Pelko kemiallisesta on todella paha, osin siksi kirjoittelenkin tänne jotta saisin vähän tukea tähän pelkoon. En uskalla edes puhelimen kuukautiskalenteriin merkata että nyt ollaan raskaana. :arghh: Yritystä on takana vähän yli yksi vuosi ja yritys alkoi 6 raskausviikon aikana tapahtuneella keskenmenolla ja sen jälkeen ei mitään viivoja testeissä vuoteen. Siksi on nyt lähete saatu raskauspolille, ja yllärinä tulikin nyt lähetteen saantipäivänä haamu testiin. :)

Haamu tuli dpo 13, nyt mennään dpo 15 päivässä ja viiva ei ole mikään supervahva, mutta punainen ja paksu. :happy: Testejä tehty neljä kolmen päivän aikana....Haamu oli eka 10 herkkyyden testissä ja nyt 25 herkkyyksillä ollaan jo vahvemmissa viivoissa.

Toivon kans että kaikilla menee hyvin ja pääsiäisen aikoihin on oikeat nyyttikestit :Heartred
 
Mulla luultavasti oli kemiallinen raskaus, sillä tänään rv4+4 alkoi vuoto. Ei vielä runsasta mutta ihan verta kylläkin. Tutut kuukautiskivut myös alavatsalla. Viivat myös olivat mielestäni himmeitä joten eilen tuli jo sattumalta googletettua paljon kemiallista raskautta.

Mutta oli kiva olla edes se pari päivää raskaana ja kuulua plussaneisiin! Ja kroppa toimii kun pystyy raskaaksi tulemaan. Harmittaa silti.
 
Mulla luultavasti oli kemiallinen raskaus, sillä tänään rv4+4 alkoi vuoto. Ei vielä runsasta mutta ihan verta kylläkin. Tutut kuukautiskivut myös alavatsalla. Viivat myös olivat mielestäni himmeitä joten eilen tuli jo sattumalta googletettua paljon kemiallista raskautta.

Mutta oli kiva olla edes se pari päivää raskaana ja kuulua plussaneisiin! Ja kroppa toimii kun pystyy raskaaksi tulemaan. Harmittaa silti.

Harmittaa kyllä sun puolesta ja toivottavasti seuraavalla kerralla menee paremmin!:Heartred
En ollut ees tajunnut mitä kemiallinen raskaus tarkottaa joten tuli nyt vähän googlattua. Ihme ettei ole tullut aiemmin mulle missään vastaan. Ehkä kemiallinen raskaus on vain vähemmän puhuttu aihe eli varmasti tärkeä tuoda myös esille!
 
  • Tykkään
Reaktiot: Aca
Mulla luultavasti oli kemiallinen raskaus, sillä tänään rv4+4 alkoi vuoto. Ei vielä runsasta mutta ihan verta kylläkin. Tutut kuukautiskivut myös alavatsalla. Viivat myös olivat mielestäni himmeitä joten eilen tuli jo sattumalta googletettua paljon kemiallista raskautta.

Mutta oli kiva olla edes se pari päivää raskaana ja kuulua plussaneisiin! Ja kroppa toimii kun pystyy raskaaksi tulemaan. Harmittaa silti.

Pahoittelut täältäkin! Tuo on hyvä asenne, että tajuaa ja iloitsee kuitenkin kropan toimivuudesta. Siellä on yritetty kiinnittyä kohtuun :) Haamun tai kunnon plussan tultua sitä kummasti alkaa ajatukset pyöriä raskaudessa ja suunnitella ehkä vähän jo elämää eteenpäin ja harmitus on täysin ymmärrettävää. Pikaista uutta plussaa sinulle mikäli tosiaan kunnon kuukautisvuodoksi muuttuu :Heartred
 
Mulla luultavasti oli kemiallinen raskaus, sillä tänään rv4+4 alkoi vuoto. Ei vielä runsasta mutta ihan verta kylläkin. Tutut kuukautiskivut myös alavatsalla. Viivat myös olivat mielestäni himmeitä joten eilen tuli jo sattumalta googletettua paljon kemiallista raskautta.

Mutta oli kiva olla edes se pari päivää raskaana ja kuulua plussaneisiin! Ja kroppa toimii kun pystyy raskaaksi tulemaan. Harmittaa silti.

Olen pahoillani, todella! Toivottavasti seuraavalla kierrolla tärppää!
 
  • Tykkään
Reaktiot: Aca
Täällä raskaustesti näytti tänään kahta vahvaa viivaa. Olen jo noin viikon ajan tiennyt olevani raskaana, koska oireita on ollut ja säännölliset menkat ovat olleet niin paljon myöhässä. Reissun takia ehdin tekemään testin vasta tänään. Omien laskujeni mukaan la olisi 1.4. :)
 
Täällä raskaustesti näytti tänään kahta vahvaa viivaa. Olen jo noin viikon ajan tiennyt olevani raskaana, koska oireita on ollut ja säännölliset menkat ovat olleet niin paljon myöhässä. Reissun takia ehdin tekemään testin vasta tänään. Omien laskujeni mukaan la olisi 1.4. :)

Hei meillä näyttäisi olevan siis sama laskettu aika vaikka ei varmaan päivälleen kauhean usein osu syntymä lasketun ajan kanssa.:)
 
Mulla tuli postin sekoilun takia tuplana jättisatsi herkkiä raskaustestejä, joten olen käyttänyt varmaan jo 15 liuskaa pelkästään näihin plussiin :hilarious::angelic:

En olisi millään malttanut odottaa viikkoa menkoista, vaan olisin rynnännyt paikalliseen apteekkiin ja ostanut sen tyhjäksi! :bag::nailbiting:
Ihailen kyllä tuota mielenlujuutta loviisa ja onnea plussasta :happy::grin

Täällä raskaustesti näytti tänään kahta vahvaa viivaa. Olen jo noin viikon ajan tiennyt olevani raskaana, koska oireita on ollut ja säännölliset menkat ovat olleet niin paljon myöhässä. Reissun takia ehdin tekemään testin vasta tänään. Omien laskujeni mukaan la olisi 1.4. :)
 
Tänään uusi testi rv 4+6, viiva piirtyi esiin jo siinä vaiheessa kun pissa vasta meni testin läpi. Eli koko ajan vahvistunut! Testasin päiväpissasta ja olin juonutkin paljon, todella vahvasti näkyi välittömästi ja tasapaksuisena.  :grin:rolleyes::nailbiting::woot::hungry:Jos uskaltaisi nyt toivoa ja luottaa.
 
Hei meillä näyttäisi olevan siis sama laskettu aika vaikka ei varmaan päivälleen kauhean usein osu syntymä lasketun ajan kanssa.:)

Niinpäs on, kiva! :) Laskettu aika on tosiaan suuntaa antava, mutta onhan aina niitäkin, jotka syntyy juuri silloin. Aika näyttää :wink

Mulla tuli postin sekoilun takia tuplana jättisatsi herkkiä raskaustestejä, joten olen käyttänyt varmaan jo 15 liuskaa pelkästään näihin plussiin :hilarious::angelic:

En olisi millään malttanut odottaa viikkoa menkoista, vaan olisin rynnännyt paikalliseen apteekkiin ja ostanut sen tyhjäksi! :bag::nailbiting:
Ihailen kyllä tuota mielenlujuutta loviisa ja onnea plussasta :happy::grin

Haha, 15 liuskaa ei voi olla väärässä :D Ja kiitos. Appivanhemmat oli samassa paikassa, joten totesin että mukavampi tehdä testi kotona :D Ei ihan vielä haluta heille kertoa.
 
Mä plussasin tänään :D Laskureiden mukaan laskettu aika olisi 13.4.2020,mutta mun kierto on ollu sen verran pitkä,että saas nähdä! Tilasin kahden viikon päähän alkuraskaus ultran,kun yhtään ei ole sellanen tunne et olisin raskaana!

Onnea plussasta! Kuinkahan monta meitä on kohta tuolta yritystä odottavien keskustelusta huhtikuisissa :grin
 
Hei

Täällä olisi esikoinen mahdollisesti tulossa (laskureiden mukaan) 9.4.
Perjantaina tein ekan plussatestin ja silloin taisi olla 4+1. Nyt siis menossa 4+3
Toivottavasti kaikki menisi hyvin ♡
 
Takaisin
Top