Plussanneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja iidda
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paljon onnea uusille plussanneille!

Paha olo on muutunut järkyttäväksi oloksi :D en edes ymmärrä miten on voinut pahemmaksi mennä. iltasin on kaikista kamalinta. Väsymys on järkyttävä. nukahan istualleni mihin vaan ja silti väsynyt..
Tässä saattaa nyt käydä niin etten yksinkertasesti uskalla varata aikaa sinne varhaisultraan :D saa nähdä..
Ärsyttää kun aivan sama mitä telkusta kattoo niin löydän syyn itkeä hysteerisesti. siis ei mitään pientä nyyhkytystä vaan  ihan kunnon itkupotku raivari itkua... :/ ja sitten ennen sitä tietenkin tuntuu kun sydän murtuis jostain ihan ihme asioista. ja kuitenkin on kyse elokuvista tai sarjoista.. Aivan naurettavaa :P
Ei tuo mies kyllä yhtään tajua tunteiden heittelyä. Kyllä se sen ymmärtää että on paha olo mutta sitten kun meneekin hermot niin siitä se sitten suuttuu ja mä tietenkin suutun vielä enemmän kun ei pääse rauhottumaan. Ja siis mulla voi mennä hermot siitä että tv on liian kovalla illalla tai muuta vastaavaa. Kyllä mä tota miestä säälin vaikka vois sekin vähän antaa mennä toisesta korvasta ulos nää mun hermoomiset...

Täällä kans yksi plussannut. 4.10 tuli clearbluen digitaaliseen viikkonäytölliseen testiin heti teksti raskaana, ja hedelmöittymisestä sen mukaan 2-3viikkoa.
Vauvalle on annettu mahdollisuus mieheni kanssa tulla jos on tullakseen. Varmaan noin 5 kiertoa tämän tuloksen aikaansaamiseen meni. Miehen kanssa ollaan oltu yli seitsämän vuotta yhdessä, tämä nyt on luonnollinen seuraava askel tälle suhteelle. Esikoista siis nyt odottelemme.
Ja onnellisempi ei voisi olla :)
Toivottavasti pieni kyytiläinen nyt pysyy matkassa.

Heippa!

Katsotaan osaanko käyttää tätä foorumia :) En ole moniin vuosiin kirjoitellut mihinkään. 

Elikkäs, minulla on 1.6.2012 laskettu aika. Toinen tulossa!

Itse täytän marraskuussa 27-vuotta. Poikani on 7-vuotias. Asumme Rymättylässä.

Lopetin elokuussa e-pillereitten syönnin (syönyt niitä 7vuotta) ja ajattelimme että vauva on tervetullut sitten kun päättää tulla.. Sieltähän se sitten saman tien päätti ilmoittaa itsestään. 
Kotona tein apteekin raskaustestin - negatiivinen. Mutta oli selkeät oireet eikä menkkoja näkynyt. Loppujen lopuksi menin 30.9. labraan verikokeisiin ja kyllä.. positiivinen!
Nyt rv 6+2. 
Viime viikko töissä oli välillä tosi hirveetä, närästää ja on ollut pahaolo. 
Kauhea nälkä koko ajan, janottaa ja tietty joudun vessassakin rampata. Rinnat tosi kipeät.
Mieletön turvotus, näyttää välillä että olisin jo 4llä kuulla :D

Tervehdys ja paljon paljon onnea kaikille plussanneille.

Ehkä itsekin uskaltaudun liittymään seuraan. Positiivisen testin tein n. viikko sitten ja laskettu aika on joskus kesäkuun alkupuolella. Kierto sen verran epäsäännöllinen, että tarkempi päivä taitaa selvitä vasta ultrassa. Laskureiden mukaan kuitenkin la ois 8.6. Kolmatta lasta odotellaan.
Vielä ei onneksi pahoinvointi ole iskenyt. ainoastaan rinnat kipeät ja välillä menkkamaista jomotusta mahassa.

Esittäydyttävä se minunkin ;) 

29v Espoon uusi asukas 1v 2kk tyttären kanssa. Plussa oli toivottu ja suunniteltukin :) En ehdi keskittyä raskauteeni kiipeilevän pikkuriiviön vuoksi, joten ainoa tapa millä huomaan olevani tässä tilassa on überväsymys ja NÄLKÄ. Mä syön kokoajan :/

En ole vielä päättänyt satavarmaksi tuota Naistenklinikka / Kättäri valintaani, Jorviin en mene. Pitää kysellä kokemuksia ;) Viimeksi synnytin Hyvinkäällä ja kaikki sinne menevät, voin kertoa ihanat kätilöt ja muut systeemit, kysykää rohkeasti sitten, kun pääsette ajatuksissanne synnytystä miettimään -> eli kuukausien päästä :D Minä luultavasti päädyn tällä kertaa synnyttämään fiiliksellä "Ai täh, mitä nyt jo?" , koska aika kuluu huomaamattani siivillä ja en pysy missään muussakaan arjen asiassa mukana.  

Pääsen tänne pari kertaa vko kirjoittelemaan, älkää pahastuko :)

Onnittelut kaikille ja toivottavasti kaikki saavat pitää kyytiläisen loppuun asti matkassa!

Olettekos varailleet jo neuvola-aikaa?
Meillä on terkkarin luokse aika 27.10 ja lääkärille 31.10, ultrasta ei ollu vielä puhetta :s ei malttais odottaa tuonne asti :D

Edelleen tosi vähäisillä oireilla mennään (tosin siis kai pitäis olla tyytyväinen), rinnat on tosi kipeät ja väsymystä, that´s all.. Ehkä ihan parina päivänä ollu pientä kuvotusta, mut menny suht helposti pois.

Niin ja onnea ja tervetuloa uusille :)

On kyllä voimat ihan pois, kolme päivää on ollu niiiin paha olo! Yks päivä meni pönttöä halailessa koko päivä ja muuten ollu koko ajan kuvotus ja ällötys. Tänään piti vielä istua yhteensä 4,5h autossa kun käytiin Jyväskylässä sukuloimassa. Ehkä tää tästä, esikoisesta mulla ei ollu juuri ollenkaan pahaa oloa, satunnaista lukuunottamatta.  Ehkä meille olis siis tällä kertaa tiedossa tyttö :)

Tänään tein sitten sen digitaalisenkin testin johon tuli nopeasti teksti "raskaana 3+", eli oonkin siis viikoilla 5+jotain! Onneks on se varhaisultra varattu (okei, vasta kolmen viikon päästä) niin saa selvyyden tähän hommaan. 

Minä sain ensimmäisen neuvola-ajan vasta 31.10. Kauheen pitkä aika odottaa, mutta eiköhän tää aika mee nopeesti :)

Mulla on kans ihan hirmu nälkä koko ajan!! Ja jano. Töissäkin pitää huolehtia että vesipullo on lähellä, mutta sit saakin juosta vessassa. Lauantaina töissä kävin tunnin sisällä 4kertaa pissalla.

Ilmoittaudun varovasti kesäkuun odottajiin mukaan. Ikää 32, ensimmäistä odotetaan, la 15.6, takana kohdun ulkoinen ja pari keskenmenoa. Yritystä ollut jo useampi vuosi...

Plussasin eilen, viikot 4+2. Edelliset menkat tosin oli omituiset, tavallista paljon niukemmat ja kesti lyhempään, alavatsakin ollut jotenkin omituinen jonkun aikaa. Muita oireita ei tosin ole, joten varmaan tästä kierrosta tärpännyt. Noiden edellisten ongelmien vuoksi menossa ultraan parin viikon päästä varmistamaan että kaikki ok ja silloinhan se varmaan la:kin tarkentuu.

Sormet ja varpaat ristissä, että tällä kertaa olisi toisin ja kaikki menisikin hyvin.....

Hei vaan, täällä yksi lisää joka sai plussan viime viikolla. Laskettuaika olisi 8.6. Toinen lapsi kyseessä, poikani on 1v4kk. Asun Usassa, naimisissa kohta 8v, hui kun aika rientää! Luin jo edellisen raskauden aikana täällä keskusteluja, en vain itse ehtinyt kirjoitella. Katotaan kuinka nyt käy! Ei olla kerrottu vielä kellekään, kuun lopussa olis seuraava lääkärissä käynti, toivottavasti kaikki menee hyvin ja voin alkaa iloitsemaan kunnolla.

Onnea kaikille plussanneille <3
Meitä alkaa olla jo hyvin porukkaa kasassa, toivotaan että kaikki pysyvät mukana loppuun asti!

Mä taas viime yönä pelästyin ku poika heräs ja kävin laittamassa tutin ni ei ollutkaan pissahätä! Heti tuli kaikki kamalat asiat mieleen että jos nyt oireet loppuu niin varmaan tulee taas keskeytynytkeskenmeno :'(
Viimeksi siis np-ultrassa rv11+4 todettiin että pikkunen on kuollut jo rv6+ eli nyt elellään jännittäviä/kamalia aikoja.

Onneksi reilu vk päästä on ultra, saa ehkä jo pikkasen mielenrauhaa sen jälkeen.
En vaan tiedä miten tän vk vielä kestää sekoamatta???

Moi kaikille!

Josko sitä uskaltais jo itsekin ilmoitttautua...

Plussaa testistä 29.9.  

Esikoinen kohta 6v. IVF-tyttö.  Tämän jälkeen epäonnistunut Pas 06.
Luonnollinen raskaus uuden puolison kanssa 2010. Keskeytynyt jossain vaiheessa. huomattu ekassa ultrassa.Tyhjennys lääkkeillä. Syytän sikainfluenssapiikkiä.....

IVF-hoito 2010 loppuvuodesta alkioita selvityi 6 kaksi siirrettiin. Negatiivinen testi. 2011 alkuvuodesta epäonnistunut Pas hoito joka keskeytetty. Uudella yrityksellä Pas 2 alkion siirto. Negatiivinen testi. Kesätauko jonka jälkeen nyt syyskuussa Pas yhden alkion siirto. Plussa!!!!

Vieläkin hieman epävarmana kunnes pääsen 2 vkon päästä sairaalaan ultraan.

Kiitokset ginessalle ;) Ihan hassua!

Mä tein yhden testin lisää. En usko, että olen raskaana ja silti ne viivat vaan tulee siihen tikkuun. Mun pitäisi kyllä uskoa, koska mun naama repesi näköjään taas samantien ja itkin ja raivosin koko eilisillan - en mistään :D Mies vaan totes, että "jee taas tätä vaan 9kk.." meinasin raivostua siitäkin, vaikka vitsi se oli. Tytön kanssa menee hermot kokoajan, vaikka yritän parhaani. Viimeksi mua ei oksettanut tällä tavalla, ilmeisesti sanonta jokainen raskaus on erilainen pitää paikkaansa.

Toivon erityisesti paljon hyvää onnea matkaan heille, kenellä ollut menetyksiä ja vaikea matka tähän plussaan!

Viime yön unet taas 5h, tuo lapsi varmaan tietää, että äiti tarvitsisi nyt unta ja kiusaa mua tahallaan ;)

Heippa kaikille!

Ilmoittaudun joukkoonne. Testi tehty ja neuvolaan soitettu, neuvolasta väittivät että la ois toukokuun lopussa, mutta kyllä se taitaa kesäkuulle kuulua, ultrataan kuulemma ensimmäisellä käynnillä jo, niin tekivät esikoisenkin kans. Eli toinen tulossa, jos tässä nyt vielä itsekkään uskoo niin :)

Täällä olisi yksi odottelija kans. Mulla oli alussa hirveen vaikee saada kunnon plussaa ja siksi olen hirveän epävarma vieläkin. Suomi24 Odotus LA Kesäkuu 2012:ssa oon kirjotellu jo tovin ja nyt sitten löysin tänne. :)

Mulla siis yks lähes tulkoon 2-vuotias poika. 10/09 :) Muutettu on toiselle paikkakunnalle välissä ja nyt kaikki uutta taas täällä. Paikkoja saa taas neuvolassa hakea ja ultrista sun muista en tiiä missä tehdään. Ylivieskalaisena saa päättää meneekö synnyttämään Oulaiskankaalle vaiko Kokkolaan. Kokkolassa on esikko tavattu ekan kerran ja mitään moititavaa paikasta ei ole, mutta kiinnostaa tuo Oulaiskangaskin toisaalta, ku on hiukka pienempi laitos.

La olis siis 5.6 omien laskujen mukaan ja eka neukku vasta 4.11. vielä siis odotettavaa.
Täällä oireina väsymys, pisuttelu ja ruokahaluttomuus. Ajoittain meinaa vähän turvottaakkin. 

Epäuskoisena vielä tänä aamulla piti viikkonäytöllisen testipuikon kanssa testailla ja sen mukaan 4-5 vko menossa. Laskuri viime menkoista 4+4 että oli ne edelliset menkat sitten oudot kai muuten vaan. Neuvolaan soittelin kanssa ja sain ultran jo kahden viikon päähän ja neuvola-ajankin olis antaneet mutta ei uskaltanut sitä vielä ottaa kun edellisenkin kerran sen joutui sitten perumaan kun ei ultrassa mitään elävää löytynytkään. Neuvolan täti oli onneksi ymmärtäväinen ja pyysi vain soittamaan ultran jälkeen ja sopimaan sitten sinne ajan.

Aika kärsimystä tulee olemaan tämä 12 vuorokautta, 12 tuntia ja 10 minuuttia tuota ultraa odotella, malttia, malttia....

Onnea kaikille odottajille, toivotaan että kaikki pysyvät mukana.

Hei kaikille! Ilmoittaudun kesäkuisten odottajien joukkoon :) Olen 25v. ja toinen raskaus kyseessä, esikoinen on nyt 1v1kk eli jos kaikki menee hyvin, niin ikäeroa tulee sen 1v10kk. Vantaalla asustellaan ja koska ekan synnytyksen aikana tykästyin tuohon Jorviin, niin sinne on tarkoitus mennä tämä kakkonenkin pulauttamaan  Miu82 onkin mulle tuttu tuolta 2009 elokuisista ja taas mennään vaan kuuden päivän erolla lasketuissa ajoissa :D

Tein vielä tänä aamuna yhden testin, koska aiemmat oli sen verran haaleita. Nyt oli tummunut viiva aika lailla viime testiin verrattuna, mutta koska oon tällänen ylistressaaja, niin teen varmaan vielä tällä viikolla yhden testin 

Onko teillä muilla minkä(än)laisia oireita? Mulla ei kai oikein oo, tai no ärsytyskynnys on joku -100 ja välillä etenkin iltaisin jomottaa mahaa/selkää, niin ja sitte on sellasta tosi ärsyttävää hormonipäänsärkyä. Viime raskaudessa ei muistaakseni ollu kummempia oireita kuin että rv 6-10 ei tehny syödä mitään liharuokaa (siinä meni joulukin hyvin kevyin sapuskoin :D )

Onnea kaikille plussanneille!

Pitu JES!! HYVÄ!! Mennään taas samoilla urilla ;) Sun pitäs vissiin houkutella mut jotenkin sinne Jorviin mukaas, koska mä oon miettinyt tosiaan tota NKL / Kättäri akselia ennemmin..

Oi vitsi, vähänkö ihanaa, kun nyt voidaan sitten taas yhdessä ihmetellä ja muksuilla on samat ikäerot. Pitää kyllä tehdä treffit tässä niin päästään asiaan? :)

Ainiin edit : Oireita? Hervoton akne, väsymys, nälkä, vatsaa juilii usein ja oon niin saatanan kiukkunen/itkunen. HÄVETTÄÄ ;)

Takaisin