Plussahuminaa

Kyffie90

Silmät suurina ihmettelijä
Tänne liityn jo valmiiksi 2 lapsen äitinä 07.2010/09.2013 ja nyt olisi sitten kolmonen tuloillaan!
Kirkas plussa pärähti tänään aamulla,mutta tiesinpä tän jo valmiiksi.
Pientä kakkostani kun olen imettänyt niin yhtäkkiä maidontulo alkoi hiipumaan,väsymys iski ja menkkoja ei näy eikä tule näkymään taas hetkeen!
Hieman puskista tuli tieto ja hieman yllättäen,mutta iloinen uutinen,sillä kakkosta yritettiin pari vuotta,käytiin kerran tuloksetta IVF. Seuraavaan Ivf-hoitoon oltiin menossa kun olinki raskaana ja kolmannesta olikin jo puhetta että heti perään kiitos vaan :)
 
Moikka.
Mä uskaltaudun kanssa jo varovasti tänne puolelle fiilistelemään...
Plussan sain joskus viikko sitten ja menkoista laskien LA olis 1.11

Mulla on kaks lasta, 06 ja 08 syntyneet. Miehellä yks -10 syntynyt. Tämä masuasukki olis eka yhteinen. ..

Sormet ja varpaat ristissä jotta kaikki menis hyvin.
 
Hei vaan!

Täällä myös kolmatta odotellaan. Ennestään -05 ja -07 syntyneet lapset. Sunnuntaina tuli ensimmäinen häivähdys punaista viivaa testiin ja koko ajan tuntuu vahvistuvan. LA on näillä näkymin 11.11.

Tämä oli ensimmäinen kierto, jossa clomit oli apuna. Ilman lisäapuja kun ei ovulaatiota tapahdu ollenkaan. Yllättävän nopeasti tärppäsi, mutta nyt alkoi vähän jännittää montako lasta sieltä on tulossa. Lääkäri ei määrännyt ovulaation ajalle seurantaultraa että nähtäisiin ettei ole useampaa munarakkulaa kypsymässä. Nyt vaan jännäillään ultraan asti...

Lasten iso ikäero hieman mietityttää, mutta toisaalta en olisi jaksanut ryhtyä tähän hommaan aiemmin. Sen verran vilkkaita lapsia meille on siunaantunut.
 
Heippa!

Ensinnäkin paljon onnea teille plussanneille! :) itse olen paljon lueskellut muiden juttuja ja nyt uskaltauduin sitten kirjoittamaan. Meillä varovasti tuuletetaan täällä kun esikoinen ilmoitti olemassaolostaan viime viikolla. Nyt vaan toivotaan että pysyy matkassa ja kaikki olisi hyvin. Meillä näillä näkymin la 2.11. Meillä hoitoja takana ja nyt on vaikea uskoa että tärppäsi. :D
 
heippa kaikille, liityn myös mukaan :)

Sain tietää raskaudesta viikko sitten aika dramaattisella tavalla... Aamulla tuli valtavat alavatsa- ja selkäkivut ja jouduin ambulanssilla sairaalaan. Ilmeisesti jokin kysta oli puhjennut toisesta munasarjasta. Verikokeista selvisi että olen raskaana! Hedelmöittymisajankohdan tiedän tarkalleen, koska olen tehnyt aamulämpömittausta ja tiedän ovulaatiopäivän. LA olisi laskurin mukaan 2.11. :) Raskautumisyritystä on vuosi takana, lapsettomuustutkimuksissa käytiin joulukuussa -13, kun ei ollut kunnolla tullut kuukautisia pillereiden lopettamisen jälkeen. Että melkoinen ihme tämä luomuraskautuminen oli! Olin jo henkisesti valmistautunut että hoitoihin mennään puolen vuoden sisällä. Toivon vaan niin kovasti että kaikki menisi hyvin.

Onnea ja tsemppiä kaikille muillekin plussanneille! :Heartred
 
Moii kaikki! :greet025

Minäki varovasti hiippailen seuraan.. plussasin tänään pregchek testillä positiivisen, nyt ois rv 4+2 ja oireet ollu hyvinki selkeät.. rauhallisin mielin testailin tänään ja odotettu tulos saatiin! :smiley-ashamed005 ensimmäinen olisi mieheni kanssa tulossa jos/kun kaikki on/menee hyvin.. :)
LA laskureiden mukaan ois 4.11.2014 :smiley-angelic003
 
Moikka kaikille! :)

Itekkin voisin varovaisesti liittyä tänne mukaan, mutta tuulettaa en kyllä vielä uskalla. Plussa tehty tiistaina, ja kovin odotettu sellainen!! :Heartred :) Takana on varhainen kkm reilu kaks vuotta sitten ja yritystä sen jälkeen takana enemmän ja vähemmän ilman mitään tuloksia. Tutkimuksiin asti ei "keretty", mutta olis ollut hyvinkin ajankohtanen asia, ilman tätä mieluista yllätystä! Pelko on kyllä tosi suuri että meneekö kaikki hyvin! Mutta täytyy vaan pitää sormet ja varpaat kippurassa ja toivoa parasta :smiley-angelic001

Onnea kaikille plussanneille! :Heartred
 
Moi,

Tänään saatu haalea plussa. En uskalla riemuita vielä. Viikkoja on vasta 3+3, pahaolo nosti ajatukset raskaudesta. Voiko näin alussa tuntea pahaaoloa!? Toista lasta yritetty jo 10kk, luulin toisen tulevan heti,mutta toisin on käynyt.

Korjaus tänään olisi siis viikkoja 4+0 ja LA 9.11
 
Muokattu viimeksi:
Moi kaikki.
Testin tein perjantai-aamuna kello 5.20. Testi oli clear bluen ja ruutuun napsahti: "raskaana, 1-2 viikkoa"... eli lääkärilaskurilla sitten ilmeisesti 5+1 ois tänään (la 1.11.14). Laskeminen on aika haasteellista, koska hormonikierukka poistettiin 24.1 ja sen jälkeen ei ole menkkoja tullut ollenkaan. Kävin tosin ultraäänessä, koska mulla on ollut kysta vasemmassa munasarjassa muutama vuosi sitten ja taas oli epäily. Ultrassa ei näkynyt kystia tai vastaavaa 6.2, hoitaja totesi vain opiskelijalleen, että limakalvot ovat paksut... Tein sitten toisen testin, ihan sellasen clear bluen tavallisen eilen aamulla ja sekin näytti plussaa.. jännittää :)
 
Muokattu viimeksi:
Jatkoa vielä edelliseen: kovin on toivottu tämä raskaus, viimeiset kaksi vuotta on ollut ihan hirveä vauvakuume. Odotettiin kuitenkin miehen kanssa, että mentiin naimisiin (onpas vanhanaikaista) ennenkun lähdettiin yrittämään ensimmäistä...Ja vielä jatkotunnustuksena, että tein tänä aamuna kolmannen testin ja sekin oli + !!!! Onnea kaikille ja tsemppiä!! :)
 
Hello!

Tännepä eksyin itsekin. Tein juuri plussatestin. Ei mitään hajua paljon viikkoja menossa, mutta viimeisten menkkojen mukaan la on 6.11.14. :) Mun esikoinen on 10kk vanha ja n. 2vk sitten annettiin pikkukakkoselle lupa tulla ja kuinka ollakaan oon jo nyt raskaana. :D Ikäeroo lapsille tulis 1v 7kk :) Jännityksellä jäädään odottamaan jatkoa. :)

Muoks.

Voisin myös vähän esitella itseäni. Eli oon 22 vuotta ja kihloissa. :) Esikoinen syntyi 4/2013.
 
Muokattu viimeksi:
Onnea Tytteli! Sehän kävi nopsasti! :)

on: rv 4+6 vähä etoo ja kurkussa pala, tissit kipeät, ja väsyttääpi. Alamaha painaa ja pissattaa.. :)

Kuinka moni on menossa alkuraskauden ultraan yksityiselle vai tekeekö teillä kunnallisella puolella kui aikaste? :) Ootteko varailleet neuvola aikaa ja minne viikoille sen sait? :)

terkuin; utelias ensiodottaja :wink
 
Kiitos Lumikki! Onnea myös sulle! :) Ja kaikille muillekin!

Esikoisen kanssa kävi myös sillei, et ku lupa annettiin et voi tulla, nii kaks viikkoo tein plussatestin.

Mä en ajatellu mennä, esikoisesta kävin yksityisellä rv 7 ku oli rusehtavaa vuotoa koko ekat kuukaudet niin pelkäsin keskenmenoa. Nyt oon jo vähän rennommalla mielellä. :) (makso ihan prkl paljon! oisko ollu joku 180€, joista sai kelalta takas 30€). Neuvolaa meinasin huomenna soitella, kun teen vielä varmistustestin aamupissasta.
 
Lumikki:

Tänään varasin ajan ja jo ensi viikon torstaina on eka neuvola.
Siellä tarkempi la. arviointi ja sitten ultraan varaus joka Helsingissä raskausviikolla 11-13.
 
Muokattu viimeksi:
Mä varasin jo viikko sitten neuvolan (hätähousu kun olen), eka käynti on rv 8 + jotain. Tai oikeasti mulla on silloin rv 7+ kun ovis oli viikkoa myöhemmin, mutta neuvolatäti laski viikot edellisten kuukautisten alkupäivästä. Ekan ultran varasin myös jo viime viikolla, ja aika meni pääsiäisviikolle. Silloin oikeat rv:t on 11+risat.

Varhaisultraan tekisi kovasti mieli mennä, mutta... Hinta pk-seudulla taitaa olla aika kallis, ja toisaalta kun ei mitään epämääräisiä kipuja tai vuotoja ole ollut, ja jos ei sellaisia tule niin kärvistelen sitten tuohon ekaan kunnalliseen ultraan. Tuntuu vaan että päivät kuluu niiiiin hitaasti!! Haluaisin jo kovasti nähdä että onko siellä masussa oikeasti ketään...
 
Hei! Yksi uusi odottaja ilmoittautuu :)

Tein positiivisen raskaustestin ensimmäistä kertaa elämässäni viime torstaina ja on ollut pää melko pyörällä sen jälkeen. Päätettiin tammikuun lopussa, että lapsi saa tulla jos on tullakseen ja sehän sitten tärppäsikin heti ensimmäisestä kierrosta. Hyvä kun oltiin ehditty tottua ajatukseen lapsesta :)

Laskettu aika ajoittuu jonnekin marraskuun alkupäiville. Kierto on sen verran epäsäännöllinen, että tarkempaan en osaa sanoa.

Onnea muillekin plussanneille!
 
täällä kanssa yksi vakoilija....14.pv olis testauspäivä ja jos pärähtää plussa niin se olis marraskuun puoles välis vauveli..itse esikoisen saanut 19.11.10 (joo, menis melki samoille päiville)

onnea kaikille plussanneille :Heartred
 
Hei, onnea kaikille plussanneille :)

itse soitin tänään neuvolaan (rv 4+1) vesirokko tartunnan takia. En muista olenko sairastanut sitä ja nyt lähipiirissä monella on rokko. ihan paniikissa luin hus:n sivuilta että se voi olla vaarallista alkuraskaudessa yms. sain labra lähetteen vasta-aine testiin!! samalla täti varasi ensikäynnin huhtikuun alkuun rv 8+3. En oli itse vielä soittanut aikaa mutta kun täti topakasti alkoi varailemaan niin en saanut sanotuksi mitään... Olen menossa varhaisultraan helsingissä femedalle 20.3 rv 6+4. femedan hinnat on n. 50-100€. En pysty odottamaan kunnalliselle, yksi kesken meno, yksi tuulimuna ja sitten onnistuminen!! nyt jännittää kovin tämä alkuraskaus... vasta ultran jälkeen annan luvan ajatella että olen raskaana, jos ja toivonmukaan siellä olisi oikeassa paikassa pieni :Heartred

onnea ja tsemppiä kaikille :)
 
Takaisin
Top