Plussanneet joulukuiset

Pitihän se tehdä vielä kaappiin jääneet pc:n testit pois.

Viime perjantaina clearbluen digital siis näytti sen 3+

Nyt viikkoja 5+5 ja tekis mieli hakata päätä seinään.. Ihan vahva plussa tuli kyllä,mutta testiviiva ei kontrolliviivan vahvuinen.

Kuitenkin aikaisemmin saanut jo selkeästi kontrolliviivaa vahvemman testiviivan,niin tässä enää tiedä mitä ajatella.

Ei pitäis selkeän plussan jälkeen enää testeihin koskea.

Eiköhän se silti kunnon plussa ole. Hormonien määräkinhän vaihtelee pissassa vuorokaudenajan mukaan. Ja sekin vaikuttaa onko juonut paljon nesteitä... Yritähän olla huolehtimatta! ❤️

Joo, kyllä. Kun on plussa saatu ni se on plussa. Kunnes tulee kuukautiset tai ultrassa löydetään jotain muuta kun elävä vauvanalku.

Näihin ajatuksiin pohjaten varasin kuitenkin neuvolaan ajan ekalle käynnille, 29.4. maanantaille. Sitten näkee ultrassa et mitä löytyy. Oli tuossa päivällä melkoisen äklöt olot taas kahvinjuonnin jälkeen, että olo oli heti toiveikkaampi ja testit kuitenkin antavat sitä haamuviivaa. Eli istukkahormoneja erittyy edelleen, vähän mutta kuitenkin.

Eiköhän se silti kunnon plussa ole. Hormonien määräkinhän vaihtelee pissassa vuorokaudenajan mukaan. Ja sekin vaikuttaa onko juonut paljon nesteitä... Yritähän olla huolehtimatta! ❤️

Kiitos,mutta ei tän testin jälkeen kovin positiiviset fiilikset enää jäänyt.. On toi jo pirun haalee plussa. PitääPloppuviikosta kattoa haaleneeko viiva entisestään,niin tietää ottaa ekassa neuvolassa puheeksi.

varm
Joo, kyllä. Kun on plussa saatu ni se on plussa. Kunnes tulee kuukautiset tai ultrassa löydetään jotain muuta kun elävä vauvanalku.

Näihin ajatuksiin pohjaten varasin kuitenkin neuvolaan ajan ekalle käynnille, 29.4. maanantaille. Sitten näkee ultrassa et mitä löytyy. Oli tuossa päivällä melkoisen äklöt olot taas kahvinjuonnin jälkeen, että olo oli heti toiveikkaampi ja testit kuitenkin antavat sitä haamuviivaa. Eli istukkahormoneja erittyy edelleen, vähän mutta kuitenkin.

Liitteet

• PSX_20190409_193608.jpg
    PSX_20190409_193608.jpg
    13.5 KB · Katsottu: 43
Kiitos,mutta ei tän testin jälkeen kovin positiiviset fiilikset enää jäänyt.. On toi jo pirun haalee plussa. PitääPloppuviikosta kattoa haaleneeko viiva entisestään,niin tietää ottaa ekassa neuvolassa puheeksi.

varm

Käy ostaan vielä digi niin saat tietää! uskon kyllä että tuo on plussa:-)

Onko täällä moni tehnyt noita Clearbluen viikkonäytöllisiä testejä? Itse kävin tänään ostaan ja nyt pissan pidättely menossa. :D

Onko täällä moni tehnyt noita Clearbluen viikkonäytöllisiä testejä? Itse kävin tänään ostaan ja nyt pissan pidättely menossa. :D

Minä tein viime pe ja tulos oli 2-3 viikkoa. Tein uudestaan tänään ja tulos oli edelleen 2-3 viikkoa. Luulin, että olisi jo tullut 3+. Nyt vähän ahdistaa..

Mä tein 24.3 silloin tuli 2-3 viikkoa ja viime pe tein uudelleen (5.4) silloin tuli 3+ :-) kaikki aamu pissasta. Tuohan mittaa nimenomaan kuink kauan on hedelmöityksestä..

Sivusta huutelen noista raskaustestien viivoista. En tiedä millä viikoilla olette testailleet, mutta joidenkin raskaustestien ohjeissa on lukenu, että raskauden edetessä viivat haalenee. Hormonimäärät on niin suuria, ettei testit osaa enää mitata niitä oikein. Toivottavasti ois vaan tämmösestä kyse :)

Raskaustestin viivan vahvuus ei kerro raskaudesta yksityiskohtaisesti mitään, erittyyhän sitä hormonia silloinkin, kun kyseessä on joku ikävämpi juttu. Haaleakin plussa on plussa, jos testi on tehty ohjeiden mukaan. (Mun ekan testin plussaa tuskin näki, miestä varten piti tosiaan tehdä uusi. :joyful:)

Ystäväni kertoi tutustaan, jolla ei HCG erittynyt virtsaan ollenkaan, viikolla 10 vasta neuvolassa testattiin verikokeella raskaus. Aivan normaali lapsi tuli sieltäkin.

Jäitä hattuun, vaikka se onkin vaikeaa. :smiley-angelic003

varm
Mutta siis eikö tuo kuvassa oleva testi ole aivan riittävän selkeä? En ole ikänä saanut kunnon leffaviivoja, paitsi silloin kun jo oli tiedossa km. Että ei ne viivat paljoa kerro. Plussa kuin plussa. Olehan huoletta kunnes toisin todistetaan. Ovistesteissä on kriittisempää viivan vahvuuden kanssa, mutta en niissäkään ole saanut täyttä plussaa, mulle riittää että ovisviiva vahvistuu ja sitten heikkenee vaikkei olisi yhtä vahva kontrolliviivan kanssa missään vaiheessa.

Mutta siis eikö tuo kuvassa oleva testi ole aivan riittävän selkeä? En ole ikänä saanut kunnon leffaviivoja, paitsi silloin kun jo oli tiedossa km. Että ei ne viivat paljoa kerro. Plussa kuin plussa. Olehan huoletta kunnes toisin todistetaan. Ovistesteissä on kriittisempää viivan vahvuuden kanssa, mutta en niissäkään ole saanut täyttä plussaa, mulle riittää että ovisviiva vahvistuu ja sitten heikkenee vaikkei olisi yhtä vahva kontrolliviivan kanssa missään vaiheessa.

Jos mä en olis niitä leffaviivoja saanut aikaisemmin,niin varmasti olis riittänyt..
Oon mä yrittänyt hengitellä syvään,että jos Digi antoi 4 päivää sitten 3+ niin tuskin hcg ihan näin äkkiä romahtaisi
Ei oo vuotoja,ei kipuja eikä satunnaista oksentelua lukuunottamatta mitään oireitakaan kyllä.
Eiköhän tää tästä

Jos mä en olis niitä leffaviivoja saanut aikaisemmin,niin varmasti olis riittänyt..
Oon mä yrittänyt hengitellä syvään,että jos Digi antoi 4 päivää sitten 3+ niin tuskin hcg ihan näin äkkiä romahtaisi
Ei oo vuotoja,ei kipuja eikä satunnaista oksentelua lukuunottamatta mitään oireitakaan kyllä.
Eiköhän tää tästä
Joo, ei hcg putoa aivan heti. Virtsan konsentraatio ja hcg-pitoisuus vaikuttaa paljon.
Koska sulla on eka ultra? Voithan pyytää päästä hcg-kontrolliin (verikoe nimenomaan). Mutta ite en olis huolissani :). Pitääkö mun laittaa millaisilla viivoilla täällä edetään ja aivan luottavaisesti? ;) Tein kyllä digitestinkin (maanantaina) mutta kyllä tämä riitti plussaksi (lauantaina) ja tein kyllä toisenkin tikkutestin maanantaina mutta eipä ollut paljoa muutosta. Enkä ajatellut enää tehdä testejä kotona. Verikokeen saatan pyytää lähempänä varhaisultraa jos ei korvienväli kestä, muutoin odottelen täs nyt sen piiutkän kuukauden.

Liitteet

• WP_20190406_005.jpg
    WP_20190406_005.jpg
    15.9 KB · Katsottu: 41
Muokattu viimeksi:
Joo, ei hcg putoa aivan heti. Virtsan konsentraatio ja hcg-pitoisuus vaikuttaa paljon.
Koska sulla on eka ultra? Voithan pyytää päästä hcg-kontrolliin (verikoe nimenomaan). Mutta ite en olis huolissani :). Pitääkö mun laittaa millaisilla viivoilla täällä edetään ja aivan luottavaisesti? :wink Tein kyllä digitestinkin (maanantaina) mutta kyllä tämä riitti plussaksi (lauantaina) ja tein kyllä toisenkin tikkutestin maanantaina mutta eipä ollut paljoa muutosta. Enkä ajatellut enää tehdä testejä kotona. Verikokeen saatan pyytää lähempänä varhaisultraa jos ei korvienväli kestä, muutoin odottelen täs nyt sen piiutkän kuukauden.

Kiitos tsemppauksesta! Helpottaa kun edes täällä kehtaa avautua..
Ekasta ultrasta ei oo vielä hajuakaan.. Mä saanut kuin ekan neuvola-ajan joka on 18.4.. Tyhmän pitää siellä kysellä miten toi ultrahomma menee. Tuo hcg-kontrolli vois olla kyllä jees.

Ja mä nään ihan selkeän viivan tossa sun testissä,ei tarvinnut edes laseja käydä hakemassa päähän.

Täällä yksi esikoista odottava 24-vuotias varovaisesti ilmoittautuu mukaan. Laskettu olisi 10.12, mutta uskon että oikeasti vasta myöhemmin, sillä koko oletetulla ovulaatioviikolla ei ollut seksiä. Eli ovulaation ja hedelmöittymisen on kai pakko ollut tapahtua 3 viikolla.

Joulukuussa alkoi yritys. Helmikuussa km. Nyt jäi kuukautiset tulematta viime torstaina, ja testi silloin puhdas nega. Lauantaina yllärinä testi näytti haamua. Viime menkoista laskettuna nyt tänään olisi 5+0 ja testi ei edelleenkään näytä yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolliviiva. Digitesti sanoi kyllä että raskaana ollaan, mutta viivan haaleus aiheuttaa harmaita hiuksia. Niin kova pelko että menee taas kesken.

Viimeksi viiva ei ikinä tummunut ja kesken meni. Lähti vaan haalistumaan joka päivä kunnes vuoto alkoi. Nyt oonkin tehnyt joka aamu testin.. HIRVEÄ PELKO!!

Liitteet

• IMG_20190409_154105.jpg
    IMG_20190409_154105.jpg
    19.5 KB · Katsottu: 31
Täällä yksi esikoista odottava 24-vuotias varovaisesti ilmoittautuu mukaan. Laskettu olisi 10.12, mutta uskon että oikeasti vasta myöhemmin, sillä koko oletetulla ovulaatioviikolla ei ollut seksiä. Eli ovulaation ja hedelmöittymisen on kai pakko ollut tapahtua 3 viikolla.

Joulukuussa alkoi yritys. Helmikuussa km. Nyt jäi kuukautiset tulematta viime torstaina, ja testi silloin puhdas nega. Lauantaina yllärinä testi näytti haamua. Viime menkoista laskettuna nyt tänään olisi 5+0 ja testi ei edelleenkään näytä yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolliviiva. Digitesti sanoi kyllä että raskaana ollaan, mutta viivan haaleus aiheuttaa harmaita hiuksia. Niin kova pelko että menee taas kesken.

Viimeksi viiva ei ikinä tummunut ja kesken meni. Lähti vaan haalistumaan joka päivä kunnes vuoto alkoi. Nyt oonkin tehnyt joka aamu testin.. HIRVEÄ PELKO!!

Luulisin, että olet vähän varhaisemmilla viikoilla, kuten itsekin arvelet, mulla testi näytti rv 4+ tuollaista viivaa, myöhemmin kun oli lähes 5 viikkoa täynnä näytti vasta tummempaa. Vieläkään ei ole ihan yhtä tumma kuin kontrolli, mutta yritän jättää testit nyt rauhaan ja uskoa vaan että raskaana ollaan. Hcg:n eritys on niin yksilöllistä ja nousuvauhti myös. Sulla on kuitenkin tuossa selkeät 2 viivaa ja kuten r-testin käyttöohjeessakin sanotaan, niin se tarkoittaa raskautta, onnea! :hello2

Tein eilen illalla sen viikkonäytöllisen testin ja sain 2-3vikkoa. Siihen se kuuluisi mennäkin, kun hedelmoityksestä oli kulunut 2 viikkoa ja neljä päivää.

Nyt vaan pitää malttaa mieli ennenkuin lähtee testaan tuota 3+.

Liityn vihdoin joukkoon :happy:. Digillä varma plussa.

Yritystä viime marraskuusta, nyt eka tärppi. La kännysovelluksen mukaan 14.12, nyt on vkot 4+4. Hirvee tuulimunan ja keskenmenon pelko, jos mahaan ei satu niin ajattelen et se on kuollut ja jos sattuu niin ajattelen et nyt se menee kesken :hilarious:. Pitäis muka jaksaa odottaa vkolle 10 että pääsee neuvolaan (toukokuun 22 pvä) :rolleyes:. Eka raskaus ja kaikki ihan uutta.

Tissit on kipeet, hermo pinnassa, mahassa nippailee, pahiten vaivaa väsymys töissä.

DCAC01F6-DF02-46F9-B888-D74DFF962C7D.jpeg Mulla näytti perjantaina tämmöstä, ku oli 4+1. Seuraavana päivänä taisin tehä toisen ja samanlaista näytti.

Takaisin