Plussanneet joulukuiset

Tsemppiä Koirankorva. Toivottavasti vuoto menee ohitse. Muutaman tipan vuotohan kuuluu ihan asiaan, liittyy kiinnittymiseen. Mutta voi olla isojakin vuotoja ilman että raskaus menee kesken. Pidetään siis peukkuja.

Täällä mukaan ilmoittautuu yksi plussannut, ilmeisesti 4+5 ja alustava la 16.12. Pää on ollut ihan pyörällä, kolmas lapsi ja yllätysraskaus. Pieni ihme tuloillaan, kun kierto kuitenkin alkoi jo hyvän aikaa sitten. Tätä kestää sulatella, alkupaniikin jälkeen olo on ollut pääasiassa rauhallinen. Viime viikonloppuna tein tikkutestejä, mutta viiva jäi niin mitättömän hailakaksi, etten saanut miestä vakuutettua vielä, kunnes sitten maanantaina tein positiivisen apteekin testin. Aiemmat lapset vuosikertaa 2013 ja 2016.

Voi eii!! soititko lääkärille? onko mahdollista käydä yksityisellä?

En, ei se mitään hyödytä. Ultrassa voidaan todeta, että saattaa mennä kesken, eli ei anna mitään tietoa. Ultra kun ei vuotojen alkaessa kerro mitään. Täytyy vaan odotella. Vuotoa tulee ihan suojaan asti, vähän mutta kuitenkin. Nyt vaan katsotaan, alkaako kunnolla vuotamaan.

Täältäkin yksi ilmottautuu mukaan 6+0 ensimmäistä odotellaan, toisesta kierrosta tärppäsi ja nyt vaan odotellaan. Kovin toivoisi että joku jo tuntuisi joltain kun mitään oireita tai tuntemuksia ei ole. On ku hyvä asia

Daniella, onnittelut! Ei haittaa yhtään, jos ei oireita tunnu, usein jonkinlaiset kuvotukset alkavat vasta viikolla 7-9, eikä välttämättä silloinkaan. Mulla ei ensimmäisessä raskaudessa ollut oikein mitään tuntemuksia, maha vaan kasvoi. :smug:

Okei, kiitos :) jotain tuntemuksia kuitenkin kaipaisi että tuntuisi todelliselta.. mutta ehkä se tulee kun aikaa kuluu. Miten onko täällä moni jo ollut varhaisultrassa ja koskahan kannattaisi varata? Mietin että pari viikkoa varmaan tarvitsisi vielä malttaa..?

Okei, kiitos :) jotain tuntemuksia kuitenkin kaipaisi että tuntuisi todelliselta.. mutta ehkä se tulee kun aikaa kuluu. Miten onko täällä moni jo ollut varhaisultrassa ja koskahan kannattaisi varata? Mietin että pari viikkoa varmaan tarvitsisi vielä malttaa..?

6 + jälkeen hiljalleen hyvät mahkut nähä syke, 7+0 vois jo sanoa aika varmasti, että pitäs näkyä

Mulla oli myös torstaina vuotoa ja olin ihan paniikissa. Kävin yksityisellä ja vesipussi vastasi viikkoja. Sykettä ei vielä näkynyt. Toki sen ei olisi vielä kuulunutkaan näkyä. Oon koittanut ottaa rauhallisesti tuon jälkeen.

Mulla oli myös torstaina vuotoa ja olin ihan paniikissa. Kävin yksityisellä ja vesipussi vastasi viikkoja. Sykettä ei vielä näkynyt. Toki sen ei olisi vielä kuulunutkaan näkyä. Oon koittanut ottaa rauhallisesti tuon jälkeen.
Toivotaan, että molemmilla menee kaikki hyvin. Vuoto hiipumaan päin, mutta koko ajan tunne siitä, että kohta lorahtaa

minä kävin raskausviikolla 7 , (eli 6+2) & syke näkyi :-)

Täällä ehkä uskaltautuu yksi liittymään tähän viikkoja ehkä 5+1 mutta saas nähdä koitan ajatella positiivisesti mutta osittain marraskuussa ollut keskenmeno laittaa jarruja ajatuksiin :oops:

Täältäkin yksi ilmottautuu mukaan 6+0 ensimmäistä odotellaan, toisesta kierrosta tärppäsi ja nyt vaan odotellaan. Kovin toivoisi että joku jo tuntuisi joltain kun mitään oireita tai tuntemuksia ei ole. On ku hyvä asia
Olin alkuun paniikissa, kun oireita ei ollut paljoakaan tai hävisi osittain. Nyt olen sairaslomalla kun on nii kauhea kuvotus ja oksentelu, ettei kykene töihin.
Eli nauti, jos suinkin pystyt. :)

Olin alkuun paniikissa, kun oireita ei ollut paljoakaan tai hävisi osittain. Nyt olen sairaslomalla kun on nii kauhea kuvotus ja oksentelu, ettei kykene töihin.
Eli nauti, jos suinkin pystyt. :)

Mikä rv sulla nyt menossa? Ja missä vaiheessa kovat oireet iski?

Täällä kanssa ihmettelen oireiden puuttumista/vähäisyyttä. Nyt menossa rv 5+3.

Takaisin