Plussanneet

Täältä ilmottautuis kanssa yks odottaja mukaan. Tänään aamulla tein testin. Selvis sitten syy väsymykselle ja ajoittaiselle etovalle ololle sekä pienille nipistyksille masussa. Laskettu aika varmaan ajottuu johonkin 24.4 tienoille. Kierto hieman epäsäännöllinen niin täytyy kattoo mitä ultra sitten joskus näyttää.
 
ihana,onnea yksisarvinen! :) no kun mullakin näyttäis joku laskuri että 20.4 mutta kun kävin neuvolassa niin se sanoi 16.4 ,niin en tiedä mitä tässä sanois:D ei oo väliä milloin se syntyy huhtikuussa kunhan kaikki menis hyvin :O onko sulla sitten semmosta oloa että menkat alkais mutta ei alakaan ja sit kun jotain tulis housuun koko ajan :D
 
Heippa ja onnea kaikille tuleville huhtikuun mammoille! Täällä plussatesti tehty jo viime viikolla, mutta nyt alkaa uskomaan, että tää on totta... Oon 28, mies 29, aktiivista yritystä 2,5 vuotta. Viime elokuussa varhainen keskenmeno. Nyt tehtiin lääkeavusteinen inssi... La olis 21.4.2012, jos vaan pysyy mukana, nyt vasta 4+4, joten saa nähdä...
 
Onnea hepa 83 :))) mitäs onko  sulla ollu mitään oireita? :) ja miten kaikilla pystyyttekö enää juomaan edes kahvia? 
 
Kiitoksia jame! On tosiaan oireita; rinnat älyttömän kipeät ja nännit myös. Alkuun oli tosi kylmä vaikka olin auringossa, nyt hikoiluttaa koko ajan. Nälkä on ja pientä kuvotusta, mutta onneks ei ainakaan vielä pahoinvointia:) Pääkipua ja repäisykipuja on päivittäin. Jossain vaiheessa mietin, että oonko lukenut liikaa oireista kun mulla tuntui olevan kaikki:) Pahin oire on väsymys, onneks ollaan vielä lomalla, niin saa nukkua niin paljon kuin haluaa. Mietin, mahtaako hormonit mitämåistelin korostaneet oireita... Ja jame, kahvi tosiaan maistuu kauhealle:)
 
Nyt olis neuvola aika varattu 12.9 ja ultra 9.9.. Ultraan pääsen ku on niin epäsäännöllinen kierto ollu ettei siitä LA:sta oikeen tiiä.. Ultraa odotellessa sitten vaan... 
Onnea Hepa83!
 
Heippis kaikille!

Täällä on positiivinen testi tehty, tai oikeastaan 3kpl :-)))) LA on vau:n laskurin mukaan 25.4. Meille on toinen lapsi tulossa, ensimmäinen on nyt 1v9kk, joten suurinpiirtein 2,5vuotta tulee ikäeroksi, mikäli kaikki menee hyvin :-) En ole aikaisemmin täällä kirjoitellut, mutta nyt ajattelin liittyä joukkoon mukaan. Me ajateltiin miehen kanssa mennä yksityiselle varhaisultraan. Mua sen verran mietityttää, että onko siellä masussa kaikki hyvin, toivottavasti.

Onnea kaikille plussanneille!
 
Onnea kaikille uusille plussanneille! Ja ihanaa, että Hertta ja sinisiipi teidän masuissa kaikki hyvin:) Voi kun aika menis nopeesti ja pääsis itsekkin jo ultraan, mut se vaan tuntuu matelevan kun ollaan pojan kanssa kotona.
Täällä tulis jo kohta 7 viikkoa täyteen :) Eli onhan se aika kulunu sitte kumminki :) Ja alkaa taas olla tota kuvotusta...Mukava siis vaihdella kakkavaippoja :D
 
Sanovat että toka raskaudessa tunnistaa vauvan liikkeet jo paljon aikaisemmin kun tietää miltä ne tuntuu, no ainakin nyt täytyy tätä kompata vaikka onkin käynyt  mielessä voiko ne nyt ihan näin alussa sentään vielä tuntua. Mutta taitavat olla vaannoita alavatsa tuntemuksia...=)  Perjantaille mulle varattiin niskapoimu-ultra vaikka se on  aivan liian aikaisin, ilmeisesti ajat on niin kortilla  tai sitten se vaki nvla-tätin sijainen ei vaan osannu hommaansa, noh eipä ole mun ongelma, saavat sitten antaa mulle uuden ajan jos nyt ei näy mitään vielä.  Omien laskujen mukaan ja kotitestinkin oisin  vasta 6+5 perjantaina!?? Että tämmöstä ihmettelyä täällä, noh pääsenpäs moikaamaan uutta tulokasta jo varsin varhaisessa vaiheessa... ja toivon että kaikki menis loppuun asti hyvin tietenkin... =) Ellei sitten olla vaan laskettu olemmat päin puuta... mene ja tiedä...
 
Täällä ilmoittautuu mukaan plussanneisiin eilen testin tehnyt. Laskurin mukaan la olis 25.4. Neuvolaan tai mihinkään en ole olllut vielä yhteydessä. Odotan toista lasta. Esikoinen on nyt 1v ja 2kk, joten kivat vajaat 2 v tulee lapsille ikäeroa.

Raskausoireet tuli esille jo ovulaation paikkeilla (oletetun) ja aavistelin jo viikko sitten, että olisiko heti tärpännyt. Me aloitimme "yrittämään" raskautta siis tästä kierrosta ja heti tärppäsi!! Uskomatonta! Oireina on ollut väsymystä, unettomuutta, alavatsan kipuilua pitkin kuukautta, huimausta, ahmimista, hajuaistin herkistyminen, pientä vuotoa kiinnittymisvaiheessa ja nyt rintojen aristusta.

 
Nonni. Eka neuvola takana ja kaikki arvot oli oikein hyvät. Sama lähtöpaino tuli neuvolakorttiin kuin ensimmäisen lapsen kohdalla. Sain siis just tiputettua 15kg ja "nalli napsahti" :D Ensimmäisen raskauden kohdalla ei kyllä tullu kuin 9 kiloa ja nyt tämän kohdalla tsemppaan ettei raskauden jälkeen sitten paino pääse kohoaan.

Äh, niistä verikokeista en kyllä tykkää. Mies nakkas vitsillä, että saan purra sen sormea, mutta ei kyllä antanu ees lähelle sormeaan. Laittoi nimittäin synnärillä sormen suuhun, kun oli loppupunnaukset ja rusto kuulemma vieläkin rutisee ;D

Ihana kun neuvolatätikin oli niin mielissään meidän puolesta, tuli heti halaamaan ja oli ollut tosi iloinen nähdessään meidän nimen ajanvarauksissa :)

Ultra sitte 15.syyskuuta ja seuraava neuvola lokakuun alussa.

Upeita vointeja kaikille!
 
Onnea kaikille plussanneille!!

Täällä varattu varhaisultra ja se on 5.9 :) Ensimmäinen neuvola 20.9.

Täällä ei juuri oireita ole, väsymystä ilmassa. Nukun selvästi sikeämmin mitä aikaisemmin. En ees herää aina yösyötöille. Mies siis syöttää, mutta oon aina aikasemmin kuitenkin heränny tähän.

Tuplarattaita kävin jo eilen hiplaamassa ja löysinkin meille rattaat, mieskin tykästyi joten nyt vaan kyttään tarjouksia :)
 
Muru2012 Ekassa neuvolassa ei katsota kohtuun, ei Oulussa ainakaan. Ei ne mitenkään varmista raskautta. Meillä ainakin ekassa neuvolassa saatiin kaikenmaailman lippuja ja lappuja. Katottiin paineet ja paino.
 
Varasin tänään varhaisultran, se on jo 5.9. Neuvolaan menen ensi viikolla.

Kävin jo ostamassa muutamia vauvanvaatteita ja tänään löysin Lidlistä 2kpl masutuubeja neljällä eurolla :)

Nyt on pahin ruuanhimo hellittänyt, samoin alun alaselkäkivut. Vatsaan koskee varsinkin iltaisin (siellä varmasti tapahtuu jo jotain), ja yleensä n. klo 20 maissa tulee totaalinen väsymys.
 


_Malla_ kirjoitti:
Varasin tänään varhaisultran, se on jo 5.9. Neuvolaan menen ensi viikolla.

Kävin jo ostamassa muutamia vauvanvaatteita ja tänään löysin Lidlistä 2kpl masutuubeja neljällä eurolla :)

Nyt on pahin ruuanhimo hellittänyt, samoin alun alaselkäkivut. Vatsaan koskee varsinkin iltaisin (siellä varmasti tapahtuu jo jotain), ja yleensä n. klo 20 maissa tulee totaalinen väsymys.

vai oot kerenny jo ostoksia tehdä :) ihanaa!! Itekkin sitten kun olot alkaa helpottaa, mulla on ollut suht rankkaa kyllä tämä alkuaika.. :S  nytkin alaselkä aivan tulessa.
Missä vaiheessa sun raskaus on menossa?
 
Ei sitä voi ymmärtäää, ei. Ei sitä voi tajuta, ei. Kyyneleet valuvat virtana, vaikka en oikeastaan itkekään... Varhaisultrassa alkio vastasi viikkoja 6+1 eli aivan liian pieni. Gyne meinasi, että mahdollisesti siellä olisi voinut olla havaittavissa sydämen syke... en oikein usko. Halusi kuitenkin, et tulen vielä viikon päästä uudelleen ultraan. Ovulaatio nähtiin ultralla, eka raskaustesti näytti + jo 3+4 viikolla, et alkion pitäs olla 7+ viikkoa. Eli ainut selitys sille on, et kehitys on viikko sitten loppunut. Raskasta tästä tekee sen, et mun raskausoireet vain pahenee päivä päivältä. Elä näiden oireiden kanssa sitten, kun on 95% varma, et meille ei vauvaa synny huhtikuussa. Alan asennoitumaan jo siihen, että meidän pikkuinen ei jaksanut ottaa elämänlangasta kiinni. Viikon päästä tyhjennetäänkin jo kohtua...
 
Voi ei, Yksisarvinen. Paljon voimia ja jaksamista! Tiedän niin miltä susta tuntuu.. Aikoinaan kun olin itse ekaa kertaa raskaana ja menin 12 viikolla ultraan niin ei löytyny ku 8. viikolla kuollu sikiö. Se oli ihan hirveetä. Sen jälkeenkin on ollu 2 kesken menoa. Mutta toivotaan että se syke sieltä viikon päästä näkyis..
 
voi yksisarvinen..olo on  varmasti maailman kurjin mutta toivotaan ja uskotaan nyt kuitenkin että viikon päästä sieltä löytyis pikkuinen pomppiva sydän.. <3
jos ei niin minäkin tiedän miltä susta tuntuu, valitettavasti.. itkettää sun puolesta.. emoticon

 
yksisarvinen. kovasti nyt voimia ja jaksamista sulle ja miehellesi!! toivon sydämeni pohjasta että kaikki kääntyisi parhaiten ja pikkuisen sydän tykyttäisi kun ensi viikolla menette gynelle <3 joku joskus sanoi että "raskaana kunnes toisin todistetaan", joten älä vielä luovu toivosta, vaikka se varmasti hyvin vaikeaa onkin..
mä sain kans kesäkuun alussa keskenmenon, se oli hirveetä :(
 
Takaisin
Top