Plussahuminaa

mä varmaan aamulla teen aamupissasta sen paketin toisen testin :D ja sitten KE kun saan ostettua digin teen sen sitten TO xD haluan olla VARMA xD
 
Minä tulen mukaan marraskuun viime metreille, LA 26.11. Viikot 4+3. Esikoista odotetaan, yritystä takana neljä vuotta ja takana keskenmeno kaksi vuotta sitten viikolla 11+6. Lapsettomuustutkimusten piti alkaa 31.3. mutta täytyy soitella huomenna klinikalle, että jää toistaiseksi väliin. En oikein uskalla ajatella muuta kuin olen raskaana toistaiseksi. On kyllä uskomatonta, että luomumenetelmä toimi kaiken tämän epätoivoisen yrittämisen jälkeen! Onnea kaikille plussanneille :)
 
Hei! Täällä kanssa hiljakseen valun tänne puolelle.... pelottaa kyllä kovasti enen tuota 12rvtä.. kun kaikki on mahdollista :sad001

Kuitenkin näillä näkymillä LA 6.11.2014 :)
Asun itse pääkaupunki seudulla ja olisi enemmän kun mukavaa tutustua marraskuun odottelijoihin :wink mistäs sitä tietäis jos sais vaikka shoppailu seuraa tai muuten vaan vertaistukea tms ! Saa laitella viestiä :)
 
Täällä uusi plussailija :) Viime sunnuntaina tein testin ja plussaa näytti. LA näyttäisi olevan 22.11. Toinen lapsi olisi siis tulossa, ja toivottu sellainen :) Yritystä ollut tässä takana jo viime alkusyksystä asti ja meinasi jo usko loppua kun ei sitä plussaa vaan tullut. Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin, aina tämä alkuaika on semmoista jännitystä.
 
Hei lin!

Meillä myös viime syksystä asti yritysta ja miulla vissiin kanssa LA olis 22.11 (su kanssa testasin), tosin nyt pieni huoli kun vuodan jotain hemputin ruskeaa vuotoa, että saapi nähä että pysyyky kyytiläinen matkassa, kipuja ei ole. PArhaiten pääsis jos soittais neuvolaan ja jos pääsis ultraan katsoo onko jostain vakavammasta kyse, km:llehän ei voida mitään jos semmoi tulee.
Mutta vielä olen positiivisella mielellä. Eilen tein digitestin ja se kertoi että "raskaana 2-3"


 
Liityn mukaan myös tänne :)
Onnea teille kaikille jotka ootte plussanneet :)

Ite epäilin jo viime viikolla vahvasti että nyt tärppäs oli hiukan kuumetta ja rinnat valtavan arat ja olo niin rätti ja plussahan sieltä alkuviikosta tuli :). Ihanaa ,kun vaan uskaltais jo iloita ihan täysillä :)
Meille on neljäs tulossa mutta koska muut on syntyny -01,-03 ja -07 niin tää on taas aivan kuin uutta :)
 
Hei vaan kaikille!

Jospa minäkin pikkuhiljaa uskaltautuisin tänne.. Ollaan siis avomiehen kanssa viime syksynä jätetty ehkäisy pois ja viikko sitten torstaina tein positiivisen raskaustestin (..ja lauantaina viikkonäytöllisen clear bluen jonka näyttöön ilmestyi "raskaana 2-3")!
Omien laskelmien ja nettilaskureiden mukaan nyt mentäisiin siis viikolla 5+4 ja laskettu aika olisi 30.11, eli juuri ja juuri marraskuussa :D

Me siis odotetaan esikoista ja täytyy sanoa että on tämä vaan jännää! En ole vielä edes kunnolla sisäistänyt ajatusta raskaudesta, eikä asiaa edesauta se, että oireet on niin olemattomat. Tissit on kyllä vähän kipeät, iltaisin kauheat turvotukset ja väsyttää KOKO AJAN, mutta ei juurikaan muuta. Sitä kai pitäisi olla vaan onnellinen vähistä oireista, muttakun.. ne oireet ehkä tekis tästä vähän todellisempaa! :D

Onnea kaikille plussanneille! :)
 
Takaisin
Top