Plussanneet

Täältäkin ilmoittautuisi yksi teidän joukkoo. Täällä onkin jo tosi paljon väkeä :D
Plussasin viime viikolla. Tarkasta la:sta ei tietoo. Mul on tullu vasta yhet menkat synnytyksen jälkeen joten en tiiä kierron pituutta. Eka ultra on elokuun puolessavälissä, eiköhän la sitten selviä.Toinen lapsi ois tulossa. Eka synty joulukuussa 2010.
 
Plussa tuli eilen! Pääsen vielä maaliskuun odottajiin. L.a. olisi 31.3.2012.
Jee, ehdittiin jo hetki odottaakin, että milloin tärppää. Monissa kierroissa kauheat valeraskausoireet. Nyt ei oikeastaan mitään, niin ajattelin, että nyt varmaan oikeasti onnisti ;)
Tänään olis rv 4+3. Neuvolaan en ole vielä ehtinyt soittaa. Ensimmäinen lapsi siis tulossa ja miehen kanssa hämmentyneen onnellisia tästä uutisesta. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Pissalla kävin jo viikonloppuna jatkuvasti, öisinkin ja sama meno jatkuu. Muita oireita en ole vielä huomannut, omena maistui jotenkin oudolle äsken(?).
 
Hurjan Paljon Onnea Silli!! Täällä myös plussattiin vastikään, viime lauantaina :-) LA osuisi neuvolan tädin mukaan maaliskuun lopulle, joko 31.3-12 tai sitten tämän vau:n laskurin mukaan 1.4.-12. Ei ole väliä, kunhan se sieltä joku päivä maailmaan putkahtaa!!!
..tätä raskautumista on odotettu niin kovasti..!! Olemme niin täydellisen onnellisia mieheni kanssa! IHANAA!!
..yllättynyt olen kyllä oireiden "lievyydestä", kuvittelin, että olisin kaksinkerroin pää pytyssä 24/7..mutta ei oikeastaan muuta kuin rinnat arat, etenkin nännit. Välillä kuvottava olo, etenkin autossa. Kaikki hajut tuntuu vahvempina nenään.. iltaisin väsähdän kasin maissa ihan totaalisesti, paitsi tänään kun vetelin niin pitkät päikkärit päivällä. Mahaa nipistelee/ vihloo välillä, joitain kertoja päivässä..Niin, ja aivan järkyttävä turvotus alavatsassa! (mutta selittyy varmaan tuolla kaalikeiton ja herneiden syömisellä)

..nyt kuitenkin peiton alle ja huomenna taas uuteen aamuun ihanan salaisuuden kera :)  (raskaudesta ei olla vielä lähipiirille kerrottu, yritetään pitää salassa ehkä sinne viikolle 12 asti...jos maltetaan..:)

 
Itse tein eilen raskaustestin ( itseasiassa kaksikin :D), ja positiivista näytti. Laskurin mukaan LA ois Maaliskuun lopulla. :)
 
Heippa! Olen jo pari päivää pohtinut uskaltaudunko jo tänne teidän joukkoon.. ja niin no kai mä sitten uskaltauduin. Siirryin tuolta pidemmän kaavan mukaan-porukasta tänne, kun sunnuntaina testi näytti vihdoinkin sen plussan. LA olis laskureiden mukaan 31.3 ja tänään mennään päivissä 4+5. Jännittää ihan sairaasti ja tietyllä tavalla myös pelottaa, että mitä jos kaikki ei olekaan hyvin.. no mutta sen näkee sitten.

Nyt siis täällä ja toivotaan kaikille tarrasukkia ja ihmisliimaa!
 
Kyllä munkin on nyt liityttävä. Plussa tuli testiin jo maanantaina, mutta aikani oon tässä pohdiskellut uskaltaako uskoa raskauteen ja liittyä:) Mulla siis 1-vuotias tyttö ennestään ja nyt olis toinen tulossa! Laskureiden mukaan la olis suunnilleen 30.3. Edellisessä raskaudessa, enkä muutenkaan oo keskustelupalstoja pahemmina harrastellut muuten kuin lukemalla, mutta aattelin josko nyt yrittäis vähän itekin osallistua:)
 
Hei täällä kans ilmottautuu mukaan yksi jolla on Ultran mukaan La 1.3 ja kuukautisten mukaan 29.2 mut veikkaan et menee maaliskuun puolelle.. toinen lapsi kyseessä... eka nyt 10kk.
 
Valtavasti onnea kaikille plussanneille!!! <3 :) Täällä siis porskutellaan nyt RV 6+6. Huomenna 7 viikkoa täynnä ja keskiviikkona on varhaisultra ja jännittää niin pirusti, että näkyykö ne sydänäänet vai eikö ne näy vai mitä siellä näkyy :/ Jotenkin sitä koko ajan epäilee tätä omaa raskauttaan kun oireita ei oikeastaan ole minkäänlaisia. Tosin jokainen raskaus on ainutlaatuinen mutta silti pistää miettimään...Mites teillä muilla pyyhkii? :)
 
 Heihei :)

täälläkin yks plussannut. plussasin jo nelisen viikkoa sitte ü aika yllätys meille, kun tuntuu että juuri ja juuri saimme edellisen "raskausprosessin" päätökseen. Esikoinen plussatessa 2kk ja 3vk :D yllättävänki positiivisellä mielellä olemme varsinkin nyt kun alkujärkytys on saatu päätökseen:) nähtäväksi jää tuleeko ikäeroa edes 11kk ;)

 
Hei kaikille! Täällä yksi maalisodottaja, LA 25.3 eli 6+1 tänään... Minulla on jo huomenna varhaisultra aiempien epäonnistumisten takia, joten jos siellä kaikki hyvin niin uskallan hiukan hengähtää ja uskoa että tämä on totta! Jännittää...
 
Meillä plussattiin 11.7, samana päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa! Jotenkin kamalaa, kun tiesi raskaudesta jo niin alussa.. odotus tuntuu niin pitkälle. Ekassa neukussa käytiin, kun viikkoja oli tasan 7, nyt viikot 8+3. Ultraan mennään ensikuussa viikoilla 12+1 :) Jänittävää! Laskettu on 20. maaliskuuta.
 
Heippa!
Täällä 20v mamma odottaa pikkukakkosta. Plussasin rv 4+1 ja nyt menossa 7+6 ja LA on 24.3.2012.
Isosiskon roolia toimittaa Tinja (s.26.2.2010)
 
Moikka:)
Täällä kans testi näytti pari viikkoa sitten plussaa ja eilen olikin jo eka neuvola:) raskausviikkoja olis nyt 7+4 ja laskettu aika olis sit 27.3. Innolla odotamme pikkusiskoa/veikkaa puoltoista vuotiaalle pojallemme, vaikka tää raskaus onkin järjestänyt sellaiset olot että HUH ja masukin niin turvoksissa että näytänkin jo ihan oikeasti raskaana olevalta:D 
 
Takaisin
Top