Plussanneet

sanna91

Oman äänensä löytänyt
Taidan olla ensimmäinen joka on plussannut maaliskuulle :)
Elikkä tämä olisi minun kolmas lapsi ja LA on 4.3.2012
 
moi tän koneen mukaa mul la aika on 3.3.2012 mut en ole raskaus tehtiä viel tehny lauantaina olis menkkojen alkaa mut ei ole viel alkanu pitäis raskaus testi tehä toinen tulossa
 
Täällä kans plussattu muutama päivä sitten ja laskurien mukaan LA olisi 4.3. ja esikoinen tulossa :)
 

Esikoista odotellaan ja rv 5+1 netin laskurin mukaan. Ensimmäinen neuvola 12.7 ja jännittää uskomattomasti koko raskaus. Ei oo vielä edes kunnolla osannut sisäistää, ehkä sitten paremmin kun on ensimmäinen ultra tai kuulee sydänääniä :) 20-vuotias olen. 

Olisi mukavaa vaihtaa jonkun kanssa ajatuksia? :)

 
Netin laskurin mukaan LA ois 1. tai 2.3.2012. Saas nähä miten muuttuu.. Neuvolaan soittelin perjantaina ja terkka sanoi, että jos olisi karkausvuosi ensivuonna, niin jnnäksi menisi :) Eli LA saattaa heilahtaa vielä helmikuun viimeseen päivän tai pysyä tuossa maaliskuun alussa.

Toivotaan, että tämä toukka pysyy mukana matkassa, edellinen meni kesken melko alussa. Ensimmäinen lapsi olisi meille. Ja enemmän kuin tervetullut :) Eka nevolakäynti on vasta 3.8., koska nlan porukkakin on heinäkuun lomalaitumilla. Sinne asti pitäis malttaa odottaa! Houkutus varhaisultraan yksityisellä olisi melkoinen..
 
Ilmoittaudun mukaan :) Edellispäivänä plussasin kolmella raskaustestillä (eihän sitä meinannut uskoa todeksi), mutta huomenna maanantaina aion kyllä vielä alkaa järjestämään aikaa labraan verikokeelle. Netin laskurilla LA olis 9.3. eli nyt olisi menossa vasta rv 4+1 esikoisen kanssa <3

Aivan alussahan ollaan, mutta pakko tätä on jo jossain saada hehkuttaa, kun mieheni kanssa päätimme, että sukulaisille kerrotaan vasta, kun ollaan raskaudessa pidemmällä :)

Olen 22-vuotias ja käytin hormonikierukkaa, jonka otatin pois tasan kuukausi sitten (eli 3.6.2011). Heti seuraavana päivänä alkoivat menkat ja nyt sitten plussasin... En olisi millään uskonut, että moista voi edes tapahtua!
 
Täällä LA laskurin mukaan joko 8.3. tai 10.3. kierto vähän heitellyt. Eli aivan todella alussa. Ensimmäinen tämä olisi, yksi km takana.
 
Jei! Eilen positiivinen tulos! LA olis 13.3, jos kaikki menee putkeen. Toinen muksu tulisi. Neuvolan varasin tänään ja pääsen JO ensi viikolla, koska sit se neuvolatäti jää lomalle. Hieman jänskättää olla taas raskaana, mutta on ollut toiveena jo alkuvuodesta lähtien.

Onnea kaikille muillekin plussanneille! Tästä se odotus alkaa!
 
Täällä myös yksi, joka saanut positiivisen (tai oikeastaan monta kun innostuin tekemään eri testeillä) raskaustesti tuloksen viime viikolla ja laskureiden mukaan LA olisi 7.3, esikoista odotellaan ja ollaan aivan innoissamme :) Neuvola varattu ja huomenna pitäisi myös ensimmäiseen ultraan varata aika...
 

Onnittelut kaikille plussanneille! :) Minä liityn myös joukkoon.. Hetki sitten tein testin ja heti kaks voimakasta viivaa läsähti näkyville, pikkukakkosta odotellaan<3 Tään laskurin mukaan olisi menossa 4+3 eli la olis 10.3.2012. Huh huh, olihan tämä aikamoinen yllätys. Meidän esikoinen kun on 6,5 kk vanha ja tuntuu, että justiinhan sitä oli raskaana ja synnyttämässä, nyt jo uutta raskautta! :O Lapsille tulee ikäeroa 1 v 3 kk.
 
Onnea plussanneille! Tein testin eilen (todella ajoissa) ja plussa tuli. LA olisi siis 20.3. Kyseessä toinen lapsi meille, ensimmäinen on nyt 1v 1kk eli ikäeroa tulisi se vajaa pari vuotta. Takana mulla on yksi keskenmeno ennen esikoisen syntymää. Toivotaan kaikille jarrusukkia mukaan, että kyytiläiset pysyy kyydissä! :)
 
Moi ja onnea muille plussanneille! :)

Täällä  plussattu eilen ja LA olis 14.3. Toinen tulossa ja esikoinen nyt siis hieman alta 11kk. Ikää löytyy sekä multa että mieheltä 22v. Edellisestä kierrosta meni kesken niin nyt otetaan rauhallisesti ja katsellaan miten tämän käy.
 
Moi ja onnea plussanneille!
Itse tein testin muutama päivä sitten ja positiivinen tulos tuli :). Tänään sit kun en heti uskonut että olen raskaana niin tein uuden ja sama tulos. Nyt kai sitä voi jo uskoa että näin on.
Ensimmäinen lapsi tulossa, LA olis 11.3.
 
Minäkin plussailin n.viikko sitten. Lasketuksi ajaksi sain 2.3. Mulla on 7-vuotias tyttö ja joka toinen viikko miesystäväni 6- ja 9-vuotiaat pojat "ennestään". Tämä tulokas olisi meille ensimmäinen yhteinen lapsukainen.
 
Hei ja onnittelut kaikille!
Täällä on toiveessa saada esikoinen 3.3. Pelottaa ja jännittää kovasti. Raskaustestit ovat näyttäneet haaleaa viivaa viimeiset kaksi keskiviikkoa. Alavatsaa on nipistellyt ja oireillut viimeiset kaksi viikkoa ja tänään oli ihan selkeästi rinnat kipeät. En ole vielä uskaltanut neuvolaan soittaa. Jos sitten elokuun puolella...
 
Hei, ja onnea kaikille odottaville! Esikoinen tulossa, LA 9.3.2011. Toivottavasti kaikki menee hyvin, eka neuvola käynti 5.8, en malta oottaa!! :)
 
Mehän ollaan sitten ihan samassa tahdissa menossa :) Täälläkin (ainakin tuon vau.fi:n laskurin mukaan) LA 9.3. ja ensimmäinen neuvola 1.8. :)
 
Takaisin
Top