Plussanneet

Heippa vaan kaikille ja onnittelut :)

Tänään plussasin, jei ja hui! Toinen siis tulossa, ensimmäinen lapsi täyttää ensi viikolla 10kk. Kovasti jännittää ja epävarma olo, kun raskaus on näin alussa, mutta samalla innoissani odotan mitä tuleman pitää. Laskettuaika siis taisi olla suunnilleen 11.3 ja nyt olisi siis menossa rv 4+2. Ensimmäinen neuvola meillä on 4.8.
 
Hei
Onnea kaikille jotka ovat saaneet ne kaksi viivaa :D

Ilmoittaudun joukkoon. Plussasin tänään, aika haalean plussan, joten ajattelin vielä huomenna uusia testin :D ja on menossa 4+1 pv. Laskettu aika olisi tuon laskurin mukaan siis 15.3 Odotan siis esikoistani, ja on aika jännä olotila :D Ei tiedä mitä ajattelisi.
 
Odotan esikoistani. Tällä hetkellä Rv 6+1, laskettu aika on 2.3.2012 :)
Ensimmäinen neuvola vasta 3 elokuuta -.-'
 
Moikka Kaikille!! Paljon onnea kaikille plussanneille :D

Mun LA muuttu 3.3.2012 :) Ja eka neuvola oli 7.7 :) Tänää tuli 6 viikoa täyteen. Mä en oo vieläkään kerinny tottua ajatukseen että tää olis kolmas lapsi ja kaikki olis alle 3-vuotiaita! :) Esikoinen synty 19.1.2010 ja toinen keskosena 26.11.2010 ja nyt kolmas!! Uskomatonta! Pikkuhiljaa kumminki ku joka kerta aattelee asiaa enemmän sitä onnellisempi olo on :) On tää vaan niin ihanaa!!
 
Kattelin tos just että aika monella on LA 3.3.2012 :D 

- Onko kenelläkään alkanu aamupahoinvoinnit?
- Joko on alkanu ällöttämään/ yököttämään tietyt jutut esim. kahvi? :)
- Joko ootta kertoneet kavereille/ sukulaisille?

Mulla tekee aina välillä aivan järkyttävän kipeetä mahassa, johtuu siitä ko edellinen tuli sektiolla. Mutta onneks ei oo kerinny alkaa pahoinvointi :) (mutta vaan ko sanoin nyttä ni ei mee kauaa ko alkaa :D)
 
Eka lapsukainen tulossa ja laskurin mukaan laskettuaika ois 7.3.2012 ja eka neuvolaki on 12.7 ja hiukkasen meinaa jo jännitystä tuntua vatsanpohjassa
 
Hello! 
Täälläkin laskurin mukaan LA olisi 4.3.2012 :D Ja eka neuvola-aika on varattu 27.7, eli vielä pitäisi jaksaa odottaa pari viikkoa..
Ensimmäinen lapsi minulle, miesystävälle kolmas :/
Vähän ahdistaa, että itselle tämä on niin uusi ja jännä juttu, mutta mies ei ole moksiskaan 
 

Kirikaze: mulla on myös samantyylinen tilanne, miehellä on jo yksi lapsi niin tuntuu juuri samalta että kaikki on minulle uutta ja toiselle ei ollenkaan.

Ja oireista että mulla ainakin on rinnat kipeet ja vähän on jo makuaistikin jollain lailla muuttunut, ihan kuin ruoka maistuisikin nyt jotenkin erilaiselta, vaikkakin olen vasta 4+3
 
Niinhän se on se ruokajuttu että alkaa maistuun oudolta. Mulla ainaki on sillai että ruoka on alkanu maistuun raudalta. tiedän pari muutaki kaveria jolla on samanlailla :) 
 
Mun on ihan pakko myös ilmoittautua mukaan, vaikka testaamaan pääsen vasta ensi viikolla!! Oireet on  niin vahvat, että ei tää voi olla mitään muuta!!
 - tasan samanlaiset hormoninäpyt ilmestyi perjantaina nänneihin kuin esikoisesta juuri ennen plussaa
 - eilen ja tänään on muutaman kerran lauennut herumisrefleksi
outoja oloja on myös alavatsalla, mutta näistä edellisistä ei voi erehtyä!

Laskettu aika olis 21.3. ja toinen lapsi olisi tulossa. Pakko mennä ostamaan testi heti huomenna, jos saisi jo sen plussan eikä tarvis jännittää =S
 
Pahoinvointia ei ole vielä, mutta hajuaisti on taas parantunut +100%. Taas saa haistella kaikkea koirankakkaa tien varsilla ja eilen sohvalla ollessa tuntui, että pää hajoo, kun joku kukan tuoksu tuli ovesta sisään ja miehen jalat työpäivän päätteeksi haisi jo perjantaina kumman pahalle :DD Viime raskaudessa haistoin aina illalla, nukkumaan mennessä mitä jos mies oli syönyt töissä jotakin ruokaa, missä oli sipulia..

Ruoka maistuu kanssa kamalalta, ei raudalta vaan enemmänkin homeelta :D Kahvia en taaskaan pysty juomaan normaaliin tapaan, kun just olin taas päässyt sen makuun, niin enää ei voi juoda kuin sen yhden kupin päivässä.

Alavatsaa nippailee ja jotekin on vielä epätodellinen olo, ettei ihan vielä uskalla uskoa asiaa todeksi. Ehkä sitten, kun kuulee ekan kerran sydänäänet. Viimeksi käytiin varhaisultrassa yksityisellä, mutta tällä kertaa ollaan ajateltu, että maltettaisiin odottaa sinne np-ultraan asti.

Mukavaa viikkoa kaikille ja onnittelut!
 
Pahoinvoinit o alkaneet täällä jo melko voimakkaina, töissä saa kokoajan juosta oksentaan jos erehtyy vettäkään juomaan ja ulkoilmatyös näillä helteillä meinaa tehä vähä tiukkaa. Väsymys on ihan kauhia ennen en oo tottunu ottaa päikkäreitä, mut nykyään tuntuu et ne ois melkein pakolliset, onko teidän muiden kohdalla ollu samaa?
 
Joo täällä kanssa kauhea väsymys koko ajan päällä..
Ja tänään taas kun pääsi kotiin aamulla(olen yötöissä) niin oli pakko mennä puhumaan norjaa vessaan :( Töissä kaikki ihmettelee, että mikä vaivaa,kun olen nin hiljaa ja koko ajan väsynyt :D Tupakoinninkin lopetin saman tien kun testin tein..On ollut kyllä aikamoiset 6 viikkoa..huh
 
Väsymystä myös.. vois vaan loikoilla sohvalla ja lepäillä, mutta kun pitäis töissäkin jaksaa käydä. Töissä oli pakko ottaa puolenpäivän jälkeen vähän lepiä, että jaksoi loppupäivän. eka työpäivä kesäloman jälkeen, niin ei nyt muutenkaan mikään virkein olo ollut töissä olla. Ja on ollu semmonen epämääräsen huono olo aina iltapäivällä. Varsinaista pahoinvointia ei oo ollu, mutta semmonen outo ällötys olo. Ja tämän kun sanoin, niin huomen aamulla varmaan laatta lentää.. :)
Muina oireina vatsan turvotus. Ihan kuin ois jo pidemmälläkin kuin sen 6+4, kun tuntuu, että päivän edetessä maha vaan turpoo ja turpoo. Lisäks mitkään liivit ei meinaa enää mahtua päälle. Mies on varsin haltioissaan tästä raskaus"oireesta", itelle on vaan vähän totuttelun paikka..
 
Heippa kaikille ja onnittelut plussista! Täällä myös yksi maailman onnellisin plussaaja <3 Esikoista odotellaan ja kovasti ollaan häntä tähän maailmaan odoteltu. Nyt jännätään sormet ja varpaat ristissä että pikkuinen pysyy matkassa mukana! La olis laskurin mukaan 10.3. Viikon päästä maanantaina olis ensimmäinen neuvola.
 
Täälä kans vaivaa kauhee väsymys mutta ko on kaks naperoa ennestään niin ei nukuta päikkäreitä! :D sillon ko saa ekan päikkäreille nii toinen herää just sopivasti syömään vaikka syömisestä on menny vaivaset 45min! :) ainut hiljanen hetki täälä meirän talossa on illalla ko molemmat saanu yöunille! :P 
 
Hei.

Voisin ilmoittua myös mukaan. 22.3 olis la laskurin mukaan ja pikkukakkonen olis tulossa. Ennestään meillä on kohta 10-kuinen tyttönen. :)
Oireita ei vielä tässä vaiheessa juurikaan ole, paitsi alamaha ja alaselkä kipuiluja löytyy..
Järkyttävästä parin päivän kestäneestä palelusta päättelin, että saattaisi olla salamatkustaja kyydissä, sillä ei tämmösillä helteillä oikeen muuten hirveesti palele. ;) Ja viiden testin jälkeen saatan jo ruveta uskomaan että pikkukakkonen on tulossa. ;)

 
Täällä ilmoittautuu kakkosen odottaja mukaan maaliskuisiin. Eilen testasin ja haalea viiva ilmestyi kontrollin lisäksi. Laskurin mukaan nyt ois rv 4+1 ja la 20.3. Esikoinen on myös syntynyt maaliskuussa eli ikäeroa lapsille tulisi n. 2 vuotta. Ensi viikolla teen vielä varmistustestin, mutta olot on sen mukaiset että ei voi erehtyä tuosta haamuviivastakaan

Oloista:
-pissattaa koko ajan
-paineen tunne alavatsalla ja aivastettaessa vihlasee oikeen kunnolla
-rinnoista tulee maitoa puristamalla, hiukan aristavat
-tänään aamulla oli vähäsen ällöttävää oloa

Puoli vuotta meillä on yritystä takana ja nyt sitten tärppäsi
 
Meillä olis Marika sit aika samat lähtökuopat =) toivottavasti mäkin saan nyt pian sen plussan tikkuun että voin oikeasti siirtyä tuolta haaveilijoista tänne!! Onnea vielä =)
 
Vielä taitaa mukaan mahtua ;) Eli 22- vuotias olen ja esikoista ootellaan. Tosi alkumetreillä mennään eli tällä hetkellä rv 4+1. Maaginen toinen viiva ilmesty testiin jo 3 päivää ennen ku kuukautisten piti alkaa. Ens viikolla pitää vielä tehdä yks testi ja varmistaa homma vielä 1599 kerran :D Varhaisultraan päätettiin mennä rv 7, koska on niin palava halu saada tietää, että onko siellä mitään oikeesti ja että kaikki on kunnossa :) Ensimmäinen neuvola 11.8. LA meillä on alustavien tietojen mukaan 20.3.2012 :)

Paljon onnea kaikille muillekkin plussanneille :P
 
Takaisin
Top