Plussan huumaa

Mäkin hyödynnän heti sen kun mies tulee töistä. :D myös esikoisen kanssa nukutaan monesti samaan aikaan päikkärit, mutta aina ei pysty, kuten eilenkään kun 11 tuntia olin töissä. Yöllä sitten ei taas nuku yhtä hyvin. Viime yönä olin varma että kummittelee kun yhtäkkiä meni telkkari päälle olohuoneessa ja sit valvoinkin koko yön.. :eek:

Mä taas en IKINÄ osaa nukkua päikkäreitä:( tyhmäää...vaik kui väsyttäs...sit jos o oikeesti kipee nii osaa... :(

Päikkärit on kyllä luxusta, se vain että se verottaa yöunia ja sen jälkeen pyörähtää unirytmi häränpyllyä eikä töissö ole skarppina. Tänäänkin olisi väsyttänyt ihan kiitettävästi aamuvuoron jälkeen vaan hereillä sinnittelin.
Ei meinaa enää aamulla herätä herätyskelloon! Vaikka omasta mielestä nukun hyvin.

Mun oli tänään kans nukuttava päikkärit ja nyt ei sitte tunnukaan väsyttävän. Pyh. Piiitkästä aikaa nukuin päikyt, niin ei oikein osannu ennustaa paljonko illasta verottaa :D

Kerroin myös mun äidille raskaudesta.... Ja niin kuin arvasinkin, niin eipä siitä kovin onnellisia ja iloisia oltu... Kaksi on tiittävä määrä. Piste.

Kyllä meillä kysyttiin isän veriryhmä ja meillä 6kk ikänen vauva. Alle vuos kun on kysytty. Ja kun mies ei tienny niin hänet laitettiin verikokeisiin. Tarkistaavat sillä, että meidän veret käy yhteen.
Tätillä ja sen miehellä ei käy veret yhteen ja kaikki heidän viis lasta olleet valohoidossa kun keltasiks muuttuivat. Osalle joutuu jopa vaihtaa veriryhmän. Siks ainaki meillä päin esikoista odottaessa katotaan molempien veriryhmät.

Vieläkö kerran, tosi kurjaa saada tommonen vastaanotto. Raskaus, kun pitäs loppujen lopuksi olla ihana ja hieno asia. :/
Mua kyllä itteäni vähän hirvittää siskolle kertominen, kun hänestä ikäerosta tulee niin pieni.

Siis miksi ja missä ne ottas sit miehen veren jos tarve? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun en oo koskaa kuullu pkseutulaisilta odottavilta moista, vaikka olisi ensimmäistä odottanut. :)

Voihan se terkka laittaa sitten vaikka lähetteen suoraa labraan niin mies voi siellä sitten käydä mikäli tarve vaatii. Tai voihan ukko kävästä vaikka työterveydessä työnantajan laskuun. Ei sen kyllä tartte edelleenkään sinne neuvolaan pelkän veriryhmän mahdollisen määrittämisen takia tartte tulla mukaan. :joyful: mies oli sitä mieltä että ei tule mukaan ensmäiseen neuvolaan ja tulee vain sitten lääkärin vo:lle kun siellä on enemmän sitä äksöniä.
Tuumasi vain että mikäli se terkka vaatimalla jotain vaatii kerkeäähän tuota tulla nokkaansa siellä näyttämään toisellakin käynnillä. :hilarious: ihan samaa mieltä olen itsekkin, tässä aleta mitään stressiä ottamaan jonkun veriryhmän takia ja varsinkaan kun yhdeltä tämän keskustelun ihmiseltä se on loppujen lopuksi vaadittu.

Hei ole A miinus veriryhmältäni ja tosiaa kolme raskautta takana joista ykskään ei ole päätynyt onnellisesti, kaikista oon saanu sen vasta-ainerokotteen. Ja toi verenvaihto on humpuukia. Ja miehen veriryhmää ei ainakaan nyt keväällä tarvinnut tietää neuvolassa. Ja lapsen veri voi silti olla plussa vaikka molemmat vanhemmat ois miinus, ja myös toisinpäin. Mun fammu ja ukki oli A+ ja isä ja täti on molemmat A-. Mulle neuvolassa sanottiin että lapsenveriryhmä tarkistetaan rv26 jälkeen äidin verestä erottelemalla. Ja jos isän veriryhmän haluaa tietää niin isä voi itse hakeutua esim luovuttamaan verta, joka on ilmaista ja siellä kerrotaan veriryhmä :)

Hei mistä täältä löytää mobiilisovelluksesta hymiöt saati tykkäämisen? :)

Ei oo meilläkään kyselty miehen veriryhmää ja itseasiassa ennen esikoisen ekaa neuvolaa täti kehotti miestä jäämään kotiin ku se on niin tylsä käynti miehelle, ettei oo järkeä tulla mukaan.
Saatiin sillon postissa jotku esitietolomakkeet, joissa piti kertoa suvun sairauksista yms..

Kiva tällee nousta yöllä käymään vessassa muuten ku ei saakaan unta sen jälkeen.. hohhhoh

Tein aamulla ekan digitestin jade näytti raskaana 2-3❤️
Viikon päästä uus, jos sitä sitten sais mielenrauhan, vaikkei se täyttä varmuutta annakaan.. Tietenkään.
Kyllä mä kovasti mietin sitä varhaisultraa.. Raaskisko maksaa sen satasen... Hirveesti tekis kyllä mieli, mut en malta odottaa oikeille viikoille :D

Hei naiset! Tein aamulla haamutestin <3 Olin ihan 100% varma raskaudesta ennen testiä oireiden perusteella ja nyt on DPO 10 että tosi alussa mennään :) Alettiin yrittämään kesäkuussa ja saatiin heti plussa mutta se osoittautui kemialliseksi raskaudeksi. Toivottavasti tää maaliskuun vauva nyt pysyisi mukana <3 LA 23.2.

Ollaan aika innoissaan mun miehen kanssa kun melkein kymmenen vuotta ollaan oltu yhdessä ja nyt vihdoin päätettiin että on oikea aika! Naimisissa ollaan oltu kohta kaks vuotta :)

Lili, mulla on sama ongelma. Ramppaan pissalla monta krt yössä ja sit saa taistella unen kaa. Tosi ärsyttävää!

Onnea plussasta yksi vauva kiitos! Toivotaan, että nyt pysyy kyydissä loppuun saakka. :)

Kiitos Diamante :) Mies vielä nukkuu ja itse ei pysty niin käytän ajan hyödyksi lukemalla teidän juttuja jos itsekin pääsisi mukaan niihin!

Onnea yksi vauva kiitos!
Mäkään en tiiä tässä mobiilisovelluksessa noista hymiöistä muutaku ite laittamalla merkit:) tääl sai nukkua"ihanan"pitkään kun vasta puol9 eka ipana heräs:) varmaa reissu väsyttäny poitsutki...

Takaisin