Plussanneet

Täällä olis kans yksi maaliskuinen :) 18.3 LA laskurin mukaan, ennestään meillä on 1v 2kk esikoinen. Eilen on plussattu ja uutista sulateltu.. Tarkoitus oli pikku hiljaa alkaa yrittämään toista, se napsahtikin sitten heti kerrasta. Neuvolaan en ole vielä soittanut, ajattelin viikonlopun jälkeen soitella.
 
Heipä hei :) Tein reilu viikko sitten positiivisen testin ja viikkoja olisi nyt 6+3. Laskettu aika neuvolan mukaan 5.3.2012 ja lapsi on meille toinen :)
 
Taidanpa liittyä ketjuun:) Laskettu aika vau:n mukaan 12.3. ja eka neuvola 26.7. Esikoista odotellaan ja ikää itellä plakkarissa 32v... Pahoinvointia ei vielä ole ilmennyt ja toivottavasti ei ilmenekään. Kenellekää ei asiasta ole kerrottu....jos vielä jonkin aikaa malttais pitää salassa:)
 
Mulla ei oo ollu oikeestaan oireita vielä, jos ei niitä ihan ensimmäisiä alavatsan nippailuja lasketa mukaan. Tosin viikkojakin on vasta niin vähän, että pahin on varmaan vasta edessä päin :D Lähimmille ystäville on kerrottu, mutta ei kenellekkään sukulaisille vielä, koska mikään ei kuitenkaan oo "varmaa" ennen ensimmäistä ultraa. Onko teillä muilla ollu millasia oireita?
 
Eipä pettänyt kroppa tälläkään kertaa, tänään vihdoin tuli plussa viikoilla 4+4 =) LA olisi siis tosiaan 21.3.
 
tänään sitten testi tehty ja plussahan se vihdoinkin oli  :) nyt olisi siis 4+4
LA on laskurin mukaan 21.3
 
Taidan liittyä teidän plussanneiden jatkoksi. Testin tein pari päivää sitten ja laskettua aika olisi näillä näkymin 22.3. Tämä olisi meille toinen lapsi, toivottavasti pysyy matkassa loppuun asti. Neuvolaan en ole vielä ees soitellu.
 
Heippa vaan kaikille ja PALJON ONNEA kaikille plussan saaneille! 
Minäkin tosiaan sain "plussan " ja LA ois 12.3.2012. Ensimmäistäni tässä odotan ja todella toivon, että kaikki menisi hyvin kun 2 kesken mennyttä takana.
 
Tämä mamma kävi aamulla ultrassa ja sen perusteella la siirtyikin helmikuun puolelle :) siirryn siis helmikuun odottajien messiin. Vointeja kaikille :)
 
Ensimmäinen tulossa, LA 15.3.12 ja rv 5+5. Tämä tuli vähän yllätyksenä, kun evra petti. Mutta mie oon valmis, mutta toinen osapuoli vasta yrittää koota ajatuksia tähän asiaan. Toivon totisesti, ett kestää mukana. Neuvola on vasta 18.8 täällä. Aikaisemmin olisin jo tahtonut mennä sinne, mutta ei auta...
 
Heippahei!!!

Paljon onnitteluja kaikille ihanille plussanneille!! <3

Täällä olisi kanssa viikonloppuna plussanut rv 6+4 !!! eli LA olisi näillä näkymin 9.3.2012 !
Neuvolan sain vasta tänään varattua ja olisi 10.8.2011 ...
Melko yllätyksenä tuli, itse en yhtään osannut varautua, kun ei aiemminkaan ole näkynyt, mutta toisin kävi, 2x 2-viivaa tuli lauantaina 16.7.2011 ja tuo puolisohan on aivan innoissaan! ;) Hurjasti kyllä jännittää, kun ensimmäinen vasta tulossa ja ikää tulee joulukuussa 20v. :) mitenhän tässä selvitään, kun viellä päälle painaa tyypin 1 Diabetes... :S

Odottamisen iloa kaikille! <3
 
Heipähei!

Täältä ilmottautuu yksi positiivisen saanut! Testin tein eilen, 19.7. kun menkat oli 12pv myöhässä ja niin vain kaksi punaista viivaa ilmestyi välittömästi. Ei mitään oireita.
LA on neuvolan koneen mukaan 12.3.12, eli rvt nyt 6+2, toinen lapsi kyseessä. Esikoinen nyt 1v 3vkoa eli ikäeroa tulee sen 1v 9kk.. Mies ei tykkää yhtään. Eka neuvola 4.8. klo 10.
Puskista tuli raskaus, ei yritetty ja tulevaisuudensuunnitelmatkin oli ihan toiset, kouluun hain just keväällä.. En tiedä vielä mitä mun pitäis ajatella.. Ei itketä eikä naurata :)
 
Heippa kaikille!

Ja onnea tietysti kahdesta viivasta itse kullekin! Mä voisin vielä varovasti liittyä joukkoon, vaikka en tätä todeksi meinaakaan uskoa. Menkat on vasta päivän myöhässä, mutta hätäisinä ehdittiin testata jo kahteen kertaan. Ekassa oli melko selkeät kaksi viivaa, ja tokan kohdalla ei ole epäilystäkään viivojen määrästä, eli kai tää pikkuhiljaa uskottava olisi. :) Huomenna tehään kyllä vielä digitaalinen testi varmistukseksi.  :D

Eka olisi matkalla meiän luokse ja vaun laskurin mukaan la 29.3. Hassua on se, että en yhtään osannut odottaa, että nyt olisi tärpännyt, kun ei ollut sen kummempia oireita kuin edellissilläkään 7 yrityskerralla. Sekaisin on pää, mutta ihanaltahan tää tuntuu, toivottavasti vaan kaikki menee hyvin. :)
 
Heissan kaikille =)

Ihana lukea kuinka paljon on naisia samassa tilanteessa, itselläni kun on ensimmäinen TODELLA toivottu ja yritetty raskaus vihdoin käynyt toteen. Laskurin mukaan laskettuaika olisi 17.3.2012 ja tänään alkaa raskauden 7.viikko. Neuvolaan on varattu aika, 3.8.2011.
 
Jospa sitä uskaltaisi ilmoittautua plussanneiden joukkoon. Kolmas lapsukainen tulossa.  La näillä näkymin 31.3.12 Vanhemmat lapset ovat jo 8- ja 10-vuotiaat, joten pientä iltatähtöstä odotellaan ihan höpsöinä koko perhe
 
Heippa!
Täällä on plussattu tänään ja la todennäköisesti 30.3.12. =)
Toista ootan ja esikoinen on syntynyt 4.9.10 =)
 

Uskaltaudun nyt miekii ilmoittamaan itestäni täällä. Olen muutaman päivän taustalla seuraillut.
Plussasin reilu vko sitten, LA pitäisi olla 24.3.12.

Ensimmäinen rakkauden hetelmä olis tuloillaan meille. ♥
Toivotaan että kaikki menee hyvin. Vointeja kaikille! :)
 
Mulla on alkuraskauden ultra nyt torstaina 28.7., jossa sit katsellaan ja ihmetellään, ett milloinkas sitä pientä uskaltais toivoa tulevaksi varmemmin :). En malttais odottaa!
 
Eilen tein testin ja plussaa tuli. Meidän esikoinen :) Olin ihan ihmeissäni, vaikka lapsi kyllä todellakin oli toivottu, mutta olin ollut ilman ehkäisyä jo viime vuoden syyskuusta, emmekä ole mitenkään erityisemmin yrittäneet :)
LA mulla siis 27.3. Eli tällä hetkellä 5.RV meneillään, eli ihan alkumetreillä ollaan :)
Tekisi kauheasti mieli kertoa etenkin omalle äidille, koska isäni kuoli vastikään ja hänestä tulee ensimmäistä kertaa mummo, olisi kiva kertoa välillä positiivisia uutisia, mutta en tiedä vielä.. Uskaltaisikohan? Toisaalta mikäli tulee keskenmeno, niin minä ja mieheni varmaan eniten pettyisimme.
Joka tapauksessa onnittelut muillekin tuleville äideille, toivotaan että kaikki menee hyvin! <3

 
Takaisin
Top